Auteur Topic: Linnen shirts  (24540 keer gelezen)

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Linnen shirts
Reactie #75 Gepost op: 27 juni 2026 - 19:34:57
(...) een tshirt. Ook van linnen.
Aha, waar haal jij die?

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #76 Gepost op: 27 juni 2026 - 21:16:01
Aha, waar haal jij die?

Wool & co, oudjes via oebens.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #77 Gepost op: 28 juni 2026 - 14:53:31
Jep zoiets. Als ik op de site ben geweest krijg ik daarna voortdurend aanbiedingen op de socials.

Ik lees dit topic en direct daarna..
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Humphrey

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #78 Gepost op: 28 juni 2026 - 15:13:15
Uniqlo is prima. Hoewel klimaatverandering draag ik ze maar een paar x per jaar.
Style is never out of fashion

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #79 Gepost op: 28 juni 2026 - 17:00:40

Ik lees dit topic en direct daarna..

Ik kreeg 'm ook. Could. Not. Resist.

Navy, lichtblauw, wit.

Chris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #80 Gepost op: 28 juni 2026 - 19:23:59
Ik ook. 1 shirt, 2 linnen polo’s. Ben benieuwd

Had eerder bij biasa wat linnen shirts gekocht. Mooi, maar niet beste PK optie.
Uniqlo is go-to voor goedkoop linnen.

arch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #81 Gepost op: 28 juni 2026 - 19:38:42
Is het een code? Ik zie 4 voor €200

Chris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #82 Gepost op: 29 juni 2026 - 06:55:30

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Reactie #83 Gepost op: 29 juni 2026 - 10:49:50
Ik wil die olijfgroene en die hebben ze niet in mn maat. Daarnaast zal de mouwlengte voor mijn orang-oetan-ledematen wel weer niet passen. Dus heb ik gisteren een SuSu-tje besteld.

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #84 Gepost op: 29 juni 2026 - 11:42:49
Topickickje, is het wel de tijd voor en het advies was z'n tijd ver vooruit :mrgreen:

Waar halen we tegenwoordig de beste p/k linnen shirtjes zonder schuurpapier? Toch nog 1 Attolini (hoi Leone, B83), of Thomas Mason, Lewin, Charles Thyrwitt of Uniqlo de bulk?

Meerdere complimenten voor Borriello buttondown met RL vintage shorts gister btw.

Uniqlo as usual voor p/k. Mazzarelli eentje van in wat dikker linnen, heel fijn. Stuk of vijf linnen van Finamore die zich goed houden. Slap boordje van Fina voor mij unbeatable. Linnen van Fray valt me tegen. Stug na paar keer wassen.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #85 Gepost op: 29 juni 2026 - 12:09:44
Uniqlo as usual voor p/k. Mazzarelli eentje van in wat dikker linnen, heel fijn. Stuk of vijf linnen van Finamore die zich goed houden. Slap boordje van Fina voor mij unbeatable. Linnen van Fray valt me tegen. Stug na paar keer wassen.

Als linnen wat stug is na het wassen kun je best een klein scheutje azijn gebruiken, wordt het zachter van.
Of als dat niet helpt, warm water badje met flink wat soda bicarbonaat en daarin laten soaken voor 24 uur wil ook weleens helpen.

Mijn Thomas Mason linnen is best wel stug na het wassen tijdens het dragen wordt het weer zachter. Kwaliteit zou je zeggen is goed, dus daar ligt het niet aan. Inmiddels al meer dan 10 jaar oud maar blijft na strijken wat stug.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #86 Gepost op: 29 juni 2026 - 12:54:36
Ik wil die olijfgroene en die hebben ze niet in mn maat. Daarnaast zal de mouwlengte voor mijn orang-oetan-ledematen wel weer niet passen. Dus heb ik gisteren een SuSu-tje besteld.

Die rol je toch gewoon op?

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #87 Gepost op: 29 juni 2026 - 15:21:47
Als linnen wat stug is na het wassen kun je best een klein scheutje azijn gebruiken, wordt het zachter van.
Of als dat niet helpt, warm water badje met flink wat soda bicarbonaat en daarin laten soaken voor 24 uur wil ook weleens helpen.

Mijn Thomas Mason linnen is best wel stug na het wassen tijdens het dragen wordt het weer zachter. Kwaliteit zou je zeggen is goed, dus daar ligt het niet aan. Inmiddels al meer dan 10 jaar oud maar blijft na strijken wat stug.

Goede, ga ik proberen.

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Reactie #88 Gepost op: 29 juni 2026 - 16:03:02
Die rol je toch gewoon op?

Ja. Hebbie gelijk in. En waarschijnlijk zal ik dat ook het meeste doen. Maar het kleine ocd-stemmetje zegt dan dat als ik ze niet opgerold wil dragen, ze te kort zijn. Het is soms vermoeiend om mij te zijn.

SuSu heeft de stof in zn rtw collectie. Shirt voor 119. Als mtm kost ie 149 maar kun je button-down kiezen, knopenlijst, borstzak, en een curved hem. Stof zelf komt van Albini (IT) die, zo lees ik net, ook eigenaar is van Thomas Mason.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #89 Gepost op: 29 juni 2026 - 16:20:49
 :mrgreen: :mrgreen: