Auteur Topic: Pringle Truien  (32759 keer gelezen)

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Pringle Truien
Reactie #60 Gepost op: 11 april 2005 - 22:45:21
Vragen over moderator gerelateerde zaken :arrow: PM aan mij :!:

Hier gaat het over truien.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Jaap-Wim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pringle Truien
Reactie #61 Gepost op: 12 april 2005 - 10:25:52
Ben ik weer  8) . Maar nu is als het goed is alles netjes geregeld enzo dus om maar ff on-topic te gaan:

William Lockie (las ik ergens in dit topic) is in Amsterdam te koop, id buurt van de Hartenstraat, achter de Magna plaza 2e bruggetje over de grachten, zit zo op een hoek. William Lockie, Barbour, Duke of Ellington enz.

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pringle Truien
Reactie #62 Gepost op: 12 april 2005 - 12:13:39
Citaat van: "Casual Cowboy"
Ben ik weer  8) . Maar nu is als het goed is alles netjes geregeld enzo dus om maar ff on-topic te gaan:

William Lockie (las ik ergens in dit topic) is in Amsterdam te koop, id buurt van de Hartenstraat, achter de Magna plaza 2e bruggetje over de grachten, zit zo op een hoek. William Lockie, Barbour, Duke of Ellington enz.

ja dat is Country style of zoiets, een beetje een vreemde jacht winkel met messen en waxjassen. Magee jasjes, loden jassen, beetje net niet. wel mooie shawls.

Jaap-Wim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pringle Truien
Reactie #63 Gepost op: 16 april 2005 - 19:41:43
Citaat van: "ruby tuesday"
Stones Island een Hooligan merk  :lol:

Dit is een vrij klassiek merk, met een goed imago. Misschien heb je eens een foto gezien met van een bezopen Engelse hooligan met een trui ervan aan...

CP Comany is ook geen hooligan merk.. Dit zijn eerder Lonsdale, Fred Perry etc.

Lonsdale een hooligan merk? nee joh.

Aquascutum
Daks
Pringle
Stone  I.
CP Company
Henri Lloyd

Dat zijn ongeveer de merkjes voor hooligans.. hoe ik dit weet.. géén idee  :roll:

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pringle Truien
Reactie #64 Gepost op: 16 april 2005 - 19:45:21
Citaat van: "bracco"
Citaat van: "Casual Cowboy"

ja dat is Country style of zoiets, een beetje een vreemde jacht winkel met messen en waxjassen. Magee jasjes, loden jassen, beetje net niet. wel mooie shawls.

9 Straatjes toch?
Sailing, an expensive way to travel for free"

Jaap-Wim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pringle Truien
Reactie #65 Gepost op: 16 april 2005 - 19:48:20
Yep, weet alleen het juiste adres niet. Id buurt vd AWCo.