Auteur Topic: Pringle Truien  (32758 keer gelezen)

guest45

• Gast
Pringle Truien
Reactie #30 Gepost op: 08 april 2005 - 21:42:13
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Chris"
ken het wel, is idd te vergelijken met stone island. volgens mij horen die 2 merken ook bij elkaar. niet mijn stijl over het algemeen hoewel ze soms wel leuke dingen hebben.
beetje van die hooligan merken

Ik weet dat Stone Island zo'n hooligan merk is, ook echt een verschrikkelijk merk. Maar CP Company dus ook al :cry:?

ja zelfde imgo

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pringle Truien
Reactie #31 Gepost op: 09 april 2005 - 20:09:00
ken het wel, is idd te vergelijken met stone island. volgens mij horen die 2 merken ook bij elkaar. niet mijn stijl over het algemeen hoewel ze soms wel leuke dingen hebben.

Ik weet dat Stone Island zo'n hooligan merk is, ook echt een verschrikkelijk merk. Maar CP Company dus ook al :cry:?

ja zelfde imgo

Beetje jammer, maar aan de ander kant is het merk deze zomer niet echt super.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pringle Truien
Reactie #32 Gepost op: 09 april 2005 - 20:20:26

Huh Stone Island een hooli merk :?

Wordt alls wat duur, casual en sportief is een hooli merk ofzo :?
Sailing, an expensive way to travel for free"

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pringle Truien
Reactie #33 Gepost op: 09 april 2005 - 20:36:13
Stones Island een Hooligan merk  :lol:

Dit is een vrij klassiek merk, met een goed imago. Misschien heb je eens een foto gezien met van een bezopen Engelse hooligan met een trui ervan aan...

CP Comany is ook geen hooligan merk.. Dit zijn eerder Lonsdale, Fred Perry etc.

Immanuel

• Gast
Pringle Truien
Reactie #34 Gepost op: 09 april 2005 - 20:41:19
stone island, cp company,  fay, belstaff, enz enz, zijn over t algemeen idd geen hooliganmerken.. kijk maar es waar deze merken verkocht worden,    ....op de site van fastcruiser.. 8)

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pringle Truien
Reactie #35 Gepost op: 09 april 2005 - 21:26:38
Sorry, maar Stone Island wordt toch echt door heel veel van die intelligente voetbalsupporters gedragen die vooral rellen. Het is dan niet zo slecht als Lonsdale of iets dergelijks, maar het heeft toch een slecht imago.
Stone Island vind ik overigens niet echt klassiek met dat grote embleem op de mouw.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pringle Truien
Reactie #36 Gepost op: 09 april 2005 - 21:28:15
vaak is dat embleem 'afknoopbaar' waarna je wel een behoorlijke degelijke trui hebt.. afgezien van je normale smaak uiteraard..

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pringle Truien
Reactie #37 Gepost op: 09 april 2005 - 21:29:31
Citaat van: "ruby tuesday"
vaak is dat embleem 'afknoopbaar' waarna je wel een behoorlijke degelijke trui hebt.. afgezien van je normale smaak uiteraard..

Dat is waar, maar vind dat het dan niet echt klassiek wordt, meer trendy.

guest45

• Gast
Pringle Truien
Reactie #38 Gepost op: 10 april 2005 - 10:00:07
in engeland zijn de merken CP omp. Burberry, Stone Island, Fake London, Evisu en nog wel een paar wel hooligan merken.
In nederland valt het idd wel mee

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Pringle Truien
Reactie #39 Gepost op: 10 april 2005 - 10:44:22
Citaat van: "Hilco"
Wat vinden jullie van het merk Pringle? Heb er zelf nog niet zoveel van maar zag het laatst ergens. Zijn truien van lamswol.

Voorbeeld staat hier: http://www.pringleofscotland1.co.uk/golf/index.html en dan menswear kiezen die trui die daar staat.

Weet iemand misschien waar het te koop is in nederland en hoe duur die truien zijn?

vind ze echt heel erg lelijk helaas! kijk ook eens naar Gran Sasso, betere kwaliteit, zelfde lullige prints.  (oh sorry! weving :lol: )

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #40 Gepost op: 10 april 2005 - 10:48:54
Wat vinden jullie van het merk Pringle? Heb er zelf nog niet zoveel van maar zag het laatst ergens. Zijn truien van lamswol.

Voorbeeld staat hier: http://www.pringleofscotland1.co.uk/golf/index.html en dan menswear kiezen die trui die daar staat.

Weet iemand misschien waar het te koop is in nederland en hoe duur die truien zijn?
Wellicht te koop bij de bonneterie afdeling golf in den haag helemaal bovenin.Of een golfwinkel in jou omgeving.

bracco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #41 Gepost op: 10 april 2005 - 10:54:14
Weet iemand misschien waar het te koop is in nederland en hoe duur die truien zijn?[/quote]Wellicht te koop bij de bonneterie afdeling golf in den haag helemaal bovenin.Of een golfwinkel in jou omgeving.[/quote]

ja daar zullen ze het hebben, ook in de locale golf speciaalzaak hebben ze deze truien.

Immanuel

• Gast
Pringle Truien
Reactie #42 Gepost op: 10 april 2005 - 11:39:24
pringle lyle & scott, william lockie, allemaal t zelfde type pull's, In italie heb je zo ontelbare labels, bijvoorbeeld arnold & arnold, british-achtig maar italiaanse slankere maatvoering en in kleuren die je alleen bij de italianen ziet.. oa in bergamo zit er een winkel die t verkoopt, prijzen rond de 100 euro..

Hein

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Pringle Truien
Reactie #43 Gepost op: 10 april 2005 - 12:18:55
Sorry, maar Stone Island wordt toch echt door heel veel van die intelligente voetbalsupporters gedragen die vooral rellen. Het is dan niet zo slecht als Lonsdale of iets dergelijks, maar het heeft toch een slecht imago.
Stone Island vind ik overigens niet echt klassiek met dat grote embleem op de mouw.

Klopt ja, het valt mij ook op dat Stone Island en CP vaak door nogal twijfelachtige figuren gedragen wordt. Maar wat maakt het uit als jij het mooi vindt? Kijk maar naar Burberry, zelf heb ik wel wat Burberry kleding, maar ik ben nu niet bepaald een hooligan te noemen (hoewel ik bij Feyenoord niet in de meest "nette" vakken zit, als ik ga ;) ).

OnTopic, ik vind Pringle wel grappig, niet heel bijzonder. Heb pas geleden een spierwitte trui gekocht, met klein logo.
ww.dezinvanluxe.nl

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #44 Gepost op: 10 april 2005 - 18:47:16
Citaat van: "gusto napolitano"

Wellicht te koop bij de bonneterie afdeling golf in den haag helemaal bovenin.Of een golfwinkel in jou omgeving.

Ik denk dat ze het bij de Bonneterie niet meer hebben, ik kom bijna nooit helemaal bovenin maar daar is dacht ik de golfafdeling verdwenen.