Auteur Topic: Lianne Tio Parfums Rotterdam  (5029 keer gelezen)

Storm

  • Gebruiker
  • Berichten: 422
    • Bekijk profiel
Lianne Tio Parfums Rotterdam
Gepost op: 22 december 2008 – 13:15:07
Het viel mij op dat er nog geen topique was voor de topparfumerie Lianne Tio, daarom start ik bij deze een.

Een weekje geleden had ik een mooie geursensatie bij mevr. Tio! Ik was er nog nooit geweest, maar ben zeer goed geholpen! Wat een deskundigheid! Ik ben dan ook vol lof over haar service te spreken!

De schade betreft een geurtje voor mijn moeder (geheim). Santa Maria Novella: Crema Pre-Dopo Barba; Emulsione Analcolica contro il fuoco del rasoio; Acqua di Colonia G. Ugo Stefani (Acqua di Guba)!

Bovendien heb ik verscheidene geursamples meegekregen.

Ik weet niet of er al een topique over haar winkel is, maar ik moest dit echt even kwijt! Als je in de buurt bent raad ik je haar winkel zeker aan!

In de winkel op Weena Zuid 144 zit een gedeelte voor Lianne Tio Parfums (met de geuren: S.M. Novella; Lorenzo Villoresi; Carthusia; Clive Christian; Parfums DelRae; Floris; Miller Harris; Robert Piguet; Les Parfumes de Rosine; Teo Cabanel), het andere gedeelte van de winkel is ingericht voor Anniek Goutal Parfums.
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Mediaman

  • Gast
Re: Lianne Tio Parfums Rotterdam
Reactie #1 Gepost op: 22 december 2008 – 18:12:44
Ik sluit me hier geheel bij aan, mooie produkten die niet op elke hoek van de straat te koop zijn, erg veel kennis van zaken.

Silvano.Rosabella

  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Re: Lianne Tio Parfums Rotterdam
Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2009 – 01:06:40
Floris is mijn favoriet maar de zaak van Lianne Tio is mij te stoffig en oudbollig. Zou beter een naaigaren shop kunnen zijn dan een parfumerie.

Hoe danook ik koop liever bij een webwinkel zonder al dat pushy gedoe.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Lianne Tio Parfums Rotterdam
Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2009 – 08:09:13
Waarom zou daar nou een naaigarenshop in moeten beetje vreemd tussen al die winkeltjes.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

BC/BG

  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Re: Lianne Tio Parfums Rotterdam
Reactie #4 Gepost op: 20 januari 2009 – 10:36:43
 
Floris is mijn favoriet maar de zaak van Lianne Tio is mij te stoffig en oudbollig. Zou beter een naaigaren shop kunnen zijn dan een parfumerie.

Hoe danook ik koop liever bij een webwinkel zonder al dat pushy gedoe.

Lianne Tio oubollig (zonder 'd' overigens)? Haar geurencollectie is de meest uniek samengestelde in Nederland. Ben echt gek op geuren maar nergens krijg ik dusdanig advies en zo'n keuze mogelijkheid als bij Lianne.


Lianne Tio
Weena-Zuid 144
3012 NC Rotterdam
THE NETHERLANDS

www.annickgoutal.nl
www.liannetioparfums.nl
 
[email protected]
[email protected]


By the way, ik zou maar snel naar haar toe gaan want ik zag dat Floris in de uitverkoop staat (40%!)....

Parfjummie

  • Gebruiker
  • Berichten: 80
  • Parfum connoisseur
    • Bekijk profiel
Re: Lianne Tio Parfums Rotterdam
Reactie #5 Gepost op: 17 mei 2021 – 20:21:33
Misschien raar om een topic uit 2008 omhoog te halen. Echter wilde ik hierbij mededelen dat Lianne Tio, de enthousiaste parfumliefhebber, is overleden. Ik kwam altijd met plezier in haar winkel.
Na de afscheiding van haar oorspronkelijke winkel (Lianne Tio Luxury, wat nu Love The Look heet), begon ze haar nieuwe winkel La Cour des Parfums. Na mijn eerste bezoek aan haar winkel drie a vier jaar geleden begon in aan mijn parfum verslaving. Ze heeft me geintroduceerd aan vele parfums. R.I.P.
IG: @parfjummie
Marktplaats: Jan-Willem

zampa di gallina

  • Gebruiker
  • Berichten: 498
    • Bekijk profiel
Re: Lianne Tio Parfums Rotterdam
Reactie #6 Gepost op: 17 mei 2021 – 21:14:15
In haar winkel Annick Goutal en Modale gekocht.
Alweer meer dan 10 jaar geleden. Liep er de deur niet plat maar het was een
kundige en vriendelijke vrouw.

Parfjummie

  • Gebruiker
  • Berichten: 80
  • Parfum connoisseur
    • Bekijk profiel
Re: Lianne Tio Parfums Rotterdam
Reactie #7 Gepost op: 17 mei 2021 – 21:22:09
In haar winkel Annick Goutal en Modale gekocht.
Alweer meer dan 10 jaar geleden. Liep er de deur niet plat maar het was een
kundige en vriendelijke vrouw.

zeker! ook volgens mij ooit een award gewonnen voor haar diensten
IG: @parfjummie
Marktplaats: Jan-Willem