Auteur Topic: John Edward  (15016 keer gelezen)

Godfreys

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
John Edward
Reactie #15 Gepost op: 14 december 2013 - 13:35:06
Even dit topic weer omhoog schoppen. Vandaag liep ik dus langs de winkel van JE in Rotterdam. 'Doe eens gek' dacht ik en loop naar binnen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar godallemachtig wat een personeel. Nare mensen kwam in me op. Ik sleepte me naar boven om bij de schoenen te kijken. Stonden wel een paar leuke modellen in de aanbieding en wilde een paar pekelschoenen aanschaffen. Er was dus niemand. Heb daar 5 minuten rondgelopen en toen kwam er aan oude baas aan. Ik verstond hem nauwelijks en al mompelend liep hij door. Toen dacht ik; als ik pekelschoenen wil loop ik wel door naar Van der Assem voor een paar aanbieding Magnanni's. Toedeledokie.
Echt waar? Boeiend.

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
John Edward
Reactie #16 Gepost op: 14 december 2013 - 19:27:06
Ongeveer hetzelfde meegemaakt vorige maand. Onbegrijpelijk. Totale mismanagement. Ik wilde een broek kopen waar ik van af heb gezien. Ben overgestoken en heb de broek iets verderop gekocht.

Sent from my phone
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Jaguarlover

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
John Edward
Reactie #17 Gepost op: 15 december 2013 - 09:24:01
anders spreken we eens met een paar stokstaartjes af in die zaak om te vragen wat het probleem nu juist is ?  :mrgreen:

UC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
John Edward
Reactie #18 Gepost op: 15 december 2013 - 11:47:08
Ook hier niet hele goede ervaringen met deze winkel. Ik ben er twee weken geleden geweest, we waren gewoon even aan het rondkijken bij verschillende zaken en op een gegeven moment ook even binnengelopen bij John Edward.

Toen ik even bij de pakken aan het kijken was kwam er een verkoper vragen of hij mij kon helpen, daarna uiteraard standaard verkooppraatje van wat ik zocht e.d.. Dus ik aangeven dat ik een antraciet pak zocht, waarop de verkoper een bruin pak met grove ruiten uit het rek trekt en zegt dat ik deze maar even moest passen, want dat was helemaal hip tegenwoordig. Nadat ik aangaf dat ik daar niet naar op zoek was, bleef hij maar volhouden, o.a. door te zeggen dat ik op mijn leeftijd niet in antraciet pak moet lopen. Toen was ik er snel klaar mee.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: John Edward
Reactie #19 Gepost op: 18 februari 2021 - 22:33:43
Na een doorstart wederom failliet.

https://www.johnedward.nl/
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Capua

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #20 Gepost op: 02 maart 2021 - 09:09:36
Kwam deze op LinkedIn tegen:

Online #veiling in het #faillissement van het Rotterdamse John Edward. Een doorstart bleek uiteindelijk niet mogelijk. Daarom veil ik als curator de voorraad #herenkleding en inventaris van John Edward.

Verschillende pakken, colberts, jassen, overhemden en schoenen beschikbaar van merken als Profuomo, Roy Robson, Bugatti, Desoto, Seidensticker e.a worden geveild via De Kok Veilingen.

http://www.dekokveilingen.nl/sections/public/AuctionDetails.aspx?Auctions_AuctionId=105

arch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #21 Gepost op: 02 maart 2021 - 11:54:44
Zit niet heel veel soeps tussen imo

Krijg een sterk Hugo de Jonge gevoel