Volgens mij kun je al vanaf 180-195 euro een Barba krijgen. Heb hier voor 195 euro een witte oxford hangen.
Ik bedoelde ook MTM. Ik draag nooit RTW
Citaat van: "Sergio"Ik bedoelde ook MTM. Ik draag nooit RTW Wat zijn je opties dan? Welke categorie? Welke afwerking? Dubbele of enkele manchet?
Jammer dat de leden hier op het forum er niet van kunnen genieten middels foto of merken.
Citaat van: "gusto napolitano"Jammer dat de leden hier op het forum er niet van kunnen genieten middels foto of merken.Bedoel je daarmee, dat we zelden iets van sergio zien :
Zag vandaag dat ze een winkel gaan openen in de Havenstraat.
Vanaf medio augustus bent U ook van harte welkom in de Havenstraat 14 te Maastricht waar wij onze tweede vestiging zullen openen met een wederom spannende collectie, hierover binnenkort meer.
Citaat van: "Doucheman"Zag vandaag dat ze een winkel gaan openen in de Havenstraat.Je hebt gelijk, check de site van vOvW:CitaatVanaf medio augustus bent U ook van harte welkom in de Havenstraat 14 te Maastricht waar wij onze tweede vestiging zullen openen met een wederom spannende collectie, hierover binnenkort meer.
Ah, ze komen vlakbij S&S te zitten dan.