Citaat van: "Vortex"Citaat van: "Napoleon"werken is zo 2006Wat hebben we aan zo'n opmerking? Slaat toch helemaal niet op de discussie, graag dit soort onzin in offtopic houden.Ontopic:Ben zelf wel van plan om te gaan, als d'r nog meer mensen gaan stuur me een pmmetje (kunnen we misschien een minimeet houden ).Er zit toch zeker iets in, het kabinet van 2007 maakt niet werken namelijk een stuk aantrekkelijker, zo stond in de NRC! Dus wellicht een mogelijkheid om te overwegen.. Die corporale opmerkingen hebben vaak meer inhoud dan je denkt.
Citaat van: "Napoleon"werken is zo 2006Wat hebben we aan zo'n opmerking? Slaat toch helemaal niet op de discussie, graag dit soort onzin in offtopic houden.Ontopic:Ben zelf wel van plan om te gaan, als d'r nog meer mensen gaan stuur me een pmmetje (kunnen we misschien een minimeet houden ).
werken is zo 2006
Citaat van: "Jason"Citaat van: "Vortex"Citaat van: "Napoleon"werken is zo 2006Wat hebben we aan zo'n opmerking? Slaat toch helemaal niet op de discussie, graag dit soort onzin in offtopic houden.Ontopic:Ben zelf wel van plan om te gaan, als d'r nog meer mensen gaan stuur me een pmmetje (kunnen we misschien een minimeet houden ).Er zit toch zeker iets in, het kabinet van 2007 maakt niet werken namelijk een stuk aantrekkelijker, zo stond in de NRC! Dus wellicht een mogelijkheid om te overwegen.. Die corporale opmerkingen hebben vaak meer inhoud dan je denkt.Het begint echt zielig te worden, dat constante politieke gezeik van je op het forum. Zoek een andere uitlaatklep ofzo, damn.
Gisteren ben ik voor de eerste keer in deze zaak geweest: zeer prettige sfeer, vriendelijke verkopers en een prima service! De verkopers in Maastricht vind ik over het algemeen prettiger dan die in de andere grote steden.
Citaat van: "foto010101"Gisteren ben ik voor de eerste keer in deze zaak geweest: zeer prettige sfeer, vriendelijke verkopers en een prima service! De verkopers in Maastricht vind ik over het algemeen prettiger dan die in de andere grote steden.andere grote steden?
Iemand a.s. zondag nog naar vOvW?
Citaat van: "Vortex"Iemand a.s. zondag nog naar vOvW?Die zijn op zondag toch niet open?
Citaat van: "Sergio"Citaat van: "Vortex"Iemand a.s. zondag nog naar vOvW?Die zijn op zondag toch niet open?Hebben een of ander showtje van de nieuwe collectie!
Veel plezier vandaag!
Citaat van: "Migliore"Veel plezier vandaag!Ben net pas wakker, show gemist dus
Zag vandaag dat ze een winkel gaan openen in de Havenstraat.