Auteur Topic: Art of camouflage  (5730 keer gelezen)

fdstudent

  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Art of camouflage
Gepost op: 12 december 2008 – 19:48:20
Goededag beste mensen. Ik ben al een tijd op zoek naar mooie overhemden. Ik zag via jullie de site van Art of camouflage. Wat ze daar aanbieden ziet er mooi uit. Ik kan alleen er niet achter komen hoe het zit met de fit van de overhemden zit. Heeft er iemand ervaring mee? Ik ben slank van postuur dus het moet niet aan alle kanten gaan lubberen. Zou er iemand mij advies kunnen geven er mee?

Alvast bedankt voor de hulp

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Art of camouflage
Reactie #1 Gepost op: 12 december 2008 – 20:41:13
Goededag beste mensen. Ik ben al een tijd op zoek naar mooie overhemden. Ik zag via jullie de site van Art of camouflage. Wat ze daar aanbieden ziet er mooi uit. Ik kan alleen er niet achter komen hoe het zit met de fit van de overhemden zit. Heeft er iemand ervaring mee? Ik ben slank van postuur dus het moet niet aan alle kanten gaan lubberen. Zou er iemand mij advies kunnen geven er mee?

Alvast bedankt voor de hulp

Enigzins slank. Voor mij te slank (zegt meer over mij dan over de shirts :-() Ze hebben ter plekke de waistdarts eruit gehaald.

Ik was er erg tevreden over.
Niets zo veranderlijk als de mens

Dragoon

  • Gebruiker
  • Berichten: 525
    • Bekijk profiel
Re: Art of camouflage
Reactie #2 Gepost op: 12 december 2008 – 21:06:48
Fit is redelijk slim. Van de RTW shirts hebben ze voor mij één van de beste fits. Is trouwens vanaf morgen uitverkoop. Dan heb je voor 55 euro vaak goede shirts voor de prijs.

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Art of camouflage
Reactie #3 Gepost op: 12 december 2008 – 21:15:58
Fit is redelijk slim. Van de RTW shirts hebben ze voor mij één van de beste fits. Is trouwens vanaf morgen uitverkoop. Dan heb je voor 55 euro vaak goede shirts voor de prijs.

Indeed... die mailing kwam bij mij ook voorbij :-)
Niets zo veranderlijk als de mens

dech

  • Gebruiker
  • Berichten: 140
    • Bekijk profiel
Re: Art of camouflage
Reactie #4 Gepost op: 12 december 2008 – 21:25:16
Ik wil ook nog bestellen. Helaas was laatst een mooi shirt alleen nog in maat 41 en 42 beschikbaar. Shirts worden maar 1maal gemaakt helaas "om orginaliteit te behouden". Helaas zijn de meeste shirts niet veel soeps (qua design) imo, maar soms zit er wat leuks tussen.

Dragoon

  • Gebruiker
  • Berichten: 525
    • Bekijk profiel
Re: Art of camouflage
Reactie #5 Gepost op: 12 december 2008 – 22:13:30
Ik wil ook nog bestellen. Helaas was laatst een mooi shirt alleen nog in maat 41 en 42 beschikbaar. Shirts worden maar 1maal gemaakt helaas "om orginaliteit te behouden". Helaas zijn de meeste shirts niet veel soeps (qua design) imo, maar soms zit er wat leuks tussen.

Zitten af en toe exotische shirts tussen ja... Altijd handig voor op een hawai party of met carnaval though.

Edit: op de site is de sale al begonnen! Link
Laatst bewerkt op: 12 december 2008 – 22:15:26 door Dragoon

SBT

  • Gebruiker
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Re: Art of camouflage
Reactie #6 Gepost op: 22 november 2009 – 19:48:24
Vandaag deze gekocht http://www.theartofcamouflage.com/Nanterre+376/ProductDetail.aspx?CatID=7&ID=4605 alweer de 5 in de collectie super fijne shirts zijn het

Mad Hatter

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.399
    • Bekijk profiel
Re: Art of camouflage
Reactie #7 Gepost op: 22 november 2009 – 19:56:23
Ik heb er zelf ook 2 shirtjes van. Goede kwaliteit, mooi boord en mooi doek, maar eerlijk gezegd wat mij betreft het volle pond niet waard.
Voor dat geld kun je ook wel MTM krijgen volgens mij. Ik heb ze dan ook in de sale gescoord een keer.