Auteur Topic: McGregor customised  (2937 keer gelezen)

Airjay

  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
McGregor customised
Gepost op: 01 december 2008 – 22:27:01
Hallo Allemaal,

Vanwege stevige bovenbenen lukt het maar niet om een rtw pak te vinden wat mij past. In het verleden wilde dit nog wel lukken met een bandplooi, maar dat zie je nu niet meer. Ik heb dus het idee dat ik uit ga komen op een maatpak. Tijdens mijn zoektocht tijdens de sale onder de "normale" pakken, attendeerde een verkoper mij dat zij (McGregor) in ander filiaal maatpakken aanmeten. Nu had ik hier al aardig wat gelezen, maar McGregor was ik hierin nog niet tegen gekomen. Heeft iemand ervaring met de customised suits van McGregor ?

Groet,

Renι

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.696
    • Bekijk profiel
Re: McGregor customised
Reactie #1 Gepost op: 02 december 2008 – 09:29:14
Welkom Airjay,

Volgens mij heb ik hier nog nooit maatwerk van Mc Gregor voorbij zien komen. Wel worden er een heleboel andere MTM-leveranciers besproken, die ongetwijfeld raad weten met jouw bovenbenen.  :-)

We hebben ook een voorsteltopic in het subforum 'voor nieuwe leden', het is altijd leuk om je even voor te stellen.  ;)

Veel plezier op het forum.


Edit: Dat voorsteltopic had je al gevonden!

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Re: McGregor customised
Reactie #2 Gepost op: 02 december 2008 – 17:59:25
Ik zou als ik jou was kiezen voor een maatpak van Suit Supply, over het algemeen kwaliteit gegarandeerd voor een eerlijke prijs!

Airjay

  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: McGregor customised
Reactie #3 Gepost op: 03 december 2008 – 15:11:40
Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat mcgregor en SuSu ergens een link hebben qua eigendom. Je zou dus ook bijna denken dat voor het leveren van maatapkken ze gebruik maken van dezelfde lijnen (maar goed dat is een aanname). De reden waarom ik specifiek naar mcgregor vraag is vanwege een mooie aanbieding. Ik moet er nog wel gaan kijken, maar jullie weten ho dat gaat.. Dekte van de dag en je komt er niet toe.

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
Re: McGregor customised
Reactie #4 Gepost op: 03 december 2008 – 15:16:50
Mijn eerste pak was een McGregor waar het een en het ander aan vermaakt was. Ik was echt verliefd op dat pak. Terugkijkend was de stof in ieder geval goed. Super 130 Flanel van een of ander italiaans huis. Maar de fit liet nog wel te wensen over. Zelfs na het vermaken.

Note: dit was dus geen MTM pak maar gewoon een vermaakt RTW pak.