Auteur Topic: Cordings broeken  (71410 keer gelezen)

Jaguarlover

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.363
    • Bekijk profiel
Cordings broeken
Reactie #135 Gepost op: 11 oktober 2019 – 13:18:43
heb een mailtje teruggekregen dat ze de stof willen bestellen zonder verdere details.
Laat mijn kleermaker dat liever doen.
Betreft blijkbaar 8 wale 17oz (470gr) dus Brisbane Moss 3101X zou zo maar eens kunnen zijn.

Gaat de vraag eens wat directer aan hen stellen  8)


NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.930
    • Bekijk profiel
Cordings broeken
Reactie #136 Gepost op: 11 oktober 2019 – 16:53:25
 :thumbsup:

E.J.

  • Gebruiker
  • Berichten: 626
  • Niets boven nieuw.
    • Bekijk profiel
Re: Cordings broeken
Reactie #137 Gepost op: 22 mei 2020 – 16:47:05
Het heeft geen haast, gezien Cordings hun webwinkel momenteel toch gesloten heeft, maar ik ben een uitgekeken op Dockers.

Dus hoe vallen de broeken (Chino's, Mokeskin en Corduroy) van Cordings, een beetje flatteus voor 1.87 en 80kg? Normaal draag ik een B33/L34 Levi's 501 en Dockers D1.

Gerelateerde vraag, Moleskin is toch wel gewoon wasmachine proof?

Met bijkans beschamend gemak te plagiëren te parodiëren en via enigerlei andere vormen van ordinair jatwerk te exporteren.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.930
    • Bekijk profiel
Re: Cordings broeken
Reactie #138 Gepost op: 22 mei 2020 – 16:56:56
Moleskin kan gewoon in de wasmachine.

Charlie II

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
    • Bekijk profiel
Re: Cordings broeken
Reactie #139 Gepost op: 13 juni 2020 – 10:34:29
Het heeft geen haast, gezien Cordings hun webwinkel momenteel toch gesloten heeft, maar ik ben een uitgekeken op Dockers.

Dus hoe vallen de broeken (Chino's, Mokeskin en Corduroy) van Cordings, een beetje flatteus voor 1.87 en 80kg? Normaal draag ik een B33/L34 Levi's 501 en Dockers D1.

Gerelateerde vraag, Moleskin is toch wel gewoon wasmachine proof?

Ik heb een moleskin broek van Cordings. Die hebben standaard een pijpwijdte van tussen de 21-22 cm. Ze zitten heerlijk, bovenin een goede slanke fit, maar de pijpjes zijn wel baggy.
“A man should look as if he’s bought his clothes with intelligence, put them on with care and then forgotten all about them.”

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Re: Cordings broeken
Reactie #140 Gepost op: 13 juni 2020 – 12:00:17
De fine rib hebben een slankere fit en dito pijpjes t.o.v. de moleskin en whale rib trousers, Cordings is wel goed was proof.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

E.J.

  • Gebruiker
  • Berichten: 626
  • Niets boven nieuw.
    • Bekijk profiel
Re: Cordings broeken
Reactie #141 Gepost op: 15 juni 2020 – 12:36:01
Hey heren, dank voor de replies.

21-22cm is gelukkig nog wel te doen voor mij, Dockers heeft 20cm en mijn bovenbenen en kuiten zijn genoeg ontwikkeld dat een tikkie wijde broek voor mij niet direct ruim valt.

Ik zal binnenkort een testbestelling doen, kijken of ik het wat vind.
Met bijkans beschamend gemak te plagiëren te parodiëren en via enigerlei andere vormen van ordinair jatwerk te exporteren.