Auteur Topic: Cordings broeken  (71517 keer gelezen)

Jaguarlover

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.363
    • Bekijk profiel
Cordings broeken
Reactie #105 Gepost op: 22 december 2013 – 10:26:36
zo gisteren bestelling geplaatst, nu afwachten...
 
Komt er iemand van Cordings met de eurostar het pakje zelf thuis afleveren ofzo ? 25GBP verzendingskosten  >:)

Charlie

  • Gast
Cordings broeken
Reactie #106 Gepost op: 22 december 2013 – 13:12:01
Du fuk. Da's wel duur ja.

Jaguarlover

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.363
    • Bekijk profiel
Cordings broeken
Reactie #107 Gepost op: 23 april 2014 – 19:30:06
nu 20% korting op alles

Charlie

  • Gast
Cordings broeken
Reactie #108 Gepost op: 02 augustus 2014 – 13:25:12
Heeft iemand die drill trousers van Cordings eens uitgeprobeerd? Die hebben ook bandplooien en vallen daardoor mooi. Heb er wat over opgezocht en blijkbaar waren deze drill trousers voornamelijk erg in trek tijdens de hoogtijdagen van de British Empire. Het waren comfortabele broeken die maximale bewegingsvrijheid boden aan de drager, maar ook erg geschikt waren voor 'tea time'.

http://www.cordings.co.uk/menswear/trousers/drill-trousers

Jaguarlover

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.363
    • Bekijk profiel
Cordings broeken
Reactie #109 Gepost op: 02 augustus 2014 – 13:49:39
zal het je weten te zeggen als ik ze gepast heb.
Ben eind september daar.
Drill is wel niet meteen mijn favoriete stof.

Pitti Carabinieri

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.144
    • Bekijk profiel
Cordings broeken
Reactie #110 Gepost op: 02 augustus 2014 – 15:38:06
Heeft iemand die drill trousers van Cordings eens uitgeprobeerd? Die hebben ook bandplooien en vallen daardoor mooi. Heb er wat over opgezocht en blijkbaar waren deze drill trousers voornamelijk erg in trek tijdens de hoogtijdagen van de British Empire. Het waren comfortabele broeken die maximale bewegingsvrijheid boden aan de drager, maar ook erg geschikt waren voor 'tea time'.

http://www.cordings.co.uk/menswear/trousers/drill-trousers

Ik zal het eens vragen aan mijn opa.
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

Swann

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.575
    • Bekijk profiel
Cordings broeken
Reactie #111 Gepost op: 02 augustus 2014 – 15:57:00
Hehe.

Charlie

  • Gast
Cordings broeken
Reactie #112 Gepost op: 02 augustus 2014 – 18:53:32
Was laatst de serie (niet de film) Brideshead Revisited uit de jaren 80 met Jeremy Irons aan het kijken. Geweldig die broeken met bandplooien.

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Cordings broeken
Reactie #113 Gepost op: 02 augustus 2014 – 19:33:25
Ik zie geen bandplooi in die link?
The man with style, is the man who can smile

Charlie

  • Gast
Cordings broeken
Reactie #114 Gepost op: 02 augustus 2014 – 19:48:18
Check specs van de broek zelf. Heb het ook nog even nagevraagd voor de zekerheid overigens.

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Cordings broeken
Reactie #115 Gepost op: 02 augustus 2014 – 19:53:02
Ok, niet zichtbaar op de foto's dus. Wel op de openingsfoto zag ik inmiddels. Verder geen interesse overigens, zou sowieso geen broeken online bestellen.
The man with style, is the man who can smile

Charlie

  • Gast
Cordings broeken
Reactie #116 Gepost op: 02 augustus 2014 – 22:11:01
Ja, ik vind het jammer dat er bij Cordings niet betere foto's zijn van de spulletjes die ze aanbieden. Waarom zou je geen broeken online bestellen? Toch gewoon een kwestie van de juiste maat pakken en vervolgens laten thuisbezorgen. Mocht de maat niet goed zijn, kun je het weer terugsturen, en als het wel goed is, gewoon naar de plaatselijke Turk om de pijpen wat in te korten.

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Cordings broeken
Reactie #117 Gepost op: 03 augustus 2014 – 07:31:06
Ik bestel gewoon niet graag kleding online, en al helemaal geen broeken waarvan ik de pasvorm niet ken. Maar dat is waarschijnlijk ouderwets.
The man with style, is the man who can smile

Jaguarlover

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.363
    • Bekijk profiel
Cordings broeken
Reactie #118 Gepost op: 03 augustus 2014 – 08:21:38
die Cordings moet je zowiezo eerst gepast hebben want ze hebben een wat afwijkende snit.
Doe eens een retourtje londen Charlie...Voor de verzendkosten en eventuele retourkosten ben je al halverwege de kanaaltunnel.
Pak je ineens wat tattersall hemden mee van hen.

De moleskins zitten mij toevallig perfect met wat extra tapering rond het onderbeen.
Moleskin en corduroy hebben dezelfde snit, needlecords en chinos ook die zijn wat minder ruim.

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Cordings broeken
Reactie #119 Gepost op: 03 augustus 2014 – 12:14:00
Ik kan me uit eigen ondervinding aansluiten bij de bevindingen van JL; de corduroy heeft een typische ruime Engelse fit terwijl de needlecord een bijna Italiaanse fit heeft; ik heb overigens geen idee onder welke van de twee deze drill trousers vallen, een mailtje naar Cordings zal ongetwijfeld uitsluitsel kunnen geven.

Ik ga overigens wel wel in de opmerking van Avvocato; ik bestel uitsluitend kleding/schoenen online wanneer ik ze de eerste maal live gepast/aangeschaft heb en Cordings heeft inderdaad een wat afwijkende pasvorm, maar wel mooi en kwalitatief erg sterk.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“