Auteur Topic: O.C.C. Groningen / Haarlem  (1645 keer gelezen)

Derk

  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
O.C.C. Groningen / Haarlem
Gepost op: 11 november 2008 – 15:10:40
Wel eens bij O.C.C. in Groningen of Haarlem gekeken? Hebben veel Hans Ubbink, Paul Smith, Drykorn. Meer dan ik in welke zaak in Adam of utrecht dan ook gezien heb. Geen Borelli of Zegna maar als je eens wat meer casual wil.

Laatst bewerkt op: 11 november 2008 – 15:41:50 door Derk

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: O.C.C. Groningen / Haarlem
Reactie #1 Gepost op: 11 november 2008 – 15:40:04
Paul is een broertje van Jan?

Edit: na bovenstaande edit doet mijn grapje het niet meer. Nu nog even Borrelli...
Laatst bewerkt op: 11 november 2008 – 21:58:20 door Carwo

giuliano

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.375
    • Bekijk profiel
Re: O.C.C. Groningen / Haarlem
Reactie #2 Gepost op: 11 november 2008 – 20:44:55
Wel eens bij O.C.C. in Groningen of Haarlem gekeken? Hebben veel Hans Ubbink, Paul Smith, Drykorn. Meer dan ik in welke zaak in Adam of utrecht dan ook gezien heb. Geen Borelli of Zegna maar als je eens wat meer casual wil.



Carwo heeft de lolbroek aan vandaag... ;-)

OCC Haarlem heeft inderdaad een uitgebreide collectie (ik ben overigens geen fan van Ubbink's stijl) - ik vond vooral de items van Drykorn verrassend. Ook mooie spullen van Paul/Jan Smith inderdaad.

Als je daarna ook nog een bezoekje aan Players en VIP brengt dan heb je best wat moois gezien.
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Re: O.C.C. Groningen / Haarlem
Reactie #3 Gepost op: 11 november 2008 – 21:12:54
Carwo heeft de lolbroek aan vandaag... ;-)

OCC Haarlem heeft inderdaad een uitgebreide collectie (ik ben overigens geen fan van Ubbink's stijl) - ik vond vooral de items van Drykorn verrassend. Ook mooie spullen van Paul/Jan Smith inderdaad.

Als je daarna ook nog een bezoekje aan Players en VIP brengt dan heb je best wat moois gezien.

Was laatst bij VIP in Laren, mooie collectie hebben ze.