Auteur Topic: Rok/Smoking  (318343 keer gelezen)

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rok/Smoking
Reactie #600 Gepost op: 22 november 2013 - 12:57:58
Valt me op dat ik bij voetballers milder ben wat schoeisel betreft. Zijn voeten zijn z'n moneymachines, en schoenen moeten eenvoudigweg zijn moneymachines dienen.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rok/Smoking
Reactie #601 Gepost op: 22 november 2013 - 13:33:41
Dan laat je een paar Lobb's op maat maken. Van polynesisch gansepenisleer. Want zacht. Schijnt.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rok/Smoking
Reactie #602 Gepost op: 22 november 2013 - 14:27:04
^ heb ik ook gehoord, maar er moet dan wel een voetbed van Mongoolse buffeltong in. Je hebt helemaal gelijk, MF. De moneymachines zullen dan niets tekort komen. Kleine moeite. Wat een smakeloos figuur inderdaad.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rok/Smoking
Reactie #603 Gepost op: 22 november 2013 - 14:29:00
: )

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rok/Smoking
Reactie #604 Gepost op: 22 november 2013 - 14:29:30
Ik ben nu trouwens aan het gniffelen om mijn treffende, onbedoelde Mongool-tong-combinatie. How sad.
Laatst bewerkt op: 22 november 2013 - 14:39:29 door Swann

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rok/Smoking
Reactie #605 Gepost op: 11 januari 2014 - 19:45:37
Even iets anders; een smoking met een shawlkraag kan dat weer? Vandaag een prachtige zegna smoking aan gehad voor een zeer vriendelijk bedrag, alleen dus een shawlkraag. Ik meen dat dit vroeger vooral voor obers/goochelaars was, maar toch. Graag advies
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Rok/Smoking
Reactie #606 Gepost op: 11 januari 2014 - 19:56:36
Sjaalkraag voor de winst

Dantès

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rok/Smoking
Reactie #607 Gepost op: 11 januari 2014 - 20:17:02
Ach, alles kan tegenwoordig met smokings. Ik heb zelfs leden van het Engelse koningshuis gezien in smokings met notched lapels...
In zulke anarchie is het beste te opteren voor klassiek, dus peaked lapels met enkele sluiting.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rok/Smoking
Reactie #608 Gepost op: 11 januari 2014 - 23:28:31
Merci
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Charlie

• Gast
Rok/Smoking
Reactie #609 Gepost op: 29 april 2014 - 00:06:16
Hoe zit het nu proces met die studs? Ik ben vanplan om dit shirt aan te schaffen:

http://shop.kamakurashirts.com/goods_en_usd_452.html

alleen mijn vraag is nu hoe dit studs werken? Want op dat shirt zitten al knoopjes en voor zover ik kan zien zijn studs juist bedoeld om de knoopjes te vervangen?

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Rok/Smoking
Reactie #610 Gepost op: 29 april 2014 - 09:01:35
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Rok/Smoking
Reactie #611 Gepost op: 29 april 2014 - 09:10:53
Heb het filmpje nog niet bekeken, maar ik neem aan dat dit shirt een losse knopenlijst heeft die je kunt losknopen voor het gebruik van studs.

Waarom bestel je trouwens niet gewoon een Engels smokingshirt? Er zijn voldoende webshops met hier en daar een (extra) slim-fit.
Dat scheelt je aanzienlijk in de aanschaf- en importkosten.

Charlie

• Gast
Rok/Smoking
Reactie #612 Gepost op: 29 april 2014 - 10:17:58
Thanks voor het filmpje. Dat is duidelijk.

Waarom bestel je trouwens niet gewoon een Engels smokingshirt? Er zijn voldoende webshops met hier en daar een (extra) slim-fit.
Dat scheelt je aanzienlijk in de aanschaf- en importkosten.

Heb je een aantal linkjes van Engelse shirts die een vergelijkbare prijs hebben (rond de €130)? Ik vind Kamakura prima shirts. Ik heb er nu een aantal, en als je de maat goed hebt :P, zijn ze echt top voor dat geld.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Rok/Smoking
Reactie #613 Gepost op: 29 april 2014 - 10:20:51
Zien er goed uit. En hoe zit dat met invoerrechten, krijg je vaak rekeningetje bij van de Belastingdienst?
The man with style, is the man who can smile

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Rok/Smoking
Reactie #614 Gepost op: 29 april 2014 - 10:58:07
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."