Auteur Topic: Gewaagd combineren  (56088 keer gelezen)

guest45

  • Gast
Gewaagd combineren
Gepost op: 15 december 2004 – 15:40:07
Bij mij op school dragen de "beter geklede hippe vogels" G-star, Diesel, Replay, puma e.d...de "ballen" dragen  Gant, TH, river wood en RL...
Armani enzo vind men te elitair.....(het is maar een middelbare school in de achterhoek he  :wink: )

Zelf draag ik graag jeansbroeken, maar dan niet van de bovenstaande merken...zie jeans topic.
Doven de jeans dan weer een speels/klassiek dress shirt van bv borrelli, etro, orian ed..
Hoe klassieker het hemd, hoe uitgesporkener de jeans et vice versa.
dus b.v.
met

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Gewaagd combineren
Reactie #1 Gepost op: 15 december 2004 – 15:48:02
:r

Sorry maar onze opvattingen van goede smaak verschillen duidelijk ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Gewaagd combineren
Reactie #2 Gepost op: 15 december 2004 – 15:56:46
Citaat van: "Chris"
Bij mij op school dragen de "beter geklede hippe vogels" G-star, Diesel, Replay, puma e.d...de "ballen" dragen  Gant, TH, river wood en RL...
Armani enzo vind men te elitair.....

Zelf draag ik graag jeansbroeken, maar dan niet van de bovenstaande merken...zie jeans topic.
Doven de jeans dan weer een speels/klassiek dress shirt van bv borrelli, etro, orian ed..
Hoe klassieker het hemd, hoe uitgesporkener de jeans et vice versa.
dus b.v.


hehe, das wel koel  :D
Sailing, an expensive way to travel for free"

guest45

  • Gast
Gewaagd combineren
Reactie #3 Gepost op: 15 december 2004 – 15:59:50
ow dit zie ik zeker niet als "stijlvol", eerder als "goede grap".
Hoeveel mensen dragen er nou zo een spijkerbroek onder hun borrelli?
Ik vind het juist wel leuk om traditie (borrelli) te combineren met mode (cavalli), het handgemaakte met de vernieuwende en uitgesporken ontwerpen.......het heeft niets met stijl en etiquette te maken.

P.S.
Die D&G broek in de afbeelding is een extreem voorbeeld....

Huey

  • Gast
Gewaagd combineren
Reactie #4 Gepost op: 15 december 2004 – 16:20:44
Citaat van: "Chris"
Bij mij op school dragen de "beter geklede hippe vogels" G-star, Diesel, Replay, puma e.d...de "ballen" dragen  Gant, TH, river wood en RL...
Armani enzo vind men te elitair.....(het is maar een middelbare school in de achterhoek he  :wink: )

Zelf draag ik graag jeansbroeken, maar dan niet van de bovenstaande merken...zie jeans topic.
Doven de jeans dan weer een speels/klassiek dress shirt van bv borrelli, etro, orian ed..
Hoe klassieker het hemd, hoe uitgesporkener de jeans et vice versa.
dus b.v.


Schitterend overhemd! Van die broek ben ik niet zo weg. Ik draag die Borrelli ook wel op een spijkerbroek hoor :) Maar dan een nette Levis 501 in het donkerblauw ofzo.

Huey

  • Gast
Gewaagd combineren
Reactie #5 Gepost op: 15 december 2004 – 17:01:13
Met die zelfde spijkerbroek draag ik trouwens ook wel mijn Oger Napoli shirt met die paars/witte streep uit mijn icon. Staat best ok.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Gewaagd combineren
Reactie #6 Gepost op: 15 december 2004 – 17:06:10
Citaat van: "Chris"
Bij mij op school dragen de "beter geklede hippe vogels" G-star, Diesel, Replay, puma e.d...de "ballen" dragen  Gant, TH, river wood en RL...
Armani enzo vind men te elitair.....(het is maar een middelbare school in de achterhoek he  :wink: )

Zelf draag ik graag jeansbroeken, maar dan niet van de bovenstaande merken...zie jeans topic.
Doven de jeans dan weer een speels/klassiek dress shirt van bv borrelli, etro, orian ed..
Hoe klassieker het hemd, hoe uitgesporkener de jeans et vice versa.
dus b.v.


Gaat het nog Nexus :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

guest45

  • Gast
Gewaagd combineren
Reactie #7 Gepost op: 15 december 2004 – 17:06:25
Ook mooi idd....
op mijn Helmut Lang jeans (heel net zonder speciale wassing of motief) draag ik dan weer graag een wat extravagenter Etro dress shirt met brede strepen van verschillende diktes in de kleuren, lichtroze, babyblauw, wit en donkerroze...heb hellaas heen foto's

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Gewaagd combineren
Reactie #8 Gepost op: 15 december 2004 – 17:30:14
Spijkerbroek en overhemd is niets mis mee vind ik. Maar ik ben nog jong dus wil niet alleen maar in 'nette' dingen lopen. En voor sommige gelegenheden kun je maar beter een spijkerbroek aantrekken. Alleen die broek die jij post is echt afschuwelijk, daar zal ik nooit mee lopen. Ik ben meer voor een rustige combinatie.

Huey

  • Gast
Gewaagd combineren
Reactie #9 Gepost op: 15 december 2004 – 17:42:02
Citaat van: "Bonne"
Spijkerbroek en overhemd is niets mis mee vind ik. Maar ik ben nog jong dus wil niet alleen maar in 'nette' dingen lopen. En voor sommige gelegenheden kun je maar beter een spijkerbroek aantrekken. Alleen die broek die jij post is echt afschuwelijk, daar zal ik nooit mee lopen. Ik ben meer voor een rustige combinatie.


Exact.

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Gewaagd combineren
Reactie #10 Gepost op: 15 december 2004 – 19:49:33
hoefde ik vroegah op school niet mee aan te komen
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Gewaagd combineren
Reactie #11 Gepost op: 15 december 2004 – 19:54:40
Nhe, die broek vind ik not done. Ik vind D&G steeds minder en minder worden. En ik ben wel een type voor apparte dingen, maar dit vind ik niet zo super.

Dan zou ik eerder kiezen voor een ander type hemd. Klassiek vind ik er niet echt mee matchen.

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Gewaagd combineren
Reactie #12 Gepost op: 15 december 2004 – 20:20:34
misschien kan je je borrelli shirts niet strijken en zo het 'kreukel' effect erin brengen  :oops:

guest45

  • Gast
Gewaagd combineren
Reactie #13 Gepost op: 15 december 2004 – 22:33:28
hmm...ik heb een SCH**T hekel aan het kreukel effect....borrelli niet strijken vind ik dan weer not done (goh, heb ik zelf ook toch wel traditionele gevoelens :oops:  :wink: )

Die broekin de afbeelding heb ik zelf ook alleen gepast een keer, niet gekocht. Ben ook geen D&G fan, ik heb er niets van en die combinatie was maar een voorbeeld...heb wel andere meer en minder opvallende jeans, maar meer mindere  :wink:

@ Marco

Bij mij op school zijn dat soort broeken ook "not done" daarom "do" ik het soms, gewoon om het wereld/mode beeld van de achterhoeker te vergroten :wink:

HotFudge

  • Gast
Gewaagd combineren
Reactie #14 Gepost op: 15 december 2004 – 22:44:51
Ik draag eigenlijk bijna nooit jeans.



Maar ik zag deze en ik vind ze toch best wel cool... maar helaas kan ik ze nog nergens vinden  :?