Auteur Topic: Santoni  (1766264 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Santoni
Reactie #5355 Gepost op: 08 februari 2010 - 23:37:55
Maar dat lijkt me geen reden om hem een irritant baasje te noemen. Een eigenzinnig baasje misschien. Nou ja, zeker wel.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5356 Gepost op: 09 februari 2010 - 08:27:27
@ consi -- Ik zal binnenkort wel even in WDDHV een foto plaatsen van de door jou gewraakte combi. En zijn anders spectators een optie? Zwart is namelijk saai. Punt. Met kleurgebruik hoef je echt niet aan stijl in te boeten. Bovendien: je bent zelf al voor een alternatief blauw pak gegaan!

Mind you dat je gaat trouwen, beste consi, en in de lente in Toscane nog wel; doorgaans een feestelijke aangelegenheid. Dit gezegd hebbende, weet ik uiteraard niet wat jij aan de haak hebt geslagen.

James

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5357 Gepost op: 09 februari 2010 - 08:54:51
I Like Swann! :wink: Kritisch, eigenninnig, direct maar fair, er wordt uiteindelijk om meningen gevraagd. Als hij weer eens de bekende olie op het smeuende vuur gooit....LOL.

@ Consi, zwarte schoenen = saai = treurige bedoeling, ik neem aan dat de door jouw genoemde gelegenheid dat niet is. Ik zou gaan voor een lichtere schoen met meerdere bruintinten.

Mediaman

• Gast
Reactie #5358 Gepost op: 09 februari 2010 - 09:06:31
tips van de schoenenmeisters gevraagd..

Napolitaans blauw caruso maatpak zoeken passende schoenen:

a) gewoon bruine santoni's
b) zwarte santoni's
c) ander merk zwarte schoenen, namelijk
d) andere kleur schoenen

ben benieuwd, zelf neig ik naar klassiek zwarte santoni's. Het betreft in huwelijk van mijzelf in Toscane, lente.

Ik zeg bruin en zelf ben ik nog steeds zeer content met mijn eigen trouwschoenen van Santoni:

Ik heb ze van het weekend nog in de uitverkooprekken van Van den Assem zien liggen, maten onbekend.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #5359 Gepost op: 09 februari 2010 - 09:18:51
Ik zeg bruin en zelf ben ik nog steeds zeer content met mijn eigen trouwschoenen van Santoni:

Ik heb ze van het weekend nog in de uitverkooprekken van Van den Assem zien liggen, maten onbekend.

Waar? Rotterdam of Hillegersberg?
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Mediaman

• Gast
Reactie #5360 Gepost op: 09 februari 2010 - 09:20:25
Waar? Rotterdam of Hillegersberg?

Rdam centrum, rond de € 250/€ 280 dacht ik. Even bellen naar beide vestigingen is denk ik het makkelijkst.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #5361 Gepost op: 09 februari 2010 - 09:43:04
Rdam centrum, rond de € 250/€ 280 dacht ik. Even bellen naar beide vestigingen is denk ik het makkelijkst.

Niet nodig dan. Ik was er vorige week, zoiets niet meer in mijn maat beschikbaar (10) anders hadden die zeker nu bij mij thuis gestaan.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

HakeemT

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5362 Gepost op: 09 februari 2010 - 09:43:27
zwarte schoenen = saai = treurige bedoeling
](*,)
Dit is wel heel erg kort door de bocht hoor.
Dat je zelf wellicht niet van zwarte schoenen houd hoeft nog niet te betekenen dat elke gelegenheid waar iemand zwarte schoenen draagt maar een 'treurige bedoeling' is.
Het moge duidelijk zijn dat ik gewoon zwarte schoenen aan heb tijdens m'n bruiloft, en ik ga er nu niet van uit dat het een treurige dag word.

Los daarvan, ook voor Consi's 'Napolitaans blauw caruso maatpak' zou ik gewoon zwarte schoenen adviseren. Ondanks dat ik Mediaman's schoenen erg mooi vind, zou de combinatie met een blauw pak de bruiloft (wellicht ook wat kort door de bocht :twisted:) een Peppi en Kokki look-and-feel geven.

Lees anders dat pdf'je van Manton - Wedding Attire in the Modern World eens even door (hier zweeft ergens wel een linkje rond). Ook als je 'gewoon' voor een blauw pak gaat staan daar voldoende do's en dont's in.
Laatst bewerkt op: 09 februari 2010 - 11:48:50 door HakeemT
I'm ok with being unimpressive; I sleep better...

James

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5363 Gepost op: 09 februari 2010 - 09:59:43
Kort door de bocht...ok anders:

Ik vind zwarte schoenen = saai = treurige gebeurtenis!

HakeemT

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5364 Gepost op: 09 februari 2010 - 10:06:00
Als je hiermee aangeeft dat je zwarte schoenen draagt naar een begrafenis dan zitten we wat dat betreft in ieder geval op 1 lijn. Dat het witte hemd dat je op die dag aan hebt dan ook automatisch uitgeschakeld is voor de niet-treurige gebeurtenissen is weer een ander verhaal...
I'm ok with being unimpressive; I sleep better...

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5365 Gepost op: 09 februari 2010 - 10:09:41
[...] Dit gezegd hebbende, weet ik uiteraard niet wat jij aan de haak hebt geslagen.

Daedalus?

Luigi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5366 Gepost op: 09 februari 2010 - 10:24:49
Shoeclub is ook van hen.

James

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5367 Gepost op: 09 februari 2010 - 10:32:52
Voor de duidelijkheid:

Ik draag zwarte schoenen alleen onder een zwart pak en alleen naar een begravenis.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5368 Gepost op: 09 februari 2010 - 10:59:23
Vuneral.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5369 Gepost op: 09 februari 2010 - 11:03:40
Voor de duidelijkheid:

Ik draag zwarte schoenen alleen onder een zwart pak en alleen naar een begravenis.

U werkt voor de uitvaartondernemer?