Is altijd een slechte afspiegeling van hetgeen ik altijd in de winkels zie.. Het zal allemaal wel weer meevallen.
Weet je welke leest dat is, Migliore?
Geen idee..... hij is uit die "tri colore" serie (of zoiets)
Zou toch handig zijn als we alle leestnamen van Santoni zouden hebben. Van de typenummers zijn er te veel om te onthouden, denk ik, maar de leesten moet te doen zijn (zo niet: dan hoor ik dat graag).Hier een rijtje met leestnamen die ik ben tegengekomen:GeorgePrinceVirgilioWilliamSkinsClassicAanvullingen/correcties/voorbeelden zijn welkom.
Post er eens plaatjes bij, namen alleen zeggen niks natuurlijk.
Op mijn nieuwe Santoni boots zitten bij de rechter schoen 4 goudkleurige spijkertjes op de zool bij de neus, wat je wel vaker ziet (ik neem aan om de schade aan de zool tijdens het afwikkelen te beperken), maar bij de linker schoen zitten ze niet!! Ik neem aan dat een schoenmaker dit zo voor me gefixt heeft dus een echt groot probleem is het niet, maar is dit 'normaal'?
is S. niet een tikje 2006?
Goedenavond iedereen, na al even wat meegelezen te hebben zojuist maar even een account aangemaakt, leuk forum!Ik had even een vraagje m.b.t een paar Santoni schoenen welke ik via Google vond, gaat om onderstaand model:http://link.marktplaats.nl/225003179Weet iemand of dit model ook nog in de winkel te krijgen is, en zo ja, waar? Heb de verkoper al een mailtje toegestuurd maar nog niks teruggehad. Helaas is het niet mijn maat maar anders waren ze verkocht.
Bedankt voor je reactie! Zal morgen even contact opnemen met beide winkels, sowieso ook nog een paar andere, erg fraaie suède Santoni's gezien. Ik heb me inmiddels even voorgesteld in het desbetreffende topic.