Auteur Topic: Santoni  (1766382 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #3915 Gepost op: 16 mei 2008 - 08:21:43
Citaat van: "Carwo"
En nu is er vast ook wel iemand die weet hoe de goodyears er bij Immanuel 1970 uitzien.

Even bij zwart suede monkstraps gegeken.
Goodyear staat op zool en binnen in de schoen,
verder aan de zijkant in de schoen handgeschreven notities( typenummer,leest  en maat)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #3916 Gepost op: 16 mei 2008 - 08:22:33
Die handgeschreven notities zijn ook een kenmerk van de gy bij sm. :D
This, madame, is Versailles.

Arrow

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #3917 Gepost op: 16 mei 2008 - 18:47:43
Dit soort heldere momenten moeten we erin houden. :D

Rekkie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #3918 Gepost op: 17 mei 2008 - 15:35:57
Ik ben naarstig op zoek naar een nieuwe schoen (toevallig ditmaal voor een bijzondere gelegenheid), maar ook voor zakelijk gebruik.

Nu heb ik mijn oog op deze schoen laten vallen:

Ik weet alleen niet welk type dit is.
Iemand kan mij hier vast wel aan helpen.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #3919 Gepost op: 17 mei 2008 - 16:33:57
Je ziet veel vertegenwoordigers die onder hun pak dit soort model en kleur schoenen dragen. Dat is zeer af te raden.

Helaas weet ik niet welk model het betreft.
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Rekkie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #3920 Gepost op: 17 mei 2008 - 16:41:50
Citaat van: "foto010101"
Je ziet veel vertegenwoordigers die onder hun pak dit soort model en kleur schoenen dragen. Dat is zeer af te raden.

Waarom?

Omdat je het niet mooi vindt?

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #3921 Gepost op: 17 mei 2008 - 16:42:20

Ben er ook niet kapot van, beetje trendy model. Kan mijns inziens alleen onder een licht zomerpak.

@ Rogier:

Citaat van: "Rogier"
Die handgeschreven notities zijn ook een kenmerk van de gy bij sm

SF Jargon. :lol:

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #3922 Gepost op: 17 mei 2008 - 16:47:14

Die zijn meer van het type dat rijdt in een vooral praktische VW Golf+ met een vooral comfortabel pak erboven. Maar die heb ik dan weer nooit betrapt op het dragen van Santoni's, wél vaak met een goedkoop ogend aftreksel dat voor een kopie ervan moet doorgaan. Keurig gecombineerd met een zwarte riem.

De gesjeesde autoverkoper is hier misschien eerder op te betrappen. Maar als het een écht snelle jongen is, dan zal het pak wel lekker strak zijn en zullen de broekspijpjes netjes boven de gevlamde lichte Santoni's zweven.  

Overigens draag ik een erg veel op dit type lijkende schoen stiekum soms tóch onder een pak.  :-$

Tot zover deze bijdrage.

Rekkie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #3923 Gepost op: 17 mei 2008 - 16:49:50
Citaat van: "Mikey Fuoco"

Die zijn meer van het type dat rijdt in een vooral praktische VW Golf+ met een vooral comfortabel pak erboven. Maar die heb ik dan weer nooit betrapt op het dragen van Santoni's, wél vaak met een goedkoop ogend aftreksel dat voor een kopie ervan moet doorgaan. Keurig gecombineerd met een zwarte riem.

De gesjeesde autoverkoper is hier misschien eerder op te betrappen. Maar als het een écht snelle jongen is, dan zal het pak wel lekker strak zijn en zullen de broekspijpjes netjes boven de gevlamde lichte Santoni's zweven.  

Overigens draag ik een erg veel op dit type lijkende schoen stiekum soms tóch onder een pak.  :-$

Tot zover deze bijdrage.

Je bent vergeten te vertellen welke type het is  :?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #3924 Gepost op: 17 mei 2008 - 16:56:55
Sorry, zou 't je niet zo kunnen vertellen. Net even een blik tussen m'n bewaarde tijdschriften van de afgelopen drie jaar geworpen, want ik weet dat ie in zo'n bruin collectieboekje staat. Ik denk een model uit de zomer van 2006. Kon het boekje zo snel niet vinden.

Het type dat ik heb is terug te vinden in 'Casual'  :arrow: 'Post hier je blauw-witte combi', nummer wordt ergens genoemd.

Rekkie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #3925 Gepost op: 17 mei 2008 - 16:59:53
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Sorry, zou 't je niet zo kunnen vertellen. Net even een blik tussen m'n bewaarde tijdschriften van de afgelopen drie jaar geworpen, want ik weet dat ie in zo'n bruin collectieboekje staat. Ik denk een model uit de zomer van 2006. Kon het boekje zo snel niet vinden.

Het type dat ik heb is terug te vinden in 'Casual'  :arrow: 'Post hier je blauw-witte combi', nummer wordt ergens genoemd.

:( jammer

:D

Rekkie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #3926 Gepost op: 17 mei 2008 - 17:15:55
Ik vind de '7625' overigens ook een hele nettte schoen.
Ik kan alleen niet 123 vinden wat deze moet gaan kosten.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #3927 Gepost op: 17 mei 2008 - 17:36:06
Citaat van: "Rekkie"

Waarom?

Omdat je het niet mooi vindt?

Het is op zich geen lelijke schoen hoor. Uit ervaring weet ik dat veel vertegenwoordigers van dit soort schoenen dragen onder hun pak. Dat zijn dan uiteraard geen Santoni schoenen, maar goedkopere varianten, vaak met een rubbere zool.
Het zijn leuke schoenen voor onder jeans of een casual Incotex, maar voor onder een pak zijn ze niet geschikt. Het geheel raakt namelijk zo uit balans is. Als je van mening bent dat het wel kan, dan vind ik dat je het gewoon moet doen hoor :wink:.
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #3928 Gepost op: 17 mei 2008 - 18:00:03
Tevens heeft deze schoen ene derby sluiting. Onder een pak zou ik me beperken tot een schoen met oxfordsluiting.

Rekkie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #3929 Gepost op: 17 mei 2008 - 18:04:04
Citaat van: "Stromen"
Tevens heeft deze schoen ene derby sluiting. Onder een pak zou ik me beperken tot een schoen met oxfordsluiting.

:oops: ik moet me nog aardig inlezen......

Vroegah, vond ik schoenen van de Dolcis :oops: al heel wat.
Gelukkig merk ik, nu wat ouder en verstandiger ben, dat er toch heel wat mooiers en beters te koop is.