Vorige week een paar goodyear welted Santoni schoenen gekocht in Amsterdam. In het echt is de kleur donkerbruin. Binnenkort weer een paar via raffaello-network .
Citaat van: "foto010101"Vorige week een paar goodyear welted Santoni schoenen gekocht in Amsterdam. In het echt is de kleur donkerbruin. Binnenkort weer een paar via raffaello-network . Zien er mooi uit, foto010101Ik dacht dat goodyear welted Santonis een neutrale binnenvoering hebben. En dus alleen de blake gestikte Santoni een oranje binnenvoering heeft?
Citaat van: "cypripedium"Citaat van: "foto010101"Vorige week een paar goodyear welted Santoni schoenen gekocht in Amsterdam. In het echt is de kleur donkerbruin. Binnenkort weer een paar via raffaello-network . Zien er mooi uit, foto010101Ik dacht dat goodyear welted Santonis een neutrale binnenvoering hebben. En dus alleen de blake gestikte Santoni een oranje binnenvoering heeft? Ik heb pas geleden een Santoni verkocht via marktplaats. Deze was goodyear welted en had ook een oranje binnenvoering. Ik heb echt geen idee wat die kleuren zouden kunnen betekenen...
De enige santoni die ik ooit heb gehad was een blake met oranje binnenvoering. De binnenvoering leek net op plastik en voelde ook zo aan. Ik heb hem in een opwelling voor de helft gekocht in de uitverkoop. Gelukkig is Santoni erg populair. Daardoor kon ik hem op marktplaats voor hetzelfde bedrag weer kwijt
Hebben jullie wel eens bij Sir Max Santoni schoenen gezien met een oranje binnenvoering? Ik weet namelijk dat Sir Max ervoor kiest om alleen goodyear welted schoenen te verkopen.
Daar hebben we wat aan, Rogier. En op de zool (binnen en buiten) altijd 'Goodyear'?
Inderdaad.
Volgens mij was je er op tijd bij, Timothy. Bij Raffaello hebben ze nu wat nieuwe modelletjes, waaronder ook loafers, maar die kosten vier keer zo veel: moet wel zeggen dat die nieuwe kleur ook fraai is