Auteur Topic: Interview Watch - Sander Lusink over cognac kleurige schoenen  (13814 keer gelezen)

Mediaman

  • Gast
Interview Watch - Sander Lusink over cognac kleurige schoenen
Gepost op: 05 oktober 2008 – 16:46:59
In het artikel 'Hemd van het lijf,... zegt Sander Lusink het volgende over schoenen:

Vraag 10. Hebben wij wellicht iets in de kast hangen wat echt niet meer kan?

Antwoord: "Die cognac leren schoenen onder een kostuum of pantalon. Ik zie het nog steeds veel, maar het is zo 2001, hahaha! Zwarte leren schoenen verkopen wij steeds meer en als je dan voor bruin gaat, dan midden of donker bruin in leer of suede."

Dit is toch een typische italiaanse kleurcombinatie? Beetje een boude uitspraak uit zijn mond. Your opinion please!

Dante. kom er maar in!  :)

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Re: Interview Watch - Sander Lusink over cognac kleurige schoenen
Reactie #1 Gepost op: 05 oktober 2008 – 17:04:19
Ik ben het niet met hem eens, cognac kleurige schoenen staan gewoon mooi onder een pak. En volgens mij vind hij dat ook, ik kan me nog herinneren dat hij een tijdje gelden in Oger Amsterdam ook cognac kleurige schoenen aan had onder een kostuum.

EDIT: Dat wat Carwo hieronder zegt klopt ook, als je zegt dat iets veel verkoopt zijn er genoeg mensen die het alleen daarom al zouden willen hebben.
Laatst bewerkt op: 05 oktober 2008 – 17:11:25 door Duco

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Re: Interview Watch - Sander Lusink over cognac kleurige schoenen
Reactie #2 Gepost op: 05 oktober 2008 – 17:09:58
Antwoord: "Die cognac leren schoenen onder een kostuum of pantalon. Ik zie het nog steeds veel, maar het is zo 2001, hahaha! Zwarte leren schoenen verkopen wij steeds meer en als je dan voor bruin gaat, dan midden of donker bruin in leer of suede."

Modepraat.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.698
    • Bekijk profiel
Re: Interview Watch - Sander Lusink over cognac kleurige schoenen
Reactie #3 Gepost op: 05 oktober 2008 – 17:32:55
Ik wil me niet wagen aan 'wat wel- en wat niet kan', maar zélf ik vind suède schoenen onder een pak niet mooi.

Gladlederen cognackleurige schoenen onder een pak vind ik nog steeds mooi, maar dan niet onder een te donker pak, donkerder dan middengrijs moet het imho niet zijn.

Lusink predikt natuurlijk graag voor eigen parochie.  ;) Ze zullen wel veel zwarte schoenen aan de man te brengen hebben.  :-)




Mediaman

  • Gast
Re: Interview Watch - Sander Lusink over cognac kleurige schoenen
Reactie #4 Gepost op: 05 oktober 2008 – 17:36:44
Ik ben het niet met hem eens, cognac kleurige schoenen staan gewoon mooi onder een pak. En volgens mij vind hij dat ook, ik kan me nog herinneren dat hij een tijdje gelden in Oger Amsterdam ook cognac kleurige schoenen aan had onder een kostuum.

EDIT: Dat wat Carwo hieronder zegt klopt ook, als je zegt dat iets veel verkoopt zijn er genoeg mensen die het alleen daarom al zouden willen hebben.

Die kracht heeft Oger zeker, dat is wel bewezen de afgelopen jaren. Ik zeg één woord 'Santoni'  =D>

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Re: Interview Watch - Sander Lusink over cognac kleurige schoenen
Reactie #5 Gepost op: 05 oktober 2008 – 17:52:10
Over zeven jaar zegt hij dat ruitjes zó 2008 waren. (Verder alle respect voor wat ze hebben neergezet.)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Interview Watch - Sander Lusink over cognac kleurige schoenen
Reactie #6 Gepost op: 05 oktober 2008 – 17:58:12
Over de kleur van schoenen onder een pak blijft een eeuwige discussie.Ik denk dat de mensen gewoon de kleur moeten nemen waar men zich het prettigs bij voelt.Of dat nu suede zwart groen of cognac is ik persoonlijk draag vaak suede.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.379
    • Bekijk profiel
Re: Interview Watch - Sander Lusink over cognac kleurige schoenen
Reactie #7 Gepost op: 05 oktober 2008 – 18:17:44
Over de kleur van schoenen onder een pak blijft een eeuwige discussie.Ik denk dat de mensen gewoon de kleur moeten nemen waar men zich het prettigs bij voelt.Of dat nu suede zwart groen of cognac is ik persoonlijk draag vaak suede.

+1

Rutger Jan

  • Gebruiker
  • Berichten: 381
    • Bekijk profiel
Re: Interview Watch - Sander Lusink over cognac kleurige schoenen
Reactie #8 Gepost op: 05 oktober 2008 – 21:12:31
Cognac-kleurige schoenen vind ik beter tot hun recht komen i.c.m. een spijkerbroek en een shirt + trui i.p.v. in combinatie met een pak. Heb je de link trouwens naar het gehele interview?

marcos

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.152
    • Bekijk profiel
Re: Interview Watch - Sander Lusink over cognac kleurige schoenen
Reactie #9 Gepost op: 05 oktober 2008 – 21:49:02
Ben het wel met Lusink eens als het om een donker pak gaat. Gaat er dan niet om dat het suede is (draag zelf bijna alleen maar suede schoenen) maar om het grote kleurverschil. Eerst zie je twee gele vlekken, daarna de rest.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Re: Interview Watch - Sander Lusink over cognac kleurige schoenen
Reactie #10 Gepost op: 05 oktober 2008 – 22:08:29
Ik wil me niet wagen aan 'wat wel- en wat niet kan', maar zélf ik vind suède schoenen onder een pak niet mooi.

Ik kreeg toevallig vrijdag nog een complimentje over mijn suede monks onder m'n pak ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Re: Interview Watch - Sander Lusink over cognac kleurige schoenen
Reactie #11 Gepost op: 05 oktober 2008 – 22:35:55
Ben het wel met Lusink eens als het om een donker pak gaat. [...]

Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij het toen wel vond kunnen, maar nu, zeven jaar later, ineens niet 'hip' meer vindt. Maar dat staat er niet per se, zie ik bij tweede lezing. Ik weet dus niet wat hij nou precies bedoelt. Wat Mike en jij zeggen, begrijp ik, omdat dat geen modeargument is, maar een esthetisch argument (te groot contrast). Ik vind de combinatie cognac/antraciet zelf wel mooi (kan mooi zijn), maar licht(er)bruin meestal niet (dan zie je echt gele vlekken).

Dantès

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.166
    • Bekijk profiel
Re: Interview Watch - Sander Lusink over cognac kleurige schoenen
Reactie #12 Gepost op: 05 oktober 2008 – 22:38:33
Mannen die het over 'kostuum' en 'pantalon' hebben heb ik a priori weinig vertrouwen in.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.379
    • Bekijk profiel
Re: Interview Watch - Sander Lusink over cognac kleurige schoenen
Reactie #13 Gepost op: 05 oktober 2008 – 22:39:11
Welke kleur cognac bedoelt ie precies?



Zoiets? :mrgreen:

Gaja

  • Gebruiker
  • Berichten: 859
    • Bekijk profiel
Re: Interview Watch - Sander Lusink over cognac kleurige schoenen
Reactie #14 Gepost op: 05 oktober 2008 – 22:40:50
Die foto is vast voor 2001 gemaakt.
Life is too short to drink bad wine