Auteur Topic: Kool  (42050 keer gelezen)

stylist

  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Re: Kool
Reactie #60 Gepost op: 07 januari 2011 – 22:27:34
Handmade van Kool is niet bepaald handmade!
Stoffen zijn wel aardig, maar wordt op een goedkope manier gemaakt in......Marokko!! (en zeker niet in Portugal zoals men zelf beweert!)

Mediaman

  • Gast
Re: Kool
Reactie #61 Gepost op: 07 januari 2011 – 22:50:54
Handmade van Kool is niet bepaald handmade!
Stoffen zijn wel aardig, maar wordt op een goedkope manier gemaakt in......Marokko!! (en zeker niet in Portugal zoals men zelf beweert!)


Goedenavond, lekkere binnenkomer. Stel jezelf even voor in het daarvoor bestemde topic.

UC

  • Gebruiker
  • Berichten: 215
    • Bekijk profiel
Kool
Reactie #62 Gepost op: 29 november 2013 – 11:04:47
Ik zag vandaag toevallig dat Kool wintersale heeft:

KOOL handmade, marineblauw en antraciet   Van € 750,- nu € 450,-
Zegna pakken    Van € 999,- nu € 799,-
Stile Latino pakken   Van € 1699,- v.a. € 1199,-
Lardini pakken   Van € 749,- nu € 549,-
Etro pakken   Van € 899,- nu € 699,-

Ondanks de gemixte reacties in dit topic op de KOOL handmade pakken, wellicht toch maar even naar binnen stappen om een vergelijking te kunnen met de blue line van SuSu.

Jimmy The Saint

  • Gebruiker
  • Berichten: 148
    • Bekijk profiel
Kool
Reactie #63 Gepost op: 16 december 2013 – 23:03:07
Heb een colbert van Kool met Zegna stof, ben er opzich wel tevreden over al is het al een hele tijd geleden dat ik die nog gedragen heb bedenk ik me nu. De ervaring over gerommel met hun handmade heb ik overigens niet, al zou dat ook kunnen omdat ik simpelweg niet zoveel kennis heb als de meesten hier.

UC

  • Gebruiker
  • Berichten: 215
    • Bekijk profiel
Kool
Reactie #64 Gepost op: 17 december 2013 – 17:38:16
Heb een colbert van Kool met Zegna stof, ben er opzich wel tevreden over al is het al een hele tijd geleden dat ik die nog gedragen heb bedenk ik me nu. De ervaring over gerommel met hun handmade heb ik overigens niet, al zou dat ook kunnen omdat ik simpelweg niet zoveel kennis heb als de meesten hier.

Weer eens uit de kast trekken dus  ;).

Van de week een blauw pak gekocht uit de handmade collectie. Zelf beperkte kennis in huis, maar ik kreeg geen verkeerde indruk van het pak. Volgens de verkoper is de voorkant van het pak trouwens canvas en geen plakwerk. Hoe moet ik dit zien in half-canvas/full canvas discussie? Kan dat voor een prijs rond de 300 euro?

Overigens kwam ik de dag erna erachter dat een collega van mij daar een MTM-pak had laten maken. Hij was er zelf heel content mee en zag netjes uit. Misschien maar in mijn achterhoofd houden voor de toekomst.

Jimmy The Saint

  • Gebruiker
  • Berichten: 148
    • Bekijk profiel
Kool
Reactie #65 Gepost op: 17 december 2013 – 19:59:28
Je hebt gelijk, ik ga hem zo toch maar eens 'onder de loep' nemen, nu ik alle verhalen zo lees. Wat ik me sowieso nog herinner was dat er bij mij inderdaad 'made in portugal' op stond (wat dus best wel eens Marroko zou kunnen zijn), zoals ook al eerder vermeld in dit topic.

Nerazzurri

  • Gebruiker
  • Berichten: 831
    • Bekijk profiel
Kool
Reactie #66 Gepost op: 18 december 2013 – 09:56:34
Kool stopt in ieder geval met Caruso en Lardini. Erg zonde. Was vooral fan van de prijs-kwaliteit verhouding van Lardini.
Lardini zie je ook niet heel veel in NL. Zal dus weer eens Italiλ worden :)
Formerly known as Ruby Tuesday

NielsK

  • Gebruiker
  • Berichten: 633
    • Bekijk profiel
Kool
Reactie #67 Gepost op: 05 augustus 2014 – 09:54:30
Gisteren heeft een Kool medewerker mij verteld dat een puntsgewijs geplakt pak toch echt wel mooier is dan full canvas.
De technieken veranderen immers :?
Dat gezegd hebbende toonde hij een van de stijfste pakken uit zijn zogenaamde 'handmade' collectie.

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Kool
Reactie #68 Gepost op: 24 januari 2015 – 17:19:37
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Kool
Reactie #69 Gepost op: 24 januari 2015 – 17:55:47
miss ergens een faillissementsverkoop?
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

marsvos

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.124
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Kool
Reactie #70 Gepost op: 24 januari 2015 – 18:02:40
Ik wou nog zeggen B83 zit al in zn auto.

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Kool
Reactie #71 Gepost op: 24 januari 2015 – 18:48:57
Niet goed voor rotterdam, pelger weg, kool failliet; alleen oger en suit supply zijn er nog...
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.310
    • Bekijk profiel
Kool
Reactie #72 Gepost op: 24 januari 2015 – 18:55:18
and they supply rotterdam's taste :)
live and let die

marsvos

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.124
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Kool
Reactie #73 Gepost op: 24 januari 2015 – 18:55:54
Niet goed voor rotterdam, pelger weg, kool failliet; alleen oger en suit supply zijn er nog...

Van Gils ook nog toch? :mrgreen: :thumbsup:

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Kool
Reactie #74 Gepost op: 24 januari 2015 – 19:05:44
Klopt en profuomo, top spul! Wat hebben we het toch goed in rotterdam!
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.