Auteur Topic: [webstore] The Harris Tweed Shop  (3908 keer gelezen)

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
[webstore] The Harris Tweed Shop
Gepost op: 19 augustus 2008 – 18:25:36
You will find a full range of tweeds from the traditional heavy weight world famous Harris Tweed, woven especially for us on home looms on the island to Donegal and the exceptionally durable and hard wearing Haggart's Highland tweed.

Tweeds te koop per meter. Samples zijn hier te bestellen. http://www.harristweedshop.com/brochure-request.html
cyka blyat

MaChemist

  • Gebruiker
  • Berichten: 730
    • Bekijk profiel
Re: [webstore] The Harris Tweed Shop
Reactie #1 Gepost op: 29 september 2008 – 22:15:43
Ik heb een cataloog besteld bij deze site. Ze hebben er drie mooie testtweedsamples bijgedaan. Maar de cataloog i om te huilen. Zulke lelijke en oude mannen die de collectie showen. Je zou er helemaal geen jasje meer van willen. Foei das echt een minpunt.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: [webstore] The Harris Tweed Shop
Reactie #2 Gepost op: 29 september 2008 – 22:23:38
Ik heb een cataloog besteld bij deze site. Ze hebben er drie mooie testtweedsamples bijgedaan. Maar de cataloog i om te huilen. Zulke lelijke en oude mannen die de collectie showen. Je zou er helemaal geen jasje meer van willen. Foei das echt een minpunt.

Heb ik ook gedaan:



Boekje was inderdaad pure camp. Mag niet ontbreken in je sartoriale verzameling.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: [webstore] The Harris Tweed Shop
Reactie #3 Gepost op: 29 september 2008 – 22:33:35
Voorproefje. Let op de professionele modellensmile linksboven en natuurlijk op de prachtige bolle billen rechtsonder.



(De meeste plaatjes in de folder hebben een internetresolutie; ligt niet aan de scan.)

MaChemist

  • Gebruiker
  • Berichten: 730
    • Bekijk profiel
Re: [webstore] The Harris Tweed Shop
Reactie #4 Gepost op: 29 september 2008 – 22:46:31
Ik denk dat ze goed zijn in hun vak en dat is het weven van de stoffen. Maar de snit van hun pakken en jasjes laat toch te wensen over.

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: [webstore] The Harris Tweed Shop
Reactie #5 Gepost op: 29 september 2008 – 22:48:26
Inderdaad. Daarnaast voeren ze jammer genoeg geen kleinere maten.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: [webstore] The Harris Tweed Shop
Reactie #6 Gepost op: 29 september 2008 – 22:48:47
Ik denk dat ze goed zijn in hun vak en dat is het weven van de stoffen. Maar de snit van hun pakken en jasjes laat toch te wensen over.

Waarom? Het mag niet je smaak zijn maar de snit is prima.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

MaChemist

  • Gebruiker
  • Berichten: 730
    • Bekijk profiel
Re: [webstore] The Harris Tweed Shop
Reactie #7 Gepost op: 29 september 2008 – 22:54:15
Ja het zal zijn door de mannelijke modellen dat ik me er wat op miskijk. Zo een catcher en een oude man geven nu toch geen goed beeld van je collectie. Dat kan ik eigenlijk niet vatten. Oke ze spenderen mss weinig geld aan reclame maar er zijn toch wel veel betere "echte mannen" te vinden tegen een goedkope prijs om te poseren. Die ronde billen zijn precies van een Brabants trekpaard. Ik ben zelf niet de magerste dus ik mag lachen met iemands gewicht.  :-D