Auteur Topic: Moncler donsjassen  (12259 keer gelezen)

Bernard Désiré

  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Moncler donsjassen
Gepost op: 12 augustus 2008 – 12:16:49
Ik was gisteren in Gent en daar zag ik bij Winch de niewe winterdonsjassen van Moncler, ik heb hier op SF nog geen topic gevonden over Moncler dus start ik er zelf maar ééntje op. Wie wat meer weet over dit merk of totaal nog niets, ik zal de website er bijvoegen. Moncler donsjassen zijn ook behoorlijk prijzig, vanaf ongeveer 500 à 550 euro, maar dan heb je wel echt goede kwaliteit!

Ik hoor jullie ervaringen en/of interesses hier graag verder,
Bernard D.
www.moncler.com

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Moncler donsjassen
Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2008 – 12:34:13
Ik blijf visioenen krijgen van bodywarmers uit de jaren 80, michelinmannetjes en synthetica. Laat ik nu de fans aan het woord.

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Moncler donsjassen
Reactie #2 Gepost op: 12 augustus 2008 – 12:59:09
Ik was gisteren in Gent en daar zag ik bij Winch de niewe winterdonsjassen van Moncler, ik heb hier op SF nog geen topic gevonden over Moncler dus start ik er zelf maar ééntje op. Wie wat meer weet over dit merk of totaal nog niets, ik zal de website er bijvoegen. Moncler donsjassen zijn ook behoorlijk prijzig, vanaf ongeveer 500 à 550 euro, maar dan heb je wel echt goede kwaliteit!

Ik hoor jullie ervaringen en/of interesses hier graag verder,
Bernard D.
www.moncler.com


Heb net even op hun site gekeken. Ben er niet kapot van. Ik kan natuurlijk helemaal niks over de kwaliteit zeggen, maar deze modellen en type jassen spreken me niet erg aan.
Niets zo veranderlijk als de mens

Fay

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.137
    • Bekijk profiel
Re: Moncler donsjassen
Reactie #3 Gepost op: 12 augustus 2008 – 17:18:42
Ik was gisteren in Gent en daar zag ik bij Winch de niewe winterdonsjassen van Moncler, ik heb hier op SF nog geen topic gevonden over Moncler dus start ik er zelf maar ééntje op. Wie wat meer weet over dit merk of totaal nog niets, ik zal de website er bijvoegen. Moncler donsjassen zijn ook behoorlijk prijzig, vanaf ongeveer 500 à 550 euro, maar dan heb je wel echt goede kwaliteit!

Ik hoor jullie ervaringen en/of interesses hier graag verder,
Bernard D.
www.moncler.com


Je noemt nu de startprijzen van Moncler. Moncler is al enige tijd erg populair in Italië en vorig jaar zag ik ook redelijk wat nederlanders er mee lopen. Ik vind niet alles mooi maar ze hebben zeker mooie jassen er tussen zitten. Kwaliteit is erg goed. Er zijn meerdere van dit soort merken die ook altijd in een adem worden genoemd met Moncler, denk aan Peuterey, Woolrich, Refrigiwear, Museum, Belstaff etc etc

Bernard Désiré

  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Re: Moncler donsjassen
Reactie #4 Gepost op: 12 augustus 2008 – 18:12:46
Nuja, ik ben ook niet voor alle modellen van Moncler, en ik moet zeggen, de modellen op hun website zijn nu wel niet echt de referentie hoor.. Ze hebben echt mooie vesten in hun collectie. En ze bieden een stevige bescherming tegen de winterkoude, en aangezien de winters hier in België en Nederland van lange duur kunnen zijn, heb ik graag een stevige donsjas, maar ook wel een mooie geklede jas!  :-D

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Moncler donsjassen
Reactie #5 Gepost op: 12 augustus 2008 – 18:32:02
Ik zeg tweed.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
Re: Moncler donsjassen
Reactie #6 Gepost op: 12 augustus 2008 – 19:06:42
Vind het meer iets voor vrouwen.


BigB

  • Gebruiker
  • Berichten: 127
    • Bekijk profiel
Re: Moncler donsjassen
Reactie #7 Gepost op: 15 augustus 2008 – 18:05:57
Afgelopen zaterdag een donker blauwe lange jas van Moncler aangeschaft. Mooie jas voor wanneer het weer wat kouder wordt en het weer regent.



Topdude

  • Gebruiker
  • Berichten: 450
    • Bekijk profiel
Re: Moncler donsjassen
Reactie #8 Gepost op: 16 augustus 2008 – 10:00:21
Ik heb voor echt heel bar weer een donsjas van Mountainhardware. Niet sartoriaal verantwoord, maar daar is m.i. een donsjas ook niet voor. Die moet warm zijn. Voor de stijl moet je geen donsjas kopen vind ik.