Inleiding
In dit topic kun je je inzending plaatsen, ik zal de inzending als deze voldoet aan de regels opnemen in de OP. Later, wannneer de inschrijfronde afgelopen is (1 september 2008) komt er een poll en kunnen we gaan stemmen (van 1 september 2008 tot 1 oktober 2008). De finale volgt in november.
Spelregels:Je kan één inzending doen per categorie, je kan in iedere categorie meedoen mits de schoen in die categorie hoort. Een inzending bestaat uit maximaal 2 foto's van het paar schoenen (beide maximaal 800x600 pixels), maximaal 200 woorden onderbouwing waarom jouw schoen moet winnen [optioneel], de foto's
moeten nieuw zijn en 'uniek', dus foto's opnieuw posten of van websites en weblogs plukken is verboden. Met diskwalificatie als straf, jouw inzending doet niet mee in de poll. Klikken mag.
MonkstrapEen variatie op de derby, alleen zit er werkende gesp op schoen ipv veters.
InzendingenIn volgorde van posten:
Hate it or love it:

Edit: Specificatie, op verzoek van L ' Avvocato.
Merk: Magnanni.
Model: 10979.
Kleur: camel.
Normale foto:

(snel in elkaar geknutselde) HDR-foto:

Wat een leuk initiatief, bij deze wil ik mijn Borgioli's ook een kans geven:

Crockett & Jones, Wakefield, last 337:

Santoni 7928

C&J Monkton
Mijn Canali's:

Santoni 8049
Goodyear

st.tony's inzending kan helaas niet opgenomen worden in de poll.
VerzoekBlijf een beetje ontopic en meld je als er problemen zijn bij mij per pm. Ik zal niet meedoen en blijf onafhankelijk.