Inleiding
In dit topic kun je je inzending plaatsen, ik zal de inzending als deze voldoet aan de regels opnemen in de OP. Later, wannneer de inschrijfronde afgelopen is (1 september 2008) komt er een poll en kunnen we gaan stemmen (van 1 september 2008 tot 1 oktober 2008). De finale volgt in november.
Spelregels:Je kan één inzending doen per categorie, je kan in iedere categorie meedoen mits de schoen in die categorie hoort. Een inzending bestaat uit maximaal 2 foto's van het paar schoenen (beide maximaal 800x600 pixels), maximaal 200 woorden onderbouwing waarom jouw schoen moet winnen [optioneel], de foto's
moeten nieuw zijn en 'uniek', dus foto's opnieuw posten of van websites en weblogs plukken is verboden. Met diskwalificatie als straf, jouw inzending doet niet mee in de poll. Klikken mag.
OxfordDe inzending die je doet in dit topic moet een oxford zijn. Dus een schoen een lederen (heren)schoen met
enclosed lacing.
InzendingenIn volgorde van posten:
Wholecut is ook een oxford, dus deze dan maar. Bij zonlicht:

Sfeerfotootje bij kunstlicht (helaas ruis):

SANTONI 7624
Leest Prince
Model oxford, full-brogue
Leer rovesciato-suède
Kleur ambra (amberkleur)
Maakwijze Goodyear

Santoni 7552
Prince leest
Goodyear
Kleursessie Immanuel 1970
Ik doe ook mee.. vers van de werkbank.

Ik denk dat ik weet waar mijn stem heen gaat, hoewel ik ook nog wat Britten verwacht.
For Queen and country dan maar.
Prachtige kleur, burnished calf. Inmiddels al ruim tweeënhalf jaar veroordeeld tot behoorlijk intensieve dienstplicht van gemiddeld drie dagen per week.
Helaas alleen in het bezit van een Touch Diamond met daarop een camera.

[Advocaat van de duivel modus]Carwo, jouw foto's zijn strikt genomen toch niet nieuw en 'uniek' meer?[/advocaat van de duivel modus]
Edward Green, MTO Newbury (wholecut), last 888, dark Oak:

Dan ook mijn inzending maar. Lastig wedijveren met de jongens boven me, maar onder het motto: hoe meer foto's hoe meer vreugd.
Dario Dodoni wholecut:

Bij deze mijn Santoni Limited Edition Rubino.

Hierbij mijn inzending, een Santoni GY Wholecut. Brengt de poëet in mij naar boven...
Slechts één foto van één schoen. Met als achtergrond een basis lichtgrijze stoeptegel. Hoe simpel kan het zijn? Net als het ontwerp van de schoen. Geen medaillon, geen broguering, geen toecap. Zelfs de sluiting teruggebracht tot het minimum, slechts 3 rijen vetergaten.
En dan de kleur. Stijlvol donkerbruin, welke subtiel overloopt in zeer donkerbruin, haast zwart, aan de voorzijde.
Prachtig.

Mijn suede wholecuts: Santoni 7388

Santoni 7552
Prince Leest
Goodyear
Unieke kleur
9 maanden oud

Het droomhuwelijk tussen formeel en informeel, de prachtige zwarte kleur, oxfordsluiting en broquering contrasteren en harmoniëren tegelijk. Wonderlijk niet? Ik vind het prachtig, C&J Westfield op naar de 25 jaar!
VerzoekBlijf een beetje ontopic en meld je als er problemen zijn bij mij per pm. Ik zal niet meedoen en blijf onafhankelijk. Edit: ik kreeg toestemming en heb een bescheiden inzending gedaan.