Citaat van: "Huey"Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Nexus"Nee man hij gaat gewoon stijlvol naar bed (Welkom trouwens, arth!!)Showtje voor zo'n vriendin Met alleen een kraag/vlinderdas en manchetten Geen idee, geef nooit showtjes voor m'n vriendin. Maar zo hoort het dus begrijp ik uit jouw ervaring?
Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Nexus"Nee man hij gaat gewoon stijlvol naar bed (Welkom trouwens, arth!!)Showtje voor zo'n vriendin Met alleen een kraag/vlinderdas en manchetten
Citaat van: "Nexus"Nee man hij gaat gewoon stijlvol naar bed (Welkom trouwens, arth!!)Showtje voor zo'n vriendin
Nee man hij gaat gewoon stijlvol naar bed (Welkom trouwens, arth!!)
Geen idee, ik heb geen vriendin
Citaat van: "Huey"Geen idee, ik heb geen vriendin Gewoon even met je BMW pimpen en ze vallen met bosjes voor je...
Citaat van: "Bonne"Citaat van: "Huey"Geen idee, ik heb geen vriendin Gewoon even met je BMW pimpen en ze vallen met bosjes voor je... Mjaaa, aandacht heb ik zat. Maar ik heb nu eenmaal een erg nare persoonlijkheid. Dus na 10 minuten merken ze dat
Citaat van: "Huey"Citaat van: "Bonne"Citaat van: "Huey"Geen idee, ik heb geen vriendin Gewoon even met je BMW pimpen en ze vallen met bosjes voor je... Mjaaa, aandacht heb ik zat. Maar ik heb nu eenmaal een erg nare persoonlijkheid. Dus na 10 minuten merken ze dat achhh als je even met wat geld rondzwaait willen ze die nare persoonlijkheid best over het hoofd zien hoor