Auteur Topic: Kwaliteit luxe artikelen  (1565 keer gelezen)

foto010101

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.495
    • Bekijk profiel
Kwaliteit luxe artikelen
Gepost op: 30 juni 2008 – 11:56:22
Vandaag (30-06-2008) in De Gelderlander een artikel over de kwaliteit van luxe artikelen. Geen nieuws voor de SFer:



Jammer is dat men niet schrijft over het feit dat er nog genoeg merken zijn die wel kwaliteit leveren. Het is overigens wel prettig dat de massa deze nog niet echt ontdekt heeft... Als dit ooit gebeurt dan is Oger zeker de schuldige! :twisted:

De foto van Oger is naar mijn mening een beetje misplaatst. Bij Oger verkopen ze juist een aantal merken dat niet zo zeer aan de beschrijving voldoet! Ik doel op merken zoals Atollini, Brioni, Isaia, Borrelli et cetera.
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Kwaliteit luxe artikelen
Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2008 – 12:04:16
Citaat van: "foto010101"
Jammer is dat men niet schrijft over het feit dat er nog genoeg merken zijn die wel kwaliteit leveren.

Dat ben ik met je eens. Het artikel is mijns inziens te eenzijdig. Overigens wel opmerkelijk dat 40 procent van de Japanners een product van Louis Vuitton heeft.

foto010101

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.495
    • Bekijk profiel
Re: Kwaliteit luxe artikelen
Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2008 – 12:12:35
Citaat van: "Jesper"
Citaat van: "foto010101"
Jammer is dat men niet schrijft over het feit dat er nog genoeg merken zijn die wel kwaliteit leveren.

Dat ben ik met je eens. Het artikel is mijns inziens te eenzijdig. Overigens wel opmerkelijk dat 40 procent van de Japanners een product van Louis Vuitton heeft.


Ik vraag me dan ook af hoe ze dat bepaald hebben. :D
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Kwaliteit luxe artikelen
Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2008 – 13:59:22
Het is een provinciale krant, de lezers van dergelijke kranten vinden luxe doorgaans onzin. En media weet dat het de vooroordelen van mensen juist moet bevestigen om gelezen te blijven worden. Ergo: dit artikel zegt meer de opvattingen van de lezers dan over luxe zelf.

Het boek Deluxe lijkt me overigens wel interessant.
cyka blyat

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Kwaliteit luxe artikelen
Reactie #4 Gepost op: 30 juni 2008 – 15:04:59
Citaat van: "Daedalus"
Het is een provinciale krant, de lezers van dergelijke kranten vinden luxe doorgaans onzin. En media weet dat het de vooroordelen van mensen juist moet bevestigen om gelezen te blijven worden. Ergo: dit artikel zegt meer de opvattingen van de lezers dan over luxe zelf.

Het boek Deluxe lijkt me overigens wel interessant.


Hehe. De vooroordelen vliegen je om de oren. De Gelderlander is een grote regionale krant die door veel mensen als tweede krant wordt gelezen, en – dan maak ik zelf ook maar even een vinger nat – mensen die twee kranten kunnen betalen, zijn ook bereid geld neer te leggen voor luxeartikelen. (En nee: ik heb geen abonnement.)

Michael Corleone

  • Gebruiker
  • Berichten: 611
    • Bekijk profiel
Kwaliteit luxe artikelen
Reactie #5 Gepost op: 30 juni 2008 – 15:56:10
Citaat van: "Daedalus"
Het is een provinciale krant, de lezers van dergelijke kranten vinden luxe doorgaans onzin. En media weet dat het de vooroordelen van mensen juist moet bevestigen om gelezen te blijven worden. Ergo: dit artikel zegt meer de opvattingen van de lezers dan over luxe zelf.

Het boek Deluxe lijkt me overigens wel interessant.


zegt nog meer over de auteur eigenlijk... waarschijnlijk ons geliefde soort " caliber M de Boer"

veloS

  • Gebruiker
  • Berichten: 169
    • Bekijk profiel
Kwaliteit luxe artikelen
Reactie #6 Gepost op: 30 juni 2008 – 17:40:52
Citaat van: "Michael Corleone"

zegt nog meer over de auteur eigenlijk... waarschijnlijk ons geliefde soort " caliber M de Boer"

Hey, mijn significant other is toevallig een M. de Boer, ja! ;)

Maar interessant stuk in ieder geval, foto010101; ik zal het haar laten lezen. Misschien dat ze dan inziet dat haar Furla-tas niet per se gelijk stond aan kwaliteit. :) Dat boek ga ik waarschijnlijk ook wel halen.