Auteur Topic: Savvy row  (1474 keer gelezen)

MaChemist

  • Gebruiker
  • Berichten: 730
    • Bekijk profiel
Savvy row
Gepost op: 28 april 2008 – 19:42:50
Ik kwam deze website toevallig tegen http://www.savvyrow.co.uk/
Ze handelen in tweedehands luxekleding aan heel erg lage prijzen. Wat vinden jullie van dit opzet? Zouden jullie zich hier aan wagen.

Gibson

  • Gebruiker
  • Berichten: 319
    • Bekijk profiel
Savvy row
Reactie #1 Gepost op: 28 april 2008 – 20:46:31
Ik ken de site niet, maar ik zie toch wel leuk vintage spul ertussen. Ik vind deze erg mooi:



Voor dat geld zou ik het best proberen. Al vraag ik me sterk af hoe de kwaliteit is, het blijft vintage (lees: oud spul). Mocht de pasvorm tegenvallen, ga ik er mee langs de kleermaker.
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

MaChemist

  • Gebruiker
  • Berichten: 730
    • Bekijk profiel
Savvy row
Reactie #2 Gepost op: 28 april 2008 – 21:25:06
Ja is dat voor dat geld kan het heel erg meevallen of een klein beetje tegenvalen he. Tis maar hoe je het bekijkt naturlijk. Als je de site mag geloven zijn hun spullen geklasseerd volgens zichtbare gebruikssporen. En dan zou de kwaliteit eigenlijk redelijk goed moeten zijn. Nuja mss probeer ik het wel ooit eens er iets te bestellen.

Gibson

  • Gebruiker
  • Berichten: 319
    • Bekijk profiel
Savvy row
Reactie #3 Gepost op: 28 april 2008 – 21:29:41
Citaat van: "MaChemist"
Ja is dat voor dat geld kan het heel erg meevallen of een klein beetje tegenvalen he. Tis maar hoe je het bekijkt naturlijk. Als je de site mag geloven zijn hun spullen geklasseerd volgens zichtbare gebruikssporen. En dan zou de kwaliteit eigenlijk redelijk goed moeten zijn. Nuja mss probeer ik het wel ooit eens er iets te bestellen.


Inderdaad, de kans op tegenvallen hou je altijd. Maar als ik kijk naar oa. het aanbod van Harris tweed, denk ik dat er zeker wat ga bestellen.

Neem bijv. deze herringbone

Great people talk about ideas. Small people talk about other people