Auteur Topic: [Den Haag] M. Bech Shoes  (5527 keer gelezen)

Looking to improve

  • Gebruiker
  • Berichten: 421
    • Bekijk profiel
[Den Haag] M. Bech Shoes
Gepost op: 09 maart 2008 – 16:51:42
Eergisteren na sluitingstijd langsgelopen, gisteren even binnen gekeken.

Aardige collectie schoenen, reistassen en attachékoffers van Ludwig Reiter. Daarnaast schoenen van o.a. Tricker's en Cheaney, alsmede Le Bottier (?). Ik begreep dat de laatste uit Napels zou komen.

Meest bijzondere vond ik echter de r-t-w handschoenen van Merola.

Site: http://www.mbech.nl

Gevestigd op het Noordeinde 91, al hebben ze ook een vestiging in Apeldoorn.

MtB
Waar zal ik nu eens niet op reageren...

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
[Den Haag] M. Bech Shoes
Reactie #1 Gepost op: 09 maart 2008 – 18:24:26
Dank voor de tip, Looking to improve!
Ga er zeker eens naar kijken. Tricker's krijg je bijna nergens in Nederland, maar telt beslist mee bij de betere Engelse schoenen  :D

beau brummel

  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Den Haag M. Bech Shoes
Reactie #2 Gepost op: 02 juli 2008 – 12:46:01
Ik ben daar laatst binnen geweest. Het moeilijke van dit soort nieuwe zaken is dat je niet weet waar nu echt op gemikt wordt: herenschoenen, damesschoenen, aktentassen, vrouwentassen, laarzen, paraplus, koffers. Kortom, de focus lijkt te ontbreken, en daarmee ook voor de klant de onzekerheid of die aardige beleefde jongeman, of de wat oudere dame wel over de nodige expertise bechikken.

Wat mij betreft: Londen is niet ver weg, en met EasyJet zeker niet te duur om een dag op en neer te vliegen. Met de Underground of cab ben je zo in Jermyn Street, en daar kun je de hele dag vullen met het bezoeken van de winkels van Tricker's, Church's, New & Lingwood, Crockett & Jones, Edward Green. Om daarna de volle tassen af te geven bij de portier en te lunchen in de Royal Automobile Club, Atheneum of Carlton Club.

London is the place to be!

Michael Corleone

  • Gebruiker
  • Berichten: 611
    • Bekijk profiel
Re: Den Haag M. Bech Shoes
Reactie #3 Gepost op: 02 juli 2008 – 14:57:08
Citaat van: "beau brummel"
Ik ben daar laatst binnen geweest. Het moeilijke van dit soort nieuwe zaken is dat je niet weet waar nu echt op gemikt wordt: herenschoenen, damesschoenen, aktentassen, vrouwentassen, laarzen, paraplus, koffers. Kortom, de focus lijkt te ontbreken, en daarmee ook voor de klant de onzekerheid of die aardige beleefde jongeman, of de wat oudere dame wel over de nodige expertise bechikken.

Wat mij betreft: Londen is niet ver weg, en met EasyJet zeker niet te duur om een dag op en neer te vliegen. Met de Underground of cab ben je zo in Jermyn Street, en daar kun je de hele dag vullen met het bezoeken van de winkels van Tricker's, Church's, New & Lingwood, Crockett & Jones, Edward Green. Om daarna de volle tassen af te geven bij de portier en te lunchen in de Royal Automobile Club, Atheneum of Carlton Club.

London is the place to be!


das makkelijk, hoef ik ook niet naar den haag..

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Den Haag] M. Bech Shoes
Reactie #4 Gepost op: 02 juli 2008 – 19:53:21
Ik ben er ook binnen geweest en moet zeggen dat de tassen van Ludwig Reiter wel erg mooi zijn zo niet mooi.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Re: Den Haag M. Bech Shoes
Reactie #5 Gepost op: 02 juli 2008 – 19:55:02
Citaat van: "Michael Corleone"
Citaat van: "beau brummel"
Ik ben daar laatst binnen geweest. Het moeilijke van dit soort nieuwe zaken is dat je niet weet waar nu echt op gemikt wordt: herenschoenen, damesschoenen, aktentassen, vrouwentassen, laarzen, paraplus, koffers. Kortom, de focus lijkt te ontbreken, en daarmee ook voor de klant de onzekerheid of die aardige beleefde jongeman, of de wat oudere dame wel over de nodige expertise bechikken.

Wat mij betreft: Londen is niet ver weg, en met EasyJet zeker niet te duur om een dag op en neer te vliegen. Met de Underground of cab ben je zo in Jermyn Street, en daar kun je de hele dag vullen met het bezoeken van de winkels van Tricker's, Church's, New & Lingwood, Crockett & Jones, Edward Green. Om daarna de volle tassen af te geven bij de portier en te lunchen in de Royal Automobile Club, Atheneum of Carlton Club.

London is the place to be!


das makkelijk, hoef ik ook niet naar den haag..


maar wel naar london en dat is wat verder weg..

adelante

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.346
    • Bekijk profiel
[Den Haag] M. Bech Shoes
Reactie #6 Gepost op: 02 juli 2008 – 22:05:59
Ik weet niet of Den Haag verschilt met Apeldoorn, want daar ben ik wel eens geweest en ik was niet onder de indruk van de collectie destijds. :(
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Den Haag] M. Bech Shoes
Reactie #7 Gepost op: 03 juli 2008 – 00:26:10
Ik heb meer naar de tassen en handschoenen gekeken.Schoenen zijn overigens klassiek getint.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Den Haag M. Bech Shoes
Reactie #8 Gepost op: 03 juli 2008 – 12:04:49
Citaat van: "Michael Corleone"
Citaat van: "beau brummel"
Ik ben daar laatst binnen geweest. Het moeilijke van dit soort nieuwe zaken is dat je niet weet waar nu echt op gemikt wordt: herenschoenen, damesschoenen, aktentassen, vrouwentassen, laarzen, paraplus, koffers. Kortom, de focus lijkt te ontbreken, en daarmee ook voor de klant de onzekerheid of die aardige beleefde jongeman, of de wat oudere dame wel over de nodige expertise bechikken.

Wat mij betreft: Londen is niet ver weg, en met EasyJet zeker niet te duur om een dag op en neer te vliegen. Met de Underground of cab ben je zo in Jermyn Street, en daar kun je de hele dag vullen met het bezoeken van de winkels van Tricker's, Church's, New & Lingwood, Crockett & Jones, Edward Green. Om daarna de volle tassen af te geven bij de portier en te lunchen in de Royal Automobile Club, Atheneum of Carlton Club.

London is the place to be!


das makkelijk, hoef ik ook niet naar den haag..
Mooi hoor als ik die merken zie geef je 5 en een halve schuit uit aan genoemde merken plus een lunch in genoemde.Vlieg je met Easy jet dat snap ik niet helemaal.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.692
    • Bekijk profiel
[Den Haag] M. Bech Shoes
Reactie #9 Gepost op: 03 juli 2008 – 12:07:03
+1 en + nog 1.


 :lol:

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
[Den Haag] M. Bech Shoes
Reactie #10 Gepost op: 03 juli 2008 – 12:18:47
Dan ben je wel heel erg pennywise, poundfoolish   :mrgreen:
cyka blyat

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Den Haag] M. Bech Shoes
Reactie #11 Gepost op: 03 juli 2008 – 19:44:15
Overigens kan je bij deze winkel ook Merola handschoenen kopen voor het geval.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Michael Corleone

  • Gebruiker
  • Berichten: 611
    • Bekijk profiel
[Den Haag] M. Bech Shoes
Reactie #12 Gepost op: 03 juli 2008 – 20:22:25
Citaat van: "gusto napolitano"
Overigens kan je bij deze winkel ook Merola handschoenen kopen voor het geval.


en die zijn ook mooi..

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.368
    • Bekijk profiel
[Den Haag] M. Bech Shoes
Reactie #13 Gepost op: 03 juli 2008 – 20:29:37