Auteur Topic: Pakken algemeen  (500273 keer gelezen)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Pakken algemeen
Reactie #15 Gepost op: 26 februari 2008 – 19:54:09
Waarom bespreken we dit eigenlijk niet in de betreffende topics?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Albert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #16 Gepost op: 26 februari 2008 – 20:21:32
Citaat van: "Sergio"

Wellicht is dit ook relevant voor Maikel?

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #17 Gepost op: 26 februari 2008 – 20:24:24
Citaat van: "Albert"

Nieuwenhuis Van Nimwegen

Zo, zijn we er ook zeker van dat Maikel het desbetreffende topic kan vinden.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #18 Gepost op: 26 februari 2008 – 20:45:00
Citaat van: "Mr.Barry"
Citaat van: "Albert"

Nieuwenhuis Van Nimwegen

Zo, zijn we er ook zeker van dat Maikel het desbetreffende topic kan vinden.

Dit gaat toch over Oger en SuSu? Waarom expliciet refereren naar Nieuwenhuis Van Nimwegen? Het valt mij op dat sommige namen op dit forum een onevenredige hoeveelheid aandacht krijgen.
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #19 Gepost op: 26 februari 2008 – 21:08:18
Citaat van: "foto010101"
Dit gaat toch over Oger en SuSu? Waarom expliciet refereren naar Nieuwenhuis Van Nimwegen? Het valt mij op dat sommige namen op dit forum een onevenredige hoeveelheid aandacht krijgen.

In het topic wordt NvN als mogelijkheid genoemd. Belangrijk is om daarbij te vermelden dat Timothy (franchisenemer van de reisdivisie van shirtmakers, als ik het zo goed zeg :P) zelf aangeeft om informatie bij beide bedrijven in te winnen en daarbij verder te kijken dan de neus lang is, zonder te verwijzen naar NvN. Dit doet Bketting als onafhankelijk persoon, zijnde werknemer bij SuSu als ik me niet vergis!?

Dat NvN dus genoemd wordt in de link lijkt me niet onterecht. Ze krijgen veel aandacht omdat men er over het algemeen erg tevreden over is. Verder kijken wordt ook door niemand afgeraden, maar dus zelfs aangemoedigd :)
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Bketting

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #20 Gepost op: 26 februari 2008 – 22:32:18
@Peer

Inderdaad ja, meneer komt met een bedrag van 650 euro. Ik weet dat je bij Suitsupply dan ook geen keuzen hebt uit bijzondere stoffen en bij Oger ook niet. Dan is er toch niks mis mee om NvN te noemen als het binnen de marge valt. Ik heb geen aandelen in Menco zijn toko, ben er zelfs nog nooit geweest. Het was alleen maar om een extra keuzemogelijkheid aan te geven.
The key to being happy in the future is staying happy today.

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #21 Gepost op: 26 februari 2008 – 22:45:08
@Bketting

Volgens mij ben ik verkeerd begrepen, of ik lees jouw reply verkeerd. Het noemen van NvN door jou vind ik juist getuigen van een onafhankelijke 'derde' in het verhaal.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #22 Gepost op: 26 februari 2008 – 22:47:48
En zo zijn er nog minimaal 3 andere mogelijkheden. Ik ben het met foto010101 eens, in zo ongeveer elk draadje komt inmiddels NVN voor.

Begrijp me niet verkeerd, ik gun het de heren van harte, maar er zijn echt alternatieven hoor. Zo bijzonder is het aanbod van NVN nu ook weer niet.

Overigens hulde voor Menco voor zijn terughoudendheid in dit soort situaties.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #23 Gepost op: 26 februari 2008 – 22:50:56
Dit lijkt me niet het topic om een discussie te houden over de vermeende oververtegenwoordigheid van NvN. Als mensen dat willen, open maar een apart topic. :D
This, madame, is Versailles.

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #24 Gepost op: 27 februari 2008 – 10:19:16
Voor 650E kun je bij SuSu een goed MTM pak laten maken. De vanaf prijs is 350E tot 900E dus voor de 650E heb je een redelijke keuze uit de "betere" stoffen. Denk aan Barberis of Ariston.

Bketting, denk dat je je toch wat beter moet laten informeren als je dat nog niet weet en bij SuSu werkt... Volgens mij is Marcel nog steeds de Cttb-verantwoordelijke in Rotterdam, kan ernaast zitten ben er al een jaar niet meer geweest, en hij is in mijn beleving een erg goede adviseur op dat gebied.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #25 Gepost op: 27 februari 2008 – 10:26:01
Citaat van: "Fay"
Volgens mij is Marcel nog steeds de Cttb-verantwoordelijke in Rotterdam, kan ernaast zitten ben er al een jaar niet meer geweest, en hij is in mijn beleving een erg goede adviseur op dat gebied.

I second that. Dat Indische dametje is ook erg uhhh 'aardig' trouwens.  :mrgreen:

Bketting

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #26 Gepost op: 27 februari 2008 – 10:55:48
Voor 650E kun je bij SuSu een goed MTM pak laten maken. De vanaf prijs is 350E tot 900E dus voor de 650E heb je een redelijke keuze uit de "betere" stoffen. Denk aan Barberis of Ariston.

Bketting, denk dat je je toch wat beter moet laten informeren als je dat nog niet weet en bij SuSu werkt... Volgens mij is Marcel nog steeds de Cttb-verantwoordelijke in Rotterdam, kan ernaast zitten ben er al een jaar niet meer geweest, en hij is in mijn beleving een erg goede adviseur op dat gebied.

Ik weet niet hoe ze het op het hoofdkantoor hebben gedaan maar in Rotterdam is het advies naar klanten voor MTM is 450 euro voor de 'normale' stoffen. Dit zijn de stoffen die oa ook in het rek hangen (eigen atelier). En vanaf 750 euro voor de luxere stoffen (Italiaans atelier volgens mij). Wat dan de prijzen zijn van de individuele stoffen zou ik niet weten, ben geen lopende prijslijst. Dat regelen de klanten met Marcel. Dat dametje is btw Arubaans.
The key to being happy in the future is staying happy today.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #27 Gepost op: 27 februari 2008 – 20:21:38
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Volgens mij is Marcel nog steeds de Cttb-verantwoordelijke in Rotterdam, kan ernaast zitten ben er al een jaar niet meer geweest, en hij is in mijn beleving een erg goede adviseur op dat gebied.

I second that. Dat Indische dametje is ook erg uhhh 'aardig' trouwens.  :mrgreen:
Zeker weten Mikey :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #28 Gepost op: 28 februari 2008 – 11:00:56
Ze heet Eugenine....... niet verder vertellen.

Bketting ik ben verantwoordelijk geweest voor een groot deel achter de Cttb-organisatie, dus ik denk dat ik er nog wel over mee kan praten.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #29 Gepost op: 28 februari 2008 – 11:05:20
Ze heet Eugenine....... niet verder vertellen.

Op een of andere manier vind ik het best een spannende mevrouw :oops: