Auteur Topic: Pakken algemeen  (680230 keer gelezen)

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #1095 Gepost op: 20 november 2013 - 11:42:08

Nu het bekijken van .nl wat moeizaam is, zit ik een beetje rond te speuren op .net, daar is nu een hele discussie of een zwart pak "kan" of niet.

Naar mijn mening is een zwart pak voor portiers en cremateurs. Sta ik hier alleen in of zijn er meer mensen tegen het zwarte pak

Sent from my iPhone using Tapatalk

Butlers en ander dienend volk
live and let die

E.J.

• Gebruiker
  • Niets boven nieuw.
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #1096 Gepost op: 21 november 2013 - 22:10:23
Ik denk dat een zwart pak wel mooi kan zijn, maar er kleeft een stigma aan dus doen we maar niet  :)
Met bijkans beschamend gemak te plagiėren te parodiėren en via enigerlei andere vormen van ordinair jatwerk te exporteren.

Scotch

• Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #1097 Gepost op: 21 november 2013 - 22:30:17
begravenissen :shock: :shock: :shock:

1 begrafenis, 2 begrafenissen

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #1098 Gepost op: 21 november 2013 - 22:48:17
Anderhalf jaar kneden en een spelfout lokt je uit de tent. >:)

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #1099 Gepost op: 22 november 2013 - 00:13:12
Taxichauffeurs en dan i.c.m. van die halve laarsjes.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Pakken algemeen
Reactie #1100 Gepost op: 22 november 2013 - 00:14:36
begravenissen :shock: :shock: :shock:

1 begrafenis, 2 begrafenissen

F*ck. N00bfout, excuses.

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #1101 Gepost op: 22 november 2013 - 10:51:03
Kan iemand me vertellen wat een Tom Ford pak zo exclusief maakt? Ik heb iemand in me netwerk zitten en die vind het leuk dat ik zo met die stijl enzo bezig ben. Ik mag voor een habbekrats een Tom Ford overnemen, volgens hem echte topkwaliteit. Heb even zitten zoeken en schrok me wezenloos wat zon pak nieuw doet. Is dit omdat het voor de happy few is of maakt hr Ford echt zoiets exclusiefs?
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #1102 Gepost op: 22 november 2013 - 10:56:13
De naam natuurlijk.
Ben 2 jaar geleden in de Tom Ford zaak in Milan geweest.
Mooie pakken, maar Caruso bijvoorbeeld doet er niet voor onder.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #1103 Gepost op: 22 november 2013 - 10:58:34
Merk idd, volgens mij worden TF pakken door Zegna gemaakt.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #1104 Gepost op: 22 november 2013 - 11:01:16
Kan iemand me vertellen wat een Tom Ford pak zo exclusief maakt? Ik heb iemand in me netwerk zitten en die vind het leuk dat ik zo met die stijl enzo bezig ben. Ik mag voor een habbekrats een Tom Ford overnemen, volgens hem echte topkwaliteit. Heb even zitten zoeken en schrok me wezenloos wat zon pak nieuw doet. Is dit omdat het voor de happy few is of maakt hr Ford echt zoiets exclusiefs?

tom ford label.. Zegna maakt ze:

http://tuttofattoamano.blogspot.de/2010/10/tom-ford.html
Respect the beard

Jaguarlover

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #1105 Gepost op: 25 november 2013 - 20:45:03
ivm een MTM projectje dat ik lopen heb (2-delig tweed jasje + waistcoat) stel ik me de vraag of ik de waistcoat met of zonder revers zal nemen ?

Beobird

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #1106 Gepost op: 26 november 2013 - 12:20:37
Ik heb een klein vraagje over de pakken van Hugo Boss:

Heb momenteel het slim fit pak Hutson Gander thuis liggen in maat 48.  Het jasje sluit perfect aan bij mijn lichaam (ben vrij lang (189) en smal) en de pantalon is laag gesneden zodat de verhouding onder/bovenlichaam er mooi uitziet. Daarnaast ben ik ontzettend te spreken over de mooie stof (subtiel antraciet ton sur ton motief met een bordeaux rode draad). Vanwege mijn lengte valt de broek echter net op mijn schoen. Wanneer ik sta valt er een hele kleine knik in, maar naar mijn mening had de broek net 1-2cm langer en heel iets breder mogen zijn.

(zoals de rechter schoen)

Nou denk ik dat de broek vanzelf wel een heel klein beetje uitloopt, maar ik vroeg mij af of iemand weet of het makkelijk is om de broek iets te laten verlengen door gebruik te maken van de stof aan de binnenkant (en of het resultaat mooi is)? Het pak ruilen voor maat 50 is namelijk niet echt een goed alternatief omdat alle andere maten dan ook ruimer worden terwijl die op dit moment perfect aansluiten. Alvast ontzettend bedankt.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #1107 Gepost op: 26 november 2013 - 13:11:13
ivm een MTM projectje dat ik lopen heb (2-delig tweed jasje + waistcoat) stel ik me de vraag of ik de waistcoat met of zonder revers zal nemen ?

Mijn voorkeur zou met revers zijn; wel een tikkeltje afhankelijk van het totaalbeeld i.c.m. het jasje, maar zonder jasje is een waistcoat met revers sowieso mooier dan zonder imho.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #1108 Gepost op: 26 november 2013 - 15:28:21
Ik heb een klein vraagje over de pakken van Hugo Boss:

Heb momenteel het slim fit pak Hutson Gander thuis liggen in maat 48.  Het jasje sluit perfect aan bij mijn lichaam (ben vrij lang (189) en smal) en de pantalon is laag gesneden zodat de verhouding onder/bovenlichaam er mooi uitziet. Daarnaast ben ik ontzettend te spreken over de mooie stof (subtiel antraciet ton sur ton motief met een bordeaux rode draad). Vanwege mijn lengte valt de broek echter net op mijn schoen. Wanneer ik sta valt er een hele kleine knik in, maar naar mijn mening had de broek net 1-2cm langer en heel iets breder mogen zijn.

(zoals de rechter schoen)

Nou denk ik dat de broek vanzelf wel een heel klein beetje uitloopt, maar ik vroeg mij af of iemand weet of het makkelijk is om de broek iets te laten verlengen door gebruik te maken van de stof aan de binnenkant (en of het resultaat mooi is)? Het pak ruilen voor maat 50 is namelijk niet echt een goed alternatief omdat alle andere maten dan ook ruimer worden terwijl die op dit moment perfect aansluiten. Alvast ontzettend bedankt.

dat kan wel denk ik. langs bij een goeie turk gaan.
live and let die

Adrem

• Gebruiker
  • mnml
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #1109 Gepost op: 26 november 2013 - 21:11:48
Een kleine knik is toch de perfecte lengte? Niets meer aan doen.
To consciously avoid fashion is in itself a fashion.