Auteur Topic: [Website] Sartorialguide  (44901 keer gelezen)

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
[Website] Sartorialguide
Reactie #60 Gepost op: 10 juli 2008 – 14:43:41
Citaat van: "Carwo"
Volgens mij zijn de horizontale streepjes in de nullen bij Years weggevallen.
Dan maakt de schooljongen Bachelor zélf de lancering waarschijnlijk niet meer mee, laat staan jij! :-)

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
[Website] Sartorialguide
Reactie #61 Gepost op: 10 juli 2008 – 15:03:49
Citaat van: "paulbrussel"
Dan maakt de schooljongen Bachelor zélf de lancering waarschijnlijk niet meer mee, laat staan jij! :-)


Dat zou jammer zijn, ja. Maar genoeg gebachbasht nou. Komt vast allemaal goed eh... ooit.

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
[Website] Sartorialguide
Reactie #62 Gepost op: 10 juli 2008 – 15:53:17
Zo eindelijk klaar met het 1e jaar :D.

De deadline was inderdaad krap, had een tegenslag doordat mijnn belangrijkste man zonder internet zat en 150km verderop woont  :(
Door dit gezeik duurde het langer.

Maar goed, de SG wordt een stuk uitgebreider dan eerst. We zijn nu bezig om content te schrijven wat een hoop tijd kost.

Ergens eind augustus komt de SG online.
Vanaf vandaag is het nog 51 dagen.

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
[Website] Sartorialguide
Reactie #63 Gepost op: 20 juli 2008 – 22:43:02
Een kleine preview van het zoeken:


NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
[Website] Sartorialguide
Reactie #64 Gepost op: 20 juli 2008 – 22:53:30
Handig, B. Gaat de goede kant op.

Alberts

  • Gebruiker
  • Berichten: 791
    • Bekijk profiel
[Website] Sartorialguide
Reactie #65 Gepost op: 20 juli 2008 – 23:01:10
Misschien prijsklasse >1000e nog wat nader speificieren in bv 1000-1500, 1500-2000 2000-up oid?
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
[Website] Sartorialguide
Reactie #66 Gepost op: 20 juli 2008 – 23:03:52
Citaat van: "Alberts"
Misschien prijsklasse >1000e nog wat nader speificieren in bv 1000-1500, 1500-2000 2000-up oid?


Dat kan, het gevaar is wel dat je dan een lange lijst krijgt.
Zal even kijken of ik er ruimte voor kan maken.

Dank voor de feedback Carwo en Alberts :D

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
[Website] Sartorialguide
Reactie #67 Gepost op: 20 juli 2008 – 23:06:59
Mooie functionaliteit. Heb je om een bepaalde reden voor de volgorde MTM - RTW - Bespoke gekozen? Mij lijkt RTW - MTM - Bespoke op het eerste gezicht iets logischer.

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
[Website] Sartorialguide
Reactie #68 Gepost op: 20 juli 2008 – 23:09:13
Citaat van: "Jesper"
Mooie functionaliteit. Heb je om een bepaalde reden voor de volgorde MTM - RTW - Bespoke gekozen? Mij lijkt RTW - MTM - Bespoke op het eerste gezicht iets logischer.


Dat is een goede, had ze even willekeurig geplaatst (achter elke keus van mtm, bespoke en rtw komt een informatie-icoon, als je daar op klikt krijg je de verklaring van de afkorting).

Zal ze morgen even in de goede volgorde plaatsen.

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
[Website] Sartorialguide
Reactie #69 Gepost op: 26 juli 2008 – 12:08:54
Hier weer een kleine update, we zijn nu ook bezig dat je op postcode kan zoeken wat wel zo handig is als je niet ver wilt reizen ;)



Ps. Ik kreeg via pm al wat vragen of winkels voor een profiel moeten betalen? Het antwoord is Nee, er zijn al genoeg van dit 'soort' sites waarbij dit wel moet.

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
[Website] Sartorialguide
Reactie #70 Gepost op: 26 juli 2008 – 13:16:44
Citaat van: "Bachelor"
Hier weer een kleine update, we zijn nu ook bezig dat je op postcode kan zoeken wat wel zo handig is als je niet ver wilt reizen ;)

Plaatje

Ps. Ik kreeg via pm al wat vragen of winkels voor een profiel moeten betalen? Het antwoord is Nee, er zijn al genoeg van dit 'soort' sites waarbij dit wel moet.


Hee B.
Ziet er goed uit.
Volgende opmerking heb ik een tijdje terug ook al eens gemaakt. Je zoekt op santoni denk ik zien. Alleen het bovenste resultaat heeft in het lijstje merken ook daadwerkelijk santoni staan. Nu snap ik ook wel dat die andere resultaten ook santoni in de collectie hebben maar....Als niets vermoedende gebruiker zou ik eea wat vreemd vinden.
Niets zo veranderlijk als de mens

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
[Website] Sartorialguide
Reactie #71 Gepost op: 26 juli 2008 – 14:50:38
Citaat van: "maboc"
Citaat van: "Bachelor"
Hier weer een kleine update, we zijn nu ook bezig dat je op postcode kan zoeken wat wel zo handig is als je niet ver wilt reizen ;)

Plaatje

Ps. Ik kreeg via pm al wat vragen of winkels voor een profiel moeten betalen? Het antwoord is Nee, er zijn al genoeg van dit 'soort' sites waarbij dit wel moet.


Hee B.
Ziet er goed uit.
Volgende opmerking heb ik een tijdje terug ook al eens gemaakt. Je zoekt op santoni denk ik zien. Alleen het bovenste resultaat heeft in het lijstje merken ook daadwerkelijk santoni staan. Nu snap ik ook wel dat die andere resultaten ook santoni in de collectie hebben maar....Als niets vermoedende gebruiker zou ik eea wat vreemd vinden.


Ja klopt inderdaad, zal het even laten doorvoeren. :wink:

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
[Website] Sartorialguide
Reactie #72 Gepost op: 26 juli 2008 – 16:58:31
Citaat van: "maboc"
Citaat van: "Bachelor"
Hier weer een kleine update, we zijn nu ook bezig dat je op postcode kan zoeken wat wel zo handig is als je niet ver wilt reizen ;)

Plaatje

Ps. Ik kreeg via pm al wat vragen of winkels voor een profiel moeten betalen? Het antwoord is Nee, er zijn al genoeg van dit 'soort' sites waarbij dit wel moet.


Hee B.
Ziet er goed uit.
Volgende opmerking heb ik een tijdje terug ook al eens gemaakt. Je zoekt op santoni denk ik zien. Alleen het bovenste resultaat heeft in het lijstje merken ook daadwerkelijk santoni staan. Nu snap ik ook wel dat die andere resultaten ook santoni in de collectie hebben maar....Als niets vermoedende gebruiker zou ik eea wat vreemd vinden.


Je verzoek is doorgevoerd, bedankt voor de tip en feedback!


maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
[Website] Sartorialguide
Reactie #73 Gepost op: 26 juli 2008 – 17:08:14
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "maboc"
Citaat van: "Bachelor"
Hier weer een kleine update, we zijn nu ook bezig dat je op postcode kan zoeken wat wel zo handig is als je niet ver wilt reizen ;)

Plaatje

Ps. Ik kreeg via pm al wat vragen of winkels voor een profiel moeten betalen? Het antwoord is Nee, er zijn al genoeg van dit 'soort' sites waarbij dit wel moet.


Hee B.
Ziet er goed uit.
Volgende opmerking heb ik een tijdje terug ook al eens gemaakt. Je zoekt op santoni denk ik zien. Alleen het bovenste resultaat heeft in het lijstje merken ook daadwerkelijk santoni staan. Nu snap ik ook wel dat die andere resultaten ook santoni in de collectie hebben maar....Als niets vermoedende gebruiker zou ik eea wat vreemd vinden.


Je verzoek is doorgevoerd, bedankt voor de tip en feedback!

Plaatje


Wat een service zeg.
Ik vind het er zo wat overtuigender uitzien.
Niets zo veranderlijk als de mens

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
[Website] Sartorialguide
Reactie #74 Gepost op: 28 juli 2008 – 00:08:39
Graag gedaan  :wink:

Overzicht van een profiel:



De bovenstaande gegevens zijn fictief