Auteur Topic: [Website] Sartorialguide  (48273 keer gelezen)

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Website] Sartorialguide
Reactie #105 Gepost op: 01 september 2008 - 11:10:15
Probeer de interlinie eens te verhogen naar 18 pixels. Dit zal echt veel prettiger lezen.

In IE6 zitten ook een paar bugjes. De agenda, de nieuwsbrief en de skyscraper vallen allemaal onder elkaar in plaats van rechts op de pagina.
Laatst bewerkt op: 01 september 2008 - 11:12:36 door Samuel

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #106 Gepost op: 01 september 2008 - 11:21:36
Probeer de interlinie eens te verhogen naar 18 pixels. Dit zal echt veel prettiger lezen.

In IE6 zitten ook een paar bugjes. De agenda, de nieuwsbrief en de skyscraper vallen allemaal onder elkaar in plaats van rechts op de pagina.

Pm ;)
Quotidie potest esse ultimo die

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #107 Gepost op: 01 september 2008 - 13:28:36
Doen jullie ook aan bronvermelding, ik heb het gevoel dat veel dingen eerder ergens anders gelezen heb... correct me if I am wrong.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #108 Gepost op: 01 september 2008 - 14:17:05
Wij doen zeker aan bronvermelding, er staan nu 2 stukjes op die door Jesper en Migliore zijn gemaakt.

Het bericht over Citizen M is het persbericht wat wij mochten plaatsen. (zonder bronvermelding)

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #109 Gepost op: 01 september 2008 - 17:54:15
Wij doen zeker aan bronvermelding, er staan nu 2 stukjes op die door Jesper en Migliore zijn gemaakt.

Het bericht over Citizen M is het persbericht wat wij mochten plaatsen. (zonder bronvermelding)

Ik doel meer op de begrippen index (ik had Roetzel deja vu) en de quotes uit Migliore's berichtje. Heeft M. Pierre persoonlijk geïnterviewd? Alinea's parafraseren dient ook met vermelding van originele tekst gedaan te worden.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #110 Gepost op: 01 september 2008 - 18:10:17
Ik doel meer op de begrippen index (ik had Roetzel deja vu) en de quotes uit Migliore's berichtje. Heeft M. Pierre persoonlijk geïnterviewd? Alinea's parafraseren dient ook met vermelding van originele tekst gedaan te worden.

Ow die begrippen, ja die hebben we van Tim gehad (via Bernhard, die 2 werken met elkaar)

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #111 Gepost op: 01 september 2008 - 18:38:56
Mooie site geworden, hoop dat de mobiele versie ook snel gelaunched wordt, handig voor onderweg :)
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #112 Gepost op: 01 september 2008 - 18:41:58
Mooie site geworden, hoop dat de mobiele versie ook snel gelaunched wordt, handig voor onderweg :)

Dankje! De mobiele versie zal in 2 versies uitkomen:

1. Deze werkt via internet
2. Deze werkt via GPS, dus dan kan je direct zien welke winkels in de buurt zijn

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #113 Gepost op: 01 september 2008 - 18:43:31
Gefeliciteerd! Ziet er mooi uit, en zal vast nog fraaier worden (en beter gaan werken).

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #114 Gepost op: 10 september 2008 - 21:04:43
We hebben een nieuwe functie ingebouwd zodat je kan switchen tussen de lijst en tussen een plattegrond, handig als er een merk op meerdere plaatsen wordt verkocht:

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #115 Gepost op: 11 september 2008 - 15:11:43
Wellicht staat dit gewoon op de planning, maar ik mis de mogelijkheid nu om op plaats te zoeken. Je moet dan eerst een winkel vinden die in die plaats is, en dan de plaats er van aanklikken. Mij lijkt het wel handig om te weten welke leuker winkels er zijn als ik naar een bepaalde plaats ga.

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #116 Gepost op: 11 september 2008 - 16:24:48
Wellicht staat dit gewoon op de planning, maar ik mis de mogelijkheid nu om op plaats te zoeken. Je moet dan eerst een winkel vinden die in die plaats is, en dan de plaats er van aanklikken. Mij lijkt het wel handig om te weten welke leuker winkels er zijn als ik naar een bepaalde plaats ga.

Mee eens. Wilde net even in Laren gaan kijken en sartorialguide.nl eens om advies vragen wat daar zit. Dat is lastig zoeken. Gaat die functie nog komen?
Life is too short to drink bad wine

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #117 Gepost op: 11 september 2008 - 21:11:24
Dus je wilt in principe gewoon laren aan kunnen klikken en kijken welke winkels daar zitten?
Ik laat mn programmeur er zo even naar kijken.

Bedankt voor de input!
Laatst bewerkt op: 11 september 2008 - 21:12:58 door Bachelor

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #118 Gepost op: 11 september 2008 - 23:01:17
Inderdaad!
Life is too short to drink bad wine

AJM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #119 Gepost op: 12 september 2008 - 20:22:48
Nu we het toch over Laren hebben, ik mis het filiaal van KOOL in Laren op de website. Daarbij missen er ook nog wat merken zoals JC en Hydrogen bij KOOL.