Auteur Topic: Aanbiedingen/Koopjes  (33953 keer gelezen)

Huey

• Gast
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #15 Gepost op: 25 november 2004 - 19:39:05
Citaat van: "HotFudge"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "HotFudge"
Citaat van: "Solitarias"
Die smoking op de achterkant zit zeer fraai!

DFS pakken voor 358 eur....

Ik heb net mijn Oger smoking opgehaald, van 660 voor 160 8)

WTF zijn er nog meer ?????????????????  :shock:

Zoals Vodka al zei, had de openingspost niet gelezen  :oops: Was bij die outlet store, maar zal zo wel even fotootjes maken enzo. Ze hebben er nog smokings. Alle smokings zijn er nu 100 euro. Maar met wat aanpaswerk kwam de mijne op 160. (Vermaken is natuurlijk extreem duur bij een outlet).

Offtopic dan maar: hadden ze er ook nog rokkostuums of weet je dat niet? :)

Volgens mij niet. Rokkostuums zijn ook verschrikkelijk oubollig natuurlijk. Eigenlijk alleen bij studentenverenigingen wordt dit nog gedragen geloof ik.

guest45

• Gast
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #16 Gepost op: 25 november 2004 - 21:57:38
en sommige scholen als ik me niet vergis??? :roll:

Huey

• Gast
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #17 Gepost op: 25 november 2004 - 22:52:12
Citaat van: "Chris"
en sommige scholen als ik me niet vergis??? :roll:

Waarschijnlijk wel...

HotFudge

• Gast
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #18 Gepost op: 26 november 2004 - 07:52:46

Volgens mij niet. Rokkostuums zijn ook verschrikkelijk oubollig natuurlijk. Eigenlijk alleen bij studentenverenigingen wordt dit nog gedragen geloof ik.

Klopt, maar ook bij gala's voor studieverenigingen hier. Heb het voor beide nodig...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #19 Gepost op: 26 november 2004 - 18:48:48
Iemand nog wat in de voorverkoop gezien waar wij nog niet van wisten.Schoenen bijv.

Krishan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #20 Gepost op: 26 november 2004 - 18:50:29
Ehmm gister even bij Oger geweest.. Santoni en Mantelassi in de uitverkoop.. vanaf 300 en met de presale card nog eens 10 procent korting.. maar ik vond de schoenen niet echt erg speciaal.. de mooiere modellen waren niet in de aanbieding!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #21 Gepost op: 26 november 2004 - 18:54:31
Amsterdam of Rotterdam,inderdaad de mooie modellen gaan meestal niet in de sale alleen de uitlopende modellen hebben ze me weleens vertelt.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #22 Gepost op: 26 november 2004 - 19:42:23
Volgens mij weet Solitarias hier ook meer over (?), maar over een tijdje is er weer uitverkoop bij Klijssen in Den Haag. Deze winkel verkoopt onder andere Santoni en heeft echt hele mooie modellen staan.  
Dus als je over een tijd leuke Santoni's met korting zoekt, is het misschien een tip om hier eens te kijken.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #23 Gepost op: 26 november 2004 - 19:51:43
Ken deze zaak wel maar heb eigenlijk nooit santoni in de uitverkoop daar gezien.Heb wel een model gezien die ze al drie jaar in de collectie hebben .

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #24 Gepost op: 26 november 2004 - 20:01:03
Citaat van: "gusto napolitano"
Heb wel een model gezien die ze al drie jaar in de collectie hebben .

Hmm, meen je niet. Hierdoor verslechterd mijn beeld toch wel over deze winkel. Dacht dat het wel een redelijke winkel was :?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #25 Gepost op: 26 november 2004 - 20:07:53
Moet je maar eens opletten als je daar ben,het is een gepatineerde monkstrap.Overigens is van Assem in rotterdam beter heeft een bredere collectie.

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #26 Gepost op: 26 november 2004 - 21:31:24
Citaat van: "Krishan"
Ehmm gister even bij Oger geweest.. Santoni en Mantelassi in de uitverkoop.. vanaf 300 en met de presale card nog eens 10 procent korting.. maar ik vond de schoenen niet echt erg speciaal.. de mooiere modellen waren niet in de aanbieding!

Ook bij Dennis in de Haarlemmerstraat Leiden: verbouwingsopruiming met Mantellassi im sonderangebot (maar niet de fraaiste modellen imo)
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #27 Gepost op: 26 november 2004 - 21:32:43
Citaat van: "Bonne"
Volgens mij weet Solitarias hier ook meer over (?), maar over een tijdje is er weer uitverkoop bij Klijssen in Den Haag. Deze winkel verkoopt onder andere Santoni en heeft echt hele mooie modellen staan.  
Dus als je over een tijd leuke Santoni's met korting zoekt, is het misschien een tip om hier eens te kijken.

Ik houd het in de gaten, loop daar bijna dagelijks....
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #28 Gepost op: 26 november 2004 - 21:33:53
Citaat van: "gusto napolitano"
Ken deze zaak wel maar heb eigenlijk nooit santoni in de uitverkoop daar gezien.Heb wel een model gezien die ze al drie jaar in de collectie hebben .

Ik heb dit jaar daar een paar S in de uitverkoop gekocht, maar ik had wel mazzel, er waren maar 2 paar S in totaal  in mijn maat.....

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #29 Gepost op: 26 november 2004 - 21:37:39
Hun collectie is niet erg groot van wat ik daar wel eens heb  gezien.Maar overigens wel een mooie zaak voor den-haag.