Auteur Topic: Aanbiedingen/Koopjes  (33948 keer gelezen)

zampa di gallina

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #45 Gepost op: 06 december 2004 - 15:21:24
Assem schoenen:
--------------------------------------------------------------------------------

Spectaculaire verbouwingsuitverkoop
I.v.m. de meest rigoureuze verbouwing ooit van ons filiaal in de Aert van Nesstraat zullen wij op woensdag 8 december starten met een
spectaculaire verbouwingsuitverkoop in alle winkels

I.v.m. het “uitverkoop-klaarmaken” van al onze winkels zijn wij gesloten op 5, 6 en 7 december.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #46 Gepost op: 06 december 2004 - 18:00:10
Ik zag het in hun folder staan.De nieuwe winkel komt op de hoek ze krijgen er dan een groter magazijn dus een grotere collectie.

Krishan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #47 Gepost op: 07 december 2004 - 00:19:35
Weet iemand hoe het zit met het pak van Suitsupply dat je cadeau krijgt als je op zaterdag 18 december bij de ABN AMRO een Young Professional pakket aanschaft (je weet wel, van die reclame 'gatchie gatchie gora' :D)?

De actievoorwaarden op de ABN-site zijn erg vaag -->

QUOTE <http://www.abnamro.nl/nl/extra/ypactievoorwaarden.html>

b) Actieproducten: waardebonnen ter besteding bij SuitSupply en Vanilia met diverse geldelijke waarden, variërend van EUR 25 tot 249. SuitSupply maatpakken zijn van deze actie uitgesloten;

Iemand? Fokke?

Krishan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #48 Gepost op: 07 december 2004 - 00:26:15
ondertussen een mailtje de deur uit gedaan.. ik houd jullie op de hoogte van hoe of wat.. je verandert natuurlijk niet zomaar van bank.. en al helemaal niet naar de ABN Amro :)

groetjes

Hein

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #49 Gepost op: 09 december 2004 - 21:33:22
Bij Laurier Bome in Maastricht is alles 50%. Ze hebben daar overhemden van eigen merk, waarvan ik aardig gecharmeerd ben (kosten nu 50 of 60 Euro).
ww.dezinvanluxe.nl

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #50 Gepost op: 09 december 2004 - 22:50:13
Hun eigen merk zien er altijd wel goed uit.Overigens is het een leuke zaak loop er altijd wel langs als ik in maasstricht ben.

fkk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #51 Gepost op: 10 december 2004 - 16:02:46
Lekker zeg. Net effe met m'n creditcard gezwaaid in de ausverkauf bij Oger R'dam. Een Boglioli pak en twee Maffeis hemden.  SCHITTEREND.
Blij als een kind, kan niet wachten tot ik 'm op kan halen (volgende week vrijdag). Bijna nog een Borrelli hemd of twee erbij gedaan, moest me echt inhouden....

Huey

• Gast
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #52 Gepost op: 10 december 2004 - 16:03:29
Citaat van: "fkk"
Lekker zeg. Net effe met m'n creditcard gezwaaid in de ausverkauf bij Oger R'dam. Een Boglioli pak en twee Maffeis hemden.  SCHITTEREND.
Blij als een kind, kan niet wachten tot ik 'm op kan halen (volgende week vrijdag). Bijna nog een Borrelli hemd of twee erbij gedaan, moest me echt inhouden....

:D

Ken het :D Was vanochtend in de PC Hooft, en die miljonair fair is ook niet gezond  :oops:

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #53 Gepost op: 10 december 2004 - 16:07:38
Citaat van: "Huey"

Ken het :D Was vanochtend in de PC Hooft, en die miljonair fair is ook niet gezond  :oops:

Al een Maybachje besteld?

Huey

• Gast
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #54 Gepost op: 10 december 2004 - 16:10:02
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Huey"

Al een Maybachje besteld?

Ik moest me inhouden  :roll:

guest45

• Gast
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #55 Gepost op: 10 december 2004 - 16:48:13
Dr staat er 1 bij mn vader in de straat in duitsland...aangezien mn vader volgend weekeind definitief terugverhuist naar hier omdat hij stopt mer werken in duitsland denk ik eraan om een souveniertje mee te nemen.....
I have a plan involving a brick and some paint :roll:  :lol:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #56 Gepost op: 10 december 2004 - 17:27:39
@Fkk..van harte met je aankoop.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #57 Gepost op: 10 december 2004 - 21:55:18
Citaat van: "Chris"
Dr staat er 1 bij mn vader in de straat in duitsland...aangezien mn vader volgend weekeind definitief terugverhuist naar hier omdat hij stopt mer werken in duitsland denk ik eraan om een souveniertje mee te nemen.....
I have a plan involving a brick and some paint :roll:  :lol:

Dan maak je er toch wel een forumauto van he, dat we er per toerbeurt in kunnen rijden...? ;)

Waarbij wij natuurlijk geen medeplichtigheid aanvaarden als je gepakt wordt
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

guest45

• Gast
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #58 Gepost op: 11 december 2004 - 18:06:46
Als we er meer regelen kunnen we met t hele forum op pad door nederland  :lol:

(heb de Kleine lettertjes niet gezien ;))

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Aanbiedingen/Koopjes
Reactie #59 Gepost op: 12 december 2004 - 12:05:41
Op dit moment heeft Meddens in Rotterdam (Stadhuisplein) verbouwingsuitverkoop... Er zit heel veel troep tussen maar enkele mooie shirts van Corneliani (RTW), mooie cashmere shawls voor weinig en mooie kwaliteitsdassen liggen er ook tussen. Naar pantalons en jasjes heb ik verder niet gekeken omdat ik Meddens wat dat betreft nogal oubollig vind... Jammer dat ik net veel te veel geld aan de sint had uitgegeven en er nog wat tripjes naar Italië op 't program staan...
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner