Poll

Hoe strak moet het pak, hoe beklemd het hemd?

Camiceriaal
11 (12.1%)
Strak is niet strak genoeg
5 (5.5%)
Strak is strak genoeg
53 (58.2%)
Iets meer ruimte, graag
21 (23.1%)
Doe maar lekker los
1 (1.1%)
Geef me alle ruimte
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 80

Poll gesloten: 23 mei 2008 - 15:44:20

Auteur Topic: The Battle of the Fit  (287152 keer gelezen)

Malder

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: The Battle of the Fit
Reactie #480 Gepost op: 31 augustus 2013 - 13:48:44
Hij staat inderdaad iets open zie ik. Ik weet echter niet of dit al was of dat het door het tailleren komt. Ik fitness nogal veel, dus daar kan het ook door komen. Wat zouden ze daar aan kunnen doen?

WhyAlwaysMe

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #481 Gepost op: 31 augustus 2013 - 14:06:14
Stoppen met al die poedertjes te nemen. Moeilijk natuurlijk om RTW een passend jasje te vinden als je hele brede schouders en een smalle taille hebt...

Malder

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #482 Gepost op: 31 augustus 2013 - 14:33:56
Stoppen met al die poedertjes te nemen. Moeilijk natuurlijk om RTW een passend jasje te vinden als je hele brede schouders en een smalle taille hebt...

Dat mag ik toch hopelijk wel zelf weten of ik wel of niet m'n supplementen neem  :roll:. Stop jij dan ook met normale voeding? Meer dan eitwitten, weight gainer en post workout is het niet. Wel voorspelbaar, ik dacht nog wanneer komt de eerste opmerking en zie hier!

will65

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #483 Gepost op: 31 augustus 2013 - 15:19:02

Dat mag je inderdaad ook helemaal zelf weten.

Zou je meer orienteren op jasjes zonder schoudervulling of in ieder geval minimaal. Dit ziet er vaak een stuk beter uit als je wat breder bent.

jort

• Gebruiker
  • Nederlandse Dandy met Italiaanse roots
    • Bekijk profiel
    • Reblog
The Battle of the Fit
Reactie #484 Gepost op: 31 augustus 2013 - 15:19:52
Gewoon blijven pompen malden! En overstappen van rtw naar mtm! Is ook veel leuker om een eigen projectje te hebben als jasje/pak en munro is gwn goede kwaliteit

Sent from my iPhone using Tapatalk

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #485 Gepost op: 31 augustus 2013 - 15:31:52
Ik heb mijn jasje laten tailleren en twijfel of ik hem nog verder moet laten tailleren.
Verder moeten m'n mouwen overigens nog ingekort worden en draag nooit polo onder mn colbert, maar moest even snel passen.

plaatje

Als ik een overjas koop die ik over een pak wil dragen, dan ga ik naar de winkel in een pak, om zo de overjas te passen. Dan kan ik aan de hand van het beeld in de spiegel bepalen of het is wat ik zoek.

In jouw geval zou ik onder dat jasje aantrekken wat je eronder wilt dragen. Dan naar de kleer(ver)maker en vertellen wat je wilt (een-plaatje-duizend-woorden-principe).
Verder is het voor tips alhier niet heel praktisch om dat stuk karton aan de sluitknoop te laten hangen en je shirt buiten je broeksband te dragen. Voor een 'werkend' geheel is het namelijk ook van belang om te zien hoe hoog de broeksband komt. Verder helpt het om niet op de foto te gaan staan alsof je een broekstok draagt, maar gewoon een ontspannen houding aanneemt, voor zover je dat hier niet doet.

PS. Als je dit shirt eronder wilt dragen zonder dat bij de broeksband in te stoppen, dan heb ik niets gezegd. Mutatis mutandis geldt hetzelfde voor de broekstok. Carry on.
Laatst bewerkt op: 31 augustus 2013 - 15:34:23 door Desiderata

Malder

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #486 Gepost op: 31 augustus 2013 - 15:40:07
Eerlijk gezegd heb ik m'n mouwen een beetje aangetrokken, omdat het niet heel netjes zat. Ben ook naar de kleermaker geweest met overhemd eronder, die ik overigens ook in mijn broek draag. Was hier net wakker en had dit t-shirt aan vanaf dat ik m'n bed uit stapte :wink:.

Jort ik heb ook gekeken naar MTM, maar ik draag 1 a 2x per jaar een pak en had geen zin om €1.000 aan een pak uit te geven. Dit is gelukkig het eerste pak dat past op mijn schouders, niet te lang is en ook onder mijn oksels voldoende ruimte geeft (na uitdiepen dat dan wel).

Volgende keer ga ik overigens ook naar een andere kleermaker. Dit was niet zo'n goede ervaring.

DrJkll

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #487 Gepost op: 31 augustus 2013 - 15:44:25
Voor rond de €400 kun je bij Suit Supply MTM krijgen wat volgens mij prima geschikt is voor wat jij ermee lijkt te willen.
Dan hoef je ook niet eindeloos naar de kleermaker op en neer.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #488 Gepost op: 31 augustus 2013 - 15:46:24
Dat mag ik toch hopelijk wel zelf weten of ik wel of niet m'n supplementen neem  :roll:. Stop jij dan ook met normale voeding? Meer dan eitwitten, weight gainer en post workout is het niet. Wel voorspelbaar, ik dacht nog wanneer komt de eerste opmerking en zie hier!

Iets minder heftig reageren mag.

Malder

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #489 Gepost op: 31 augustus 2013 - 15:46:32
Voor rond de €400 kun je bij Suit Supply MTM krijgen wat volgens mij prima geschikt is voor wat jij ermee lijkt te willen.
Dan hoef je ook niet eindeloos naar de kleermaker op en neer.

Ben ik geweest, maar konden daar ook niet garanderen dat het goed zou passen. Zat met ruimte onder m'n arm. Zat erg strak. Vandaar dat ik het daar niet heb afgenomen en als ik zoiets koop wil ik het wel goed doen. Zou dus eerder op €700 komen.

Malder

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #490 Gepost op: 31 augustus 2013 - 15:47:12
Iets minder heftig reageren mag.

Iemand valt mij direct aan op de manier waarop ik mijn leven leidt dan reageer ik niet minder heftig nee..
Laatst bewerkt op: 31 augustus 2013 - 17:25:00 door Malder

DrJkll

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #491 Gepost op: 31 augustus 2013 - 15:49:25
Laat het gaan. Verder in discussie gaan siert je niet.

Ben ik geweest, maar konden daar ook niet garanderen dat het goed zou passen. Zat met ruimte onder m'n arm. Zat erg strak. Vandaar dat ik het daar niet heb afgenomen en als ik zoiets koop wil ik het wel goed doen. Zou dus eerder op €700 komen.

De ruimte van het pasjasje bedoel je?

Malder

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #492 Gepost op: 31 augustus 2013 - 15:53:07
Laat het gaan. Verder in discussie gaan siert je niet.

De ruimte van het pasjasje bedoel je?

Ja klopt en ze konden niet garanderen dat dit wel goed zou zitten als het op maat werd gemaakt. Ik weet niet of ik nu een slechte verkoper heb gehad bij SuSu Rotterdam. Als ze hadden gezegd, dit komt in orde als het gemaakt is dan had ik het zeker aan laten meten.

guest45

• Gast
Reactie #493 Gepost op: 31 augustus 2013 - 15:55:12
Had mt beperkte opties van de hoogte van de mouwinzet te maken toch? Meen me zoiets wel te herinneren.

Malder

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #494 Gepost op: 31 augustus 2013 - 15:56:00
Klopt ook helemaal, dat heb je goed onthouden!