Auteur Topic: Foto's posten  (72520 keer gelezen)

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #135 Gepost op: 20 december 2009 – 16:31:43
Hoe kan ik eigenlijk een avatar instellen?

Zorg voor een klein fotootje, ik geloof maximaal 80x80. Je klikt bovenin op 'profiel' > 'forumprofielinformatie' > 'ik wil mijn eigen avatar uploaden' > 'bladeren', selecteren en vervolgens onderin klikken op 'verander profiel', klaar is Kees.

Dirk

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.528
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #136 Gepost op: 26 januari 2010 – 17:19:46
Even een testje om te kijken of het uploaden via tinypic lukt:


foto genomen op vakantie in italie, 2008
You can buy clothes, but you can't buy style

Bootstrap

  • Gebruiker
  • Berichten: 919
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #137 Gepost op: 26 januari 2010 – 17:20:43
Ik kan je feliciteren, het is gelukt!  :wink:
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Wailer

  • Gebruiker
  • Berichten: 144
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #138 Gepost op: 30 augustus 2010 – 21:31:57
Kickerdekick!

Wat gebeurt er met de geuploade foto's bij imageshack.us als je je niet registreert? verdwijnen die vanzelf, of dien ik die te verwijderen?

thnx voor de hulp

Pierlala

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.037
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #139 Gepost op: 30 augustus 2010 – 21:41:28
Kickerdekick!

Wat gebeurt er met de geuploade foto's bij imageshack.us als je je niet registreert? verdwijnen die vanzelf, of dien ik die te verwijderen?

thnx voor de hulp

Gewoon lekker laten staan.
Generaties na ons willen ook wel eens zien hoe opanca er in de hoogtijdagen uitzag.
(en waarschijnlijk wil ik later, als ik bevorderd ben tot manager geraniums, ook nog wel eens terugbladeren.)
Het is maar hoe je het bekijkt..

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #140 Gepost op: 24 september 2010 – 00:40:09
Verdorie, tinypic houdt ermee op voor internationale uploaders -- zie bericht op http://tinypic.com

't Zal het forum een flink aantal afbeeldingen kosten. Ik zie dat al mijn foto's niet meer weergegeven worden.

Damn, same here...  :evil:
Dit is echt ontzettend jammer zeg. Ook vervelend dat ik dit niet eerder wist anders had ik graag alle betreffende afbeeldingen nog opnieuw naar m'n computer gekopieerd zodat ik ze later ergens anders kon uploaden.

Hier het betreffende bericht:
Citaat
Tinypic is no longer accepting uploads from international locations, and links are turned off. If you have content on Tinypic, you can still view the URLs and the content, but only on Tinypic. To upload, share, or link content, please go to Photobucket.com to register an account. You will need to upload your content again to your Photobucket account, but you will be able to share and link your images and videos. We’re sorry for the inconvenience and hope that you enjoy Photobucket, our premier image and video site.

Ik meen hierin te lezen dat ik de betreffende "content" (de foto) dus nog op de orginele plek op tinypic moet kunnen terugvinden. Echter, als ik bijvoorbeeld mijn laatst geposte foto probeer te vinden, vind ik niets.
Laatst bewerkt op: 24 september 2010 – 00:59:01 door Mr.Barry

carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #141 Gepost op: 24 september 2010 – 08:28:37
Kun je foto's niet met alt print screen, control v opslaan ( met bijvoorbeeld het meesterlijke Irfanview) en dan de foto uitsnijden en weer opslaan.
Ik heb er verder niet zoveel verstand van maar misschien een idee
Be yourself no matter what they say

Mitchell

  • Gebruiker
  • Berichten: 716
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #142 Gepost op: 24 september 2010 – 08:32:31
Vreemd Barry, ik kan je foto's vanaf hier nog gewoon zien (en evt. opslaan). Of zie ik iets over het hoofd?

Swann

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.575
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #143 Gepost op: 24 september 2010 – 09:12:44
De mijne zijn inderdaad ook weer te zien... gister niet.

Dirk

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.528
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #144 Gepost op: 28 september 2010 – 10:37:40
Even een test om te zien of ik nog met tinypic kan uploaden op SF. Zo te zien krijg ik m'n afbeeldingen gewoon geplaatst. Ik zie in mijn account geen code's meer staan die ik rechtstreeks kan copy/pasten, maar gewoon de URL van het plaatje tussen '' zetten werkt nog wel. Scheelt dus weer moeite met een nieuwe account aanmaken. :)

You can buy clothes, but you can't buy style

Mitchell

  • Gebruiker
  • Berichten: 716
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #145 Gepost op: 28 september 2010 – 10:41:57
Zie ook:

"We heard from many of our users in regards to these changes and we appreciate your feedback. Tinypic has restored linking to your images and enabled uploading. Please rest assured no content was removed from the site. We tried to notify users on Tinypic and requested they move their content to Photobucket. Unfortunately this messaging was insufficient and has taken many of our users by surprise and we apologize. Our intent was to begin combining some of the best features of Tinypic and Photobucket, thereby offering users a better experience. Any changes in the future will be better communicated. Once again, we apologize for the inconvenience."

- tinypic.com

Dirk

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.528
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #146 Gepost op: 28 september 2010 – 10:47:00
Oh bedankt. Is dit een e-mail bericht? Ik zag het niet op de site staan namelijk. Ik lees e-mails die binnenkomen op het account dat ik voor tinypic gebruik trouwens nooit.
You can buy clothes, but you can't buy style

Mitchell

  • Gebruiker
  • Berichten: 716
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #147 Gepost op: 28 september 2010 – 11:00:02
Bij mij stond het gewoon op de homepage. Ik heb daar geen account.


Dirk

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.528
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #148 Gepost op: 28 september 2010 – 11:04:07
Niet gezien :oops:
You can buy clothes, but you can't buy style

Bob4881

  • Gebruiker
  • Berichten: 85
    • Bekijk profiel
Re: Foto's posten
Reactie #149 Gepost op: 05 juli 2011 – 21:38:40
test