Auteur Topic: Suitissimo, voorheen SuitsPerfect  (16135 keer gelezen)

Arthur Dent

  • Gebruiker
  • Berichten: 140
  • What's the story?
    • Bekijk profiel
Re: Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #60 Gepost op: 21 oktober 2009 – 10:39:20
Het "meer details gedeelte" op de site maakt mij wel bijzonder nieuwsgierig. Als ze dat werkelijk bieden (en het lijkt me toch niet dat dit allemaal rechtstreeks bedrog is) is het een zeer interessante winkel. Ze zitten in Bloemendaal & Rotterdam, iemand daar in de buurt om het eens stevig aan de tand te voelen?

http://www.suitissimo.nl/default.aspx?pageid=35
"A well-tied tie is the first serious step in life."
- Oscar Wilde

RdB

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.202
    • Bekijk profiel
Re: Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #61 Gepost op: 21 oktober 2009 – 12:10:29
Een vriend van mij heeft daar een pak laten maken en was ontevreden over de service en hij vond zn broek te kort. Hij had niet om hoogwater gevraagd maar wel ontvangen. Er is wel een nieuwe broek geleverd overigens, maar de verkoper was een half uur te laat op zn afspraak. Hij heeft er tegelijk met zn pak een overhemd besteld, toen zn pak geleverd werd bleek dat de verkoper was vergeten het overhemd te bestellen dus dat duurde een stuk langer dan nodig was.

Ramone

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.438
    • Bekijk profiel
Re: Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #62 Gepost op: 21 oktober 2009 – 12:38:23
Vervelend dat de broek te kort was (blijft natuurlijk vrij subjectief), maar hoe was het pak verder?

RdB

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.202
    • Bekijk profiel
Re: Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #63 Gepost op: 21 oktober 2009 – 12:49:44
De stof was prima, maar ik heb het pak alleen gezien op een kleerhanger. De fit is dacht ik wel in orde, hij was alleen niet helemaal tevreden over de kraag.
Broeklengte is zeker subjectief maar als je om een "normale"  lengte broek vraagt en je krijgt hoogwater, is dat natuurlijk toch slordig.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #64 Gepost op: 21 oktober 2009 – 23:47:54
Los van alle reeds genoemde punten, een goed pak gemaakt van stoffen van de wevers zoals ze die noemen op de website voor €429,- is niet mogelijk. Dat kost al snel 7 a 800 euro.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors