Auteur Topic: Suitissimo, voorheen SuitsPerfect  (16168 keer gelezen)

adelante

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.346
    • Bekijk profiel
Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #15 Gepost op: 01 februari 2008 – 17:51:32
waarom een slotje?

andere topics van leveranciers hebben toch ook bestaansrecht? misschien zal het geen top-topic worden, maar voor hetzelfde geld schaft iemand binnenkort een perfect passend en ogend pak bij deze toko aan.


 :cry:
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.696
    • Bekijk profiel
Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #16 Gepost op: 01 februari 2008 – 17:53:35
Nog ff dit...

Tel eens hoeveel keer die gast "uhhhh" of "ehhh" zegt. OMG :shock:

Gisteren woonde ik een presentatie bij, ging over pensioenen. Die kerel heeft geloof ik ongeveer 500 keer "uhhhh" of "ehhh" gezegd.

 ](*,)

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #17 Gepost op: 01 februari 2008 – 19:02:57
Citaat van: "adelante"
waarom een slotje?

andere topics van leveranciers hebben toch ook bestaansrecht? misschien zal het geen top-topic worden, maar voor hetzelfde geld schaft iemand binnenkort een perfect passend en ogend pak bij deze toko aan.


En anders kun je in elk geval lezen dat je hier niet moet zijn voor een maatpak. Zou 'm ook open laten.

Monsieur Seriziat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.823
    • Bekijk profiel
Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #18 Gepost op: 01 februari 2008 – 19:26:39
Citaat van: "Carwo"
Citaat van: "adelante"
waarom een slotje?

andere topics van leveranciers hebben toch ook bestaansrecht? misschien zal het geen top-topic worden, maar voor hetzelfde geld schaft iemand binnenkort een perfect passend en ogend pak bij deze toko aan.


En anders kun je in elk geval lezen dat je hier niet moet zijn voor een maatpak. Zou 'm ook open laten.

Slotje betekent niet dat het verwijderd wordt toch Carwo, dan kun je met slotje erop gewoon blijven lezen dat je daar niet je maatpak moet halen :idea:

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #19 Gepost op: 01 februari 2008 – 19:30:28
Citaat van: "Monsieur Seriziat"

Slotje betekent niet dat het verwijderd wordt toch Carwo, dan kun je met slotje erop gewoon blijven lezen dat je daar niet je maatpak moet halen :idea:


Hehe. Nee, dat begreep ik. Maar mocht iemand daar toch iets laten maken, dan is het wel handig dat hij hier z'n ervaring kwijt kan. Speculeren is leuk, maar gebruikerservaringen zijn toch nog leuker.

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #20 Gepost op: 01 februari 2008 – 19:43:57
Slotje is idd niet netjes (en soms reuze irritant). Wie weet komen er een keer foto's hier.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Monsieur Seriziat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.823
    • Bekijk profiel
Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #21 Gepost op: 01 februari 2008 – 19:44:26
Citaat van: "Carwo"
Citaat van: "Monsieur Seriziat"

Slotje betekent niet dat het verwijderd wordt toch Carwo, dan kun je met slotje erop gewoon blijven lezen dat je daar niet je maatpak moet halen :idea:


Hehe. Nee, dat begreep ik. Maar mocht iemand daar toch iets laten maken, dan is het wel handig dat hij hier z'n ervaring kwijt kan. Speculeren is leuk, maar gebruikerservaringen zijn toch nog leuker.

Misverstandje :wink:

DaanL

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.538
    • Bekijk profiel
Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #22 Gepost op: 01 februari 2008 – 21:22:14
Wat een gast....

ML

  • Gast
Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #23 Gepost op: 01 februari 2008 – 22:04:49
Heren,

Bedankt voor de input. Wellicht is het inderdaad geen goed idee om daar een 'maatpak' te laten aanmeten!

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #24 Gepost op: 01 februari 2008 – 22:14:17
Citaat van: "ML"
Heren,

Bedankt voor de input. Wellicht is het inderdaad geen goed idee om daar een 'maatpak' te laten aanmeten!


Ik heb er geen ervaring mee, misschien gewoon eens langsgaan en kijken of het iets is.

Als je een goed pak wilt hebben zou ik beginnen met SuSu ready to wear en eventueel maatwerk.

Kijk en vergelijk en neem onze adviezen en tips daarin mee.

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #25 Gepost op: 01 februari 2008 – 22:14:26
Citaat van: "Willeam"
Slotje met dank aan Willeam voor het filmpje  :wink:


Citaat van: "Willeam"
Slotje is idd niet netjes (en soms reuze irritant). Wie weet komen er een keer foto's hier.


ik kan het soms even niet meer volgen...

iets anders.

suits perfect lijkt me hier weinig klandizie te vinden. Toch vind ik dat je respect moet hebben voor mensen die iets ondernemen. ik denk dat je nog altijd beter hier iets kan kopen dat bij setpoint, c&a oid.

nog iets, deze beste kerel is het schoolvoorbeeld van iemand bij wie zo'n mat / coupe niet staat. Ik vind hem op het eerste gezicht nogal glad en onbetrouwbaar overkomen. dat roept helaas veel vooroordelen op tav zijn product.

Toch wens ik hem veel succes!
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

StevenK

  • Gebruiker
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #26 Gepost op: 01 februari 2008 – 22:26:22
Ik heb me niet zo lang geleden wat aan laten meten door Matthijs en bij de eerste keer passen was ik positief verrast over het resultaat, de afwerking en de pasvorm. Als het goed is kan ik over twee weken het resultaat laten zien.

Ik weet in ieder geval wel dat het met de klant- en servicegerichtheid goed zit bij dit bedrijf.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #27 Gepost op: 01 februari 2008 – 22:28:31
Pak of shirt? Details?

StevenK

  • Gebruiker
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #28 Gepost op: 01 februari 2008 – 22:37:13
Citaat van: "Carwo"
Pak of shirt? Details?

Pak, niet heel veel bijzonders, meest opvallende voor mijn omgeving is nog het ontbreken van de riemlusjes. Gewoon iets omdat ik echt niets meer heb dat me past. Bij de eerste keer passen hebben we besloten het jasje nog wat aan te passen, zodat het redelijk fitted gaat worden. Broek moest ook nog aangepast worden omdat ik in de tussentijd al weer een aantal kilo's dichter op mijn streefgewicht was genaderd.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Suitissimo, voorheen SuitsPerfect
Reactie #29 Gepost op: 01 februari 2008 – 22:45:37
Stof, kleur?