Auteur Topic: Adam Menswear  (3642 keer gelezen)

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.542
    • Bekijk profiel
Adam Menswear
Gepost op: 30 januari 2008 – 11:16:44
Ik vroeg me af of Stijlforummers ook wel eens bij Adam menswear winkelen (www.adam.nl).

Zelf kom ik daar met enige regelmaat. Niet voor pakken maar wel voor casual kleding, voornamelijk truien.
Verkopen onder andere State of Art (www.stateofart.com), McGregor, Gaastra en Hugo Boss.

Laatst een mooi en goedzittend blauw jasje aangeschaft daar.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Adam Menswear
Reactie #1 Gepost op: 30 januari 2008 – 11:51:44
Ik denk niet dat die merken hier een glimlach op het gezicht toveren, maar misschien zit ik ernaast.

K-mail

  • Gebruiker
  • Berichten: 494
    • Bekijk profiel
Adam Menswear
Reactie #2 Gepost op: 30 januari 2008 – 13:59:54
Die winkel ook niet, niet echt een service om over naar huis te schrijven. (ken er 2, in nkerk en capelle)

DIe merken zijn ook niet fantastisch.

Rutger Jan

  • Gebruiker
  • Berichten: 381
    • Bekijk profiel
Adam Menswear
Reactie #3 Gepost op: 30 januari 2008 – 14:49:56
Gaastra jassen :r Begrijp ook niet wat er zo speciaal is aan die merken, je kunt ze overal kopen.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Adam Menswear
Reactie #4 Gepost op: 30 januari 2008 – 16:30:38
Citaat van: "Rutger Jan"
Gaastra jassen :r Begrijp ook niet wat er zo speciaal is aan die merken, je kunt ze overal kopen.


Gaastra Jassen zijn prima voor het doel waar ze ooit voor gemaakt zijn ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
Adam Menswear
Reactie #5 Gepost op: 30 januari 2008 – 16:46:45
Gezien de stormloop op dit topic kan het misschien beter gesloten worden? Vóórdat er met modder gegooid gaat worden.

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Adam Menswear
Reactie #6 Gepost op: 30 januari 2008 – 16:54:08
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Gezien de stormloop op dit topic kan het misschien beter gesloten worden? Vóórdat er met modder gegooid gaat worden.


ja die Willeam weet het vuur weer goed op te stoken!
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Zasa

  • Gebruiker
  • Berichten: 394
    • Bekijk profiel
Adam Menswear
Reactie #7 Gepost op: 30 januari 2008 – 16:55:19
Ik begin steeds meer aan zijn onderschrift te twijfelen  :lol:

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Adam Menswear
Reactie #8 Gepost op: 30 januari 2008 – 17:59:32
Was maar 'n vraag van Willeam. Die is duidelijk beantwoord. Verder niet nodig om steekjes uit te delen, lijkt me.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Adam Menswear
Reactie #9 Gepost op: 30 januari 2008 – 18:11:43
De Adam winkels ken ik wel ze zitten een beetje rond Rotterdam.Vroeger gingen ze bij de naam Jansen Herenmode.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.542
    • Bekijk profiel
Adam Menswear
Reactie #10 Gepost op: 30 januari 2008 – 20:18:11
Citaat van: "Patrick Bateman"
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Gezien de stormloop op dit topic kan het misschien beter gesloten worden? Vóórdat er met modder gegooid gaat worden.


ja die Willeam weet het vuur weer goed op te stoken!


Verdeel en heers :lol:

Gaastra jassen vind ik overigens ook niks.

Ben er tot nu toe 2 x geweest (de enige kledingzaak die een beetje bovengemiddeld is in mijn woonplaats). Vooral dus voor truien. Weet altijd al wat ik wil en niet wil voordat ik een winkel instap. Service in kledingwinkels vind ik sowieso vaak bagger.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.542
    • Bekijk profiel
Adam Menswear
Reactie #11 Gepost op: 02 februari 2008 – 17:46:30
Net even geweest ivm de uitverkoop. Was niet veel. Overhemden allemaal met borstzakjes. Verkopers zagen er ook beslíst niet SF-waardig uit. Iemand was een pak aan het kopen en werd daarbij geholpen, trok mn haren uit mn hoofd als ik dat gadesloeg.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton