Auteur Topic: Sneakers  (903621 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #285 Gepost op: 05 december 2008 - 15:58:48
Hier echt aanraders als je het mij vraagt: D'acquasparta 137 Cesi Nero Viola (de schoen vooraan), handgemaakte Italiaanse sneakers die buiten Italie enkel in Nederland verkrijgbaar zijn.

Een wat meer ingetogen, maar zeker zo fijn lopende sneaker: Dior Homme Lisse SemDH

Die Dior sneakers zijn gaaf inderdaad.
Maar d'Aquasparta... ja geloof je dat marketing praatje echt ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

MaChemist

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #286 Gepost op: 05 december 2008 - 16:37:30
Veel sneakers lijken erg veel op mekaar. En handgemaakt zal wel met een hele emmer zout genomen moeten worden.

BastiaanB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #287 Gepost op: 05 december 2008 - 17:16:24
Hier echt aanraders als je het mij vraagt: D'acquasparta 137 Cesi Nero Viola (de schoen vooraan), handgemaakte Italiaanse sneakers die buiten Italie enkel in Nederland verkrijgbaar zijn.

Een wat meer ingetogen, maar zeker zo fijn lopende sneaker: Dior Homme Lisse SemDH

Klopt, nu ik het zo terug lees. Een blik op de site zegt ook dat na Nederland en Italie de schoenen in de helft van Europa al verkrijgbaar zijn. Op de zool van de schoen staat '100% fatte a mano'. Ze lopen in ieder geval fijn.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #288 Gepost op: 05 december 2008 - 17:16:43
Op het moment ben ik eigenaar van welgeteld 0 sneakers - met uitzondering van runningshoes. Ik vond de Floris sneakers er leuk uit zien maar ik hoor er slechte verhalen over met betrekking tot kwaliteit en comfort.

BastiaanB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #289 Gepost op: 05 december 2008 - 17:31:02
Hier nog een paar, maar meer voor in de zomer.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #290 Gepost op: 05 december 2008 - 17:51:58
Op het moment ben ik eigenaar van welgeteld 0 sneakers - met uitzondering van runningshoes. Ik vond de Floris sneakers er leuk uit zien maar ik hoor er slechte verhalen over met betrekking tot kwaliteit en comfort.

Ik ben trots op je.  :-D    ;)

Zelf zondig ik helaas met twee paar All-stars en een paar Swears, de rest is niet noemenswaardig en ook slechts functioneel; voor in de sportschool.

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #291 Gepost op: 05 december 2008 - 19:15:03
Ik heb 2 paar All Stars, paar Lacoste's, paar Pantafola d'Oro en een paar Asics.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #292 Gepost op: 05 december 2008 - 23:12:04
Ik ben trots op je.  :-D    ;)

Zelf zondig ik helaas met twee paar All-stars en een paar Swears, de rest is niet noemenswaardig en ook slechts functioneel; voor in de sportschool.
Mijn vriendin kan het nog steeds niet begrijpen dat ik All-Stars maar overrated vind. Ze is n.b. zelf naar China geweest waar ze met eigen ogen heeft gezien dat die Chuck dingen ongeveer 12 euro daar kosten.

En fin, ik vind soms die Pantafola d'Oro wel aardig ogen, maar meestal staat dat Italiaanse vlaggetje zo te schreeuwen van 'kijk mij'. Dan vind ik SWEAR behoorlijk rustiger.

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #293 Gepost op: 05 december 2008 - 23:49:08
SWEAR's zijn ook erg mooi. Zou graag nog een paar willen, maar dan wel een die ik écht mooi vind!

Tungsten Duvall

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #294 Gepost op: 22 januari 2009 - 13:27:50
Als het gaat om aparte sneakers denk ook eens aan Schmoove (aparter dan Swear, vind ik). Ik heb (een beetje fout) witte sneakers met een 'brogue' uitstraling. Pictures later.

Hen website: http://www.schmooveusa.com/

Snak naar de lente/zomer met dit weer ...

Gegroet!
Blijf jezelf zonder dezelfde te blijven

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #295 Gepost op: 22 januari 2009 - 14:30:03

En fin, ik vind soms die Pantafola d'Oro wel aardig ogen, maar meestal staat dat Italiaanse vlaggetje zo te schreeuwen van 'kijk mij'. Dan vind ik SWEAR behoorlijk rustiger.

Dan heb jij de verkeerde voor ogen.

http://www.pantofoladoro.it/ITA/cc/calcetto/index.html
Laatst bewerkt op: 22 januari 2009 - 14:36:31 door Bogart

massimo

• Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #296 Gepost op: 23 januari 2009 - 17:21:19
Mag ik jullie mening over deze twee:

http://www.swear-london.com/item3016374.aspx

http://www.swear-london.com/item10006137.aspx

oh en, hallo stijlforum.
I hear Tyler mocking me...

Tungsten Duvall

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #297 Gepost op: 23 januari 2009 - 17:23:21
Niet mijn ding ... maar smaken verschillen (en over smaak dient WEL getwist te worden,  :lol:)

Gegroet!
Blijf jezelf zonder dezelfde te blijven

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #298 Gepost op: 23 januari 2009 - 17:23:58
Butt ugly imho.
Oh, welkom. :mrgreen:

massimo

• Bekijk profiel
Sneakers
Reactie #299 Gepost op: 23 januari 2009 - 17:26:34
Dank.

Het is ook niet precies wat ik zoek, namelijk nette maar vooral subtiele sneakers die ik dagelijks kan dragen. Het liefst ook van leer en zwart. Suggesties?
I hear Tyler mocking me...