Psssst, de Swear sneakers zijn binnen bij Heerlijk :-$
Wat is bijzonder he alex, waarom reageer je dan in godsnaam? Doelloos...
Citaat van: "Michael"Wat is bijzonder he alex, waarom reageer je dan in godsnaam? Doelloos... CitaatSorry, maar de ondertitel van dit forum blijft 'Herenkleding voor ware fijnproevers' Dat is dit volgens mij niet. Sneakers met leren zolen, ok. Pantofola's met handmatig gelooied leer, ok. Hier zie ik niks bijzonders aan, dus vroeg mij af waarom deze sf-waardig zijn Omdat ze ze bij Oger ook verkopen nou goed ? Gewoon een lekker non-conformistisch schoentje.En nee, de laatste keer dat ik in de spiegel keek was ik gewoon nog Timothy... (veeel knapper dan Bachelor )
Wat is bijzonder he alex, waarom reageer je dan in godsnaam? Doelloos... CitaatSorry, maar de ondertitel van dit forum blijft 'Herenkleding voor ware fijnproevers' Dat is dit volgens mij niet. Sneakers met leren zolen, ok. Pantofola's met handmatig gelooied leer, ok. Hier zie ik niks bijzonders aan, dus vroeg mij af waarom deze sf-waardig zijn Omdat ze ze bij Oger ook verkopen nou goed ? Gewoon een lekker non-conformistisch schoentje.En nee, de laatste keer dat ik in de spiegel keek was ik gewoon nog Timothy... (veeel knapper dan Bachelor )
Sorry, maar de ondertitel van dit forum blijft 'Herenkleding voor ware fijnproevers' Dat is dit volgens mij niet. Sneakers met leren zolen, ok. Pantofola's met handmatig gelooied leer, ok. Hier zie ik niks bijzonders aan, dus vroeg mij af waarom deze sf-waardig zijn
Ik heb mijn zinnen nu gezet op een paar minimalistische sneakers van Common Projects. Oersneakers zonder merkaanduiding whatsoever aan de buitenkant, alleen een typenummer in goudopdruk. Zit aan dit model te denken:Wel moeilijk verkrijgbaar in Europa, dichtsbijzijnde winkel die ze zelf noemen is Colette in Parijs.En laat ik daar nou over een maandje weer zitten...
(...)Gewoon een lekker non-conformistisch schoentje.(...)
Montulet heeft weer sale...Woensdag eens kijken of ze fraaie sneakers hebben!