Auteur Topic: Barbour Cowen Commando Jacket  (4493 keer gelezen)

Puccini

  • Gebruiker
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Barbour Cowen Commando Jacket
Gepost op: 11 januari 2008 – 15:45:02
Ik ben opzoek naar de Cowen Commando van Barbour
http://www.barbour.com/index.cfm?fuseaction=products.view&ProductID=85&PCategoryID=23&RangeID=1
en ik wil hem liever niet van internet kopen omdat ik geen idee heb hoe het ding zal zitten/staan.
Ik heb 'm wel gevonden op een website  van een winkel in Oud-bijerland, maar voor ik me aan een 3 uur durende trein-trein-bus reis ga wagen leek het me allereerst verstandig om eerst te vragen of iemand hier bekend is met de jas en of iemand een verkoop adres weet (in wat OV-toegankelijkere plaats, in de buurt van amsterdam, utrecht of den haag?)

vol verwachting,
puccini
ch möchte mir oft alle mein Federn ausropfen, wenn ich bedenke, dass Papageno noch keine Papagena hat.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Barbour Cowen Commando Jacket
Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2008 – 16:20:10
Country shop de jager in a'dam.
Als ze hem daar niet hebben kan hij vast wel besteld worden.
Succes.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Puccini

  • Gebruiker
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Barbour Cowen Commando Jacket
Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2008 – 16:37:59
Die zit op de herengracht toch, ik zal binnekort eens gaan kijken
ch möchte mir oft alle mein Federn ausropfen, wenn ich bedenke, dass Papageno noch keine Papagena hat.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Barbour Cowen Commando Jacket
Reactie #3 Gepost op: 11 januari 2008 – 16:41:56
Citaat van: "Puccini"
Die zit op de herengracht toch, ik zal binnekort eens gaan kijken


Nr. 230.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra