Auteur Topic: Paciotti/Paciotti 4 US  (4359 keer gelezen)

Huey

  • Gast
Paciotti/Paciotti 4 US
Gepost op: 18 september 2004 – 21:11:53
Ik zoek een winkel in de omgeving groot Amsterdam of rond Utrecht waar ze Paciotti verkopen of Paciotti 4 US (de Sneakerlijn). Goed goed, het is geen Santoni ofzo ;) Maar ik vind de sneakerlijn wel heel aparte dingen hebben en ik heb nu eenmaal ook een sportieve schoen nodig :P

Ik heb een paar van Tod's maar die draag ik vrij weinig. Ze zijn nogal gevoelig voor slijtage helaas :(

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Paciotti/Paciotti 4 US
Reactie #1 Gepost op: 18 september 2004 – 22:54:24
W.b. sneakers: kijk ook eens bij Dominio, ze hebben ook sneakers. Vind dat er prachtige schoenen in hun collectie zitten. Heb er overigens zelf geen ervaring mee.

Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
Paciotti/Paciotti 4 US
Reactie #2 Gepost op: 18 september 2004 – 23:33:51
Misschien ook wel de moeite waard om eens te kijken ja. Zelf ben ik altijd erg tevreden geweest met Paciotti 4US. Best aparte modellen af en toe en je hebt iig iets dat een stuk origineler is dan bijv. Prada. Wat ik eigenlijk helemaal geen mooi merk vind.

Er was een adres in Amstelveen die ze verkocht, Caselli. Maar die is inmiddels failliet:(

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Paciotti/Paciotti 4 US
Reactie #3 Gepost op: 19 september 2004 – 00:13:34
Citaat van: "Huey"
Misschien ook wel de moeite waard om eens te kijken ja. Zelf ben ik altijd erg tevreden geweest met Paciotti 4US. Best aparte modellen af en toe en je hebt iig iets dat een stuk origineler is dan bijv. Prada. Wat ik eigenlijk helemaal geen mooi merk vind.

Er was een adres in Amstelveen die ze verkocht, Caselli. Maar die is inmiddels failliet:(

Ik vind de Car Shoes van Prada wel heel erg mooi.
Maar de standaard, teveel nagemaakte modellen, zijn inderdaad niet bepaald mooi.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Paciotti/Paciotti 4 US
Reactie #4 Gepost op: 19 september 2004 – 20:18:12
Je weet wel waar je ze kunt vinden in Amsterdam  :twisted:



Shoe 'Ja-ik-wil-graag-hoofdpijn' baloo op de PC Hooftstraat  :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Paciotti/Paciotti 4 US
Reactie #5 Gepost op: 04 februari 2006 – 19:36:07
Huey, ik weet nu niet of je de schoenen inmiddels al gevonden hebt? ik weet dat er een winkel in de PC hooftstraat zat die ze afgelopen winter in ieder geval had. Beetje foute zaak imo, ontzettende gladjakkers ook. Verkopen vooral kleding in de trent van Versace, Cavalli, dat soort dingen meer. ehm ik zal kijken of ik op de naam kan komen, t zit naast douglas in ieder geval.
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Paciotti/Paciotti 4 US
Reactie #6 Gepost op: 04 februari 2006 – 19:39:13
haha laat maar ik had denk ik ergens verkeerd geklikt zie net dat dit een wel heel oud topic is excuus  :wink:  :oops:
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Paciotti/Paciotti 4 US
Reactie #7 Gepost op: 04 februari 2006 – 19:57:03
Citaat van: "Jest_one"
Huey, ik weet nu niet of je de schoenen inmiddels al gevonden hebt? ik weet dat er een winkel in de PC hooftstraat zat die ze afgelopen winter in ieder geval had. Beetje foute zaak imo, ontzettende gladjakkers ook. Verkopen vooral kleding in de trent van Versace, Cavalli, dat soort dingen meer. ehm ik zal kijken of ik op de naam kan komen, t zit naast douglas in ieder geval.


Ben ik vandaag nog met een goed vriendje van mij geweest die daar kind aan huis is -> Maestro Due
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Paciotti/Paciotti 4 US
Reactie #8 Gepost op: 04 februari 2006 – 19:58:46
Citaat van: "Camiceria"
Citaat van: "Jest_one"
Huey, ik weet nu niet of je de schoenen inmiddels al gevonden hebt? ik weet dat er een winkel in de PC hooftstraat zat die ze afgelopen winter in ieder geval had. Beetje foute zaak imo, ontzettende gladjakkers ook. Verkopen vooral kleding in de trent van Versace, Cavalli, dat soort dingen meer. ehm ik zal kijken of ik op de naam kan komen, t zit naast douglas in ieder geval.


Ben ik vandaag nog met een goed vriendje van mij geweest die daar kind aan huis is -> Maestro Due


juist! dat is hem inderdaad. Ik heb het helaas niet zo op verkopers die alles "een goeie" vinden :lol:  ach wat zou het het is sowieso niet echt mijn stijl, en waarschijnlijk voor vele anderen wel, wat het dan wel weer een gewenste zaak maakt  :D
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Huey

  • Gast
Paciotti/Paciotti 4 US
Reactie #9 Gepost op: 04 februari 2006 – 20:03:03
Citaat van: "Jest_one"
Huey, ik weet nu niet of je de schoenen inmiddels al gevonden hebt? ik weet dat er een winkel in de PC hooftstraat zat die ze afgelopen winter in ieder geval had. Beetje foute zaak imo, ontzettende gladjakkers ook. Verkopen vooral kleding in de trent van Versace, Cavalli, dat soort dingen meer. ehm ik zal kijken of ik op de naam kan komen, t zit naast douglas in ieder geval.

Ik ben helemaal van Paciotti af.

Ik heb verschillende winkels gezien van het merk zelf afgelopen tijd. Maar de modellen zijn niet meer wat het was én nu ik de 'betere' merken gewend ben is het toch niet meer waar je je geld aan uit wil geven :P

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Paciotti/Paciotti 4 US
Reactie #10 Gepost op: 04 februari 2006 – 20:04:43
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Jest_one"
Huey, ik weet nu niet of je de schoenen inmiddels al gevonden hebt? ik weet dat er een winkel in de PC hooftstraat zat die ze afgelopen winter in ieder geval had. Beetje foute zaak imo, ontzettende gladjakkers ook. Verkopen vooral kleding in de trent van Versace, Cavalli, dat soort dingen meer. ehm ik zal kijken of ik op de naam kan komen, t zit naast douglas in ieder geval.

Ik ben helemaal van Paciotti af.

Ik heb verschillende winkels gezien van het merk zelf afgelopen tijd. Maar de modellen zijn niet meer wat het was én nu ik de 'betere' merken gewend ben is het toch niet meer waar je je geld aan uit wil geven :P


Hahahah ik zag de datum van het topic ook er!rug! laat sorry  :wink:
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Paciotti/Paciotti 4 US
Reactie #11 Gepost op: 04 februari 2006 – 20:14:17
Ik vindt het ook maar niets ik ga voor de zomer naar een paar instappers van Savatore Ferregamo kijken heb mooie gezien in de p.c
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Paciotti/Paciotti 4 US
Reactie #12 Gepost op: 04 februari 2006 – 20:15:54
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik vindt het ook maar niets ik ga voor de zomer naar een paar instappers van Savatore Ferregamo kijken heb mooie gezien in de p.c

Laat het maar even weten als je een paar gekocht hebt, hoe ze zitten enzo, ben erg benieuwd. Ik ben pas eind deze maand weer in de buurt daarzo.
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Paciotti/Paciotti 4 US
Reactie #13 Gepost op: 04 februari 2006 – 20:18:04
Is goed Jest_One ik ga denk ik volgende maand wel kijken.En foto's zoals altijd.
Support your local Mikey Fuoco chapter.