Voor de geïnteresseerden:Kreeg in de mailing een klein stoffenboekje thuis met 6 mooie, zachte katoenen stoffen (zeer licht roze (bijna wit, erg mooi), blauw, wit, en nog een aantal) waarvan een maatshirt op dit moment 120E kost. Denk dat ik er wel eentje laat maken, eens proberen.
onthoud: While you will be wearing cuff buttons which work, it is not proper – indeed, it is the height of vulgarity – to leave any of them open in public.
Citaat van: "Jason"onthoud: While you will be wearing cuff buttons which work, it is not proper – indeed, it is the height of vulgarity – to leave any of them open in public.Ach, dit soort 'regels' zijn er om mee te spelen. slechts 1 op de 10.000 mannen zal het opvallen dat je open cuffs draagt....
Citaat van: "Solitarias"Citaat van: "Jason"onthoud: While you will be wearing cuff buttons which work, it is not proper – indeed, it is the height of vulgarity – to leave any of them open in public.Ach, dit soort 'regels' zijn er om mee te spelen. slechts 1 op de 10.000 mannen zal het opvallen dat je open cuffs draagt....Maar om die mannen gaat het nou net hier. Die 9.999 zijn van geen belang
Ik zie opvallend veel manica a camicie's lopen de laatste tijd (het moet je maar opvallen... )
Holland & Sherry EscorialDit gerenomeerde stoffenhuis uit Schotland heeft nu een wel heel bijzondere stof: Escorial. De wol is net zo fijn als vicuna. New Tailor is in Nederland de geselecteerde kleermaker omdat ze deze unieke stof als enige goed kan verwerken en verkopen. Pakken van deze stof zijn verkrijgbaar vanaf € 2.300.
Voor de enigzins doorgeslagen dandy's onder ons:CitaatHolland & Sherry EscorialDit gerenomeerde stoffenhuis uit Schotland heeft nu een wel heel bijzondere stof: Escorial. De wol is net zo fijn als vicuna. New Tailor is in Nederland de geselecteerde kleermaker omdat ze deze unieke stof als enige goed kan verwerken en verkopen. Pakken van deze stof zijn verkrijgbaar vanaf € 2.300.Lijkt mij wel wat :-k