Auteur Topic: Intimissimi ondergoed  (11287 keer gelezen)

Janusz

  • Gebruiker
  • Berichten: 485
    • Bekijk profiel
Intimissimi ondergoed
Gepost op: 24 oktober 2007 – 13:27:26
Beste heren,

Een aantal weken geleden nam mijn moeder een cadeautje mee uit Venetie. Een boxer van Intimissimi, nu heb ik een poosje lopen zoeken op internet maar kon deze nergens vinden. Kent een van jullie het merk en waar ze het in Nederland verkopen. Het is een merk dat qua prijsklasse een beetje gelijk loopt met Bjorn Borg, wellicht iets duurder.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Looking to improve

  • Gebruiker
  • Berichten: 421
    • Bekijk profiel
Intimissimi ondergoed
Reactie #1 Gepost op: 24 oktober 2007 – 13:35:27
Intimissimi is een Italiaanse lingerie-keten, met naar mij nu blijkt ook herenondergoed... Ik vraag me af of het in Nederland te koop is...

De site: http://www.intimissimi.it

MtB
Waar zal ik nu eens niet op reageren...

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Intimissimi ondergoed
Reactie #2 Gepost op: 24 oktober 2007 – 16:07:55
Heb het in nederland nog nooit gezien maar het is wat bij betreft gelijk aan de vele andere ondergoedzaken die nederland rijk is.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Intimissimi ondergoed
Reactie #3 Gepost op: 24 oktober 2007 – 17:31:44
In Italië zijn er een aantal grote ketens. Naast bovengenoemde is er ook nog de Calzedonia. Op zo ongeveer elke staathoek te vinden. Er is ook nog een 3e grte keten waar ik de naam even niet kan herinneren.
Oftewel, de Italiaanse Livera / Hunkemöller etc.

Tim Raats

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Intimissimi ondergoed
Reactie #4 Gepost op: 30 oktober 2007 – 23:37:14
Ik heb er ook een paar boxershorts van maar ben het nog nooit in NL tegengekomen. Ze hebben wel grappige dingen op zich, in de trant van boxershort met hangslot op de voorkant en sleutels eromheen  :D.

var

  • Gebruiker
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
Intimissimi ondergoed
Reactie #5 Gepost op: 30 oktober 2007 – 23:38:03
Spulletjes van dat merk stonden een Milanese scharrel van me ooit eens heel goed...  8)

Dennis

  • Gebruiker
  • Berichten: 290
    • Bekijk profiel
Intimissimi ondergoed
Reactie #6 Gepost op: 30 oktober 2007 – 23:57:15
Citaat van: "Stromen"
In Italië zijn er een aantal grote ketens. Naast bovengenoemde is er ook nog de Calzedonia. Op zo ongeveer elke staathoek te vinden. Er is ook nog een 3e grte keten waar ik de naam even niet kan herinneren.
Oftewel, de Italiaanse Livera / Hunkemöller etc.


Indeed, net terug uit Rome en dit merk is op elke straathoek te vinden.
"Suits are full of joy! They are the sartorial equivalent of a baby’s smile" - Barney Stinson

Marthino1988

  • Berichten: 19
    • Bekijk profiel
Re: Intimissimi ondergoed
Reactie #7 Gepost op: 11 augustus 2008 – 22:22:54
Dit merk is idd niet in NL te koop. Ik heb zelf een aantal van deze boxers en ben er zeer tevreden over. Als je in Italie bent is Yamamay ook een goede optie. De boxers zijn overigens van beide merken goedkoper dan BB. Denk aan ongeveer 14 euro p.s.