Mijn opmerkingen:
- Probeer het beeld van de schoen constant te houden. Dus niet bij de ene collectie de hak rechts, de andere collectie links en de derde collectie bovenaanzicht.
- De (cursieve) tekst linksboven wordt onscherp weergegeven, al zou dat door het niet-cursief te maken verholpen kunnen worden. Ook komt dat door het gebruik van witte tekst op donkere achtergrond:

- De 'bolletjes' die je gebruikt bij de Shop Locator zou je ergens moeten toelichten, bijvoorbeeld door ze ook in het menu onder 'Collectie' te gebruiken
- De achtergrond bij 'Geschiedenis' is aan de rechterkant wat donker zodat de tekst lastiger te lezen is
- Een soort 'breadcrumbs' waarbij je ziet waar in de sitenavigatie je zit zou handig zijn.
- Tekstueel: bij 'Geschiedenis' zou ik "een zekere" in de eerste regel weghalen, het doet wat neerbuigend aan. Bij het begin van de derde alinea "en stelde
het 250...". Ook zou ik de laatste alinea iets directer maken; niet dat je een nieuwe impuls
wilt geven, maar dat je die
gaat geven.
- Bij 'Missie' boven de statements mis ik iets als: "Ambiorix wil...", zodat de infinitief-zinnen wat logischer overkomen.
- Bij 'Onderhoud' is de onderste regel slecht leesbaar tegen de achtergrond.
- Bij 'Shop locator' past de groene selectiebalk niet echt bij de rest van de kleuren van de site, daar kan vast iets beters voor gevonden worden.
- Als ik vanuit de Silver collectie naar de Shop locator ga, blijft de grijze achtergrond waardoor de witte tekst van de locator amper leesbaar meer is.
Tot zover mijn eerste indruk, ik ben benieuwd naar de uiteindelijke collectie!
Al zal ik met mijn maatje 37 waarschijnlijk niet terecht kunnen...