Auteur Topic: Goede overhemden, maar niet te duur  (68830 keer gelezen)

Cornerman

  • Gebruiker
  • Berichten: 698
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Goede overhemden, maar niet te duur
Reactie #15 Gepost op: 15 november 2004 – 15:35:25
Bedankt voor alle informatie, ik ga eens rondsurfen.
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Guillaume

  • Gebruiker
  • Berichten: 135
    • Bekijk profiel
Goede overhemden, maar niet te duur
Reactie #16 Gepost op: 22 november 2004 – 15:52:38
e do not make mistakes. We have happy accidents.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Goede overhemden, maar niet te duur
Reactie #17 Gepost op: 22 november 2004 – 17:07:31
Citaat van: "Guillaume"
www.1850-lct.nl

Over deze shirts zijn al wat opmerkingen gemaakt in wat andere topics.
Daar was iedereen het over eens dat het slechte overhemden zijn, die vaak niet goed passen. Of te wel, zonde van je geld en zeker niet aan te raden.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Goede overhemden, maar niet te duur
Reactie #18 Gepost op: 22 november 2004 – 17:12:45
Denk dat als je graag een mooie italiaan wilt je gewoon niet verder moet gaan zoeken naar vervangers maar gewoon moet concentreren op de vier top merken en niet naar clonen hiervan.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Goede overhemden, maar niet te duur
Reactie #19 Gepost op: 22 november 2004 – 17:13:42
Citaat van: "gusto napolitano"
Denk dat als je graag een mooie italiaan wilt je gewoon niet verder moet gaan zoeken naar vervangers maar gewoon moet concentreren op de vier top merken en niet naar clonen hiervan.


Precies. Maar welke vier merken reken jij persoonlijk tot de topmerken? Attolini, Borrelli, Kiton :?:  en  :?:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Goede overhemden, maar niet te duur
Reactie #20 Gepost op: 22 november 2004 – 17:16:56
Voor mij persoonlijk zijn het er maar drie Attolini-Borrelli-Finamore en van de machinaal gemaakte Ign.Joseph omdat deze aparte stoffen hebben en mooie boorden.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Goede overhemden, maar niet te duur
Reactie #21 Gepost op: 22 november 2004 – 17:17:50
Citaat van: "gusto napolitano"
Voor mij persoonlijk zijn het er maar drie Attolini-Borrelli-Finamore en van de machinaal gemaakte Ign.Joseph omdat deze aparte stoffen hebben en mooie boorden.

Finamore is inderdaad érg mooi, heb je advies opgevolgd en ben naar Pauw mannen gegaan om een paar van die Finamore hemden te bekijken. Waren redelijk geprijs vond ik vergeleken met Borrelli. Tussen Barba & Borrelli in.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Goede overhemden, maar niet te duur
Reactie #22 Gepost op: 22 november 2004 – 17:29:09
Ik wil je niks aansmeren of zo iets maar je kan beter een finamore nemen dan een oger napoli lijn.Finamore ziet er gewoon beter uit kijk maar na de knoopsgaten is met de hand gezet en de belijning van het hemd is zoveel mooier hmmmm :-({|= er zit meer handwerk in het hemd.
Overigens is pauw een goede zaak ze hebben weliswaar een kleinere collectie maar wel de top en aardige verkopers als je ze eenmaal ken kom er erg graag ook voor de santoni schoenen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

guest45

  • Gast
Goede overhemden, maar niet te duur
Reactie #23 Gepost op: 22 november 2004 – 21:26:29
Brioni, kiton en dat eeehh...anna matuozzo dan? ..of past dit 3tal niet echt in de het "niet te duur" topic?? :lol:

Huey

  • Gast
Goede overhemden, maar niet te duur
Reactie #24 Gepost op: 22 november 2004 – 22:23:07
Citaat van: "Chris"
Brioni, kiton en dat eeehh...anna matuozzo dan? ..of past dit 3tal niet echt in de het "niet te duur" topic?? :lol:


Oh ja :D

Maar Brioni & Kiton vind ik persoonlijk het geld niet waard. Qua overhemden dan. De pakken van Brioni vind ik gááááf :D. De pakken van Kiton ken ik niet. Anna Matuozzo is hier niet te koop. Maar ik ben er wel héél benieuwd naar.

Maar zoals Gusto al zei, je kunt beter doorsparen voor het origineel dan het met een imitatie doen. Zelf koop ik nu ook zo in. Liever één Borrelli dan twee (of drie) overhemden van Jacques Britt.

guest45

  • Gast
Goede overhemden, maar niet te duur
Reactie #25 Gepost op: 22 november 2004 – 22:39:00
helemaal mee eens.....hej heb je dat super 200 pak zien liggen bij jacques d'ariege vd zomer?????? \:D/  =P~

Huey

  • Gast
Goede overhemden, maar niet te duur
Reactie #26 Gepost op: 22 november 2004 – 22:39:43
Citaat van: "Chris"
helemaal mee eens.....hej heb je dat super 200 pak zien liggen bij jacques d'ariege vd zomer?????? \:D/  =P~


Kom eigenlijk nooit bij Jacques d'Ariege. Vind het niet echt een prettige winkel. Beetje te donker enzo.

guest45

  • Gast
Goede overhemden, maar niet te duur
Reactie #27 Gepost op: 22 november 2004 – 22:42:47
en dat vind je een goede rede om niet naar het pak der pakken te kijken  :wink:  (confectie dan)

Huey

  • Gast
Goede overhemden, maar niet te duur
Reactie #28 Gepost op: 22 november 2004 – 22:46:41
Citaat van: "Chris"
en dat vind je een goede rede om niet naar het pak der pakken te kijken  :wink:  (confectie dan)


Chasens te Utrecht en Parlare in Laren hebben het ook ;)

guest45

  • Gast
Goede overhemden, maar niet te duur
Reactie #29 Gepost op: 23 november 2004 – 09:37:36
niet zoveel als jacques toch?