Citaat van: "Merlino"Deze staat op die eBay page nu voor 75E dacht ik. Maar met nog 3 dagen te gaan zal de prijs nog wel aardig omhooggaan vrees ik.Dat is niet veel, en het is ook nog eens een mooie pen.. Dat wordt bieden Merlino
Deze staat op die eBay page nu voor 75E dacht ik. Maar met nog 3 dagen te gaan zal de prijs nog wel aardig omhooggaan vrees ik.
Citaat van: "Bachelor"Citaat van: "Merlino"Deze staat op die eBay page nu voor 75E dacht ik. Maar met nog 3 dagen te gaan zal de prijs nog wel aardig omhooggaan vrees ik.Dat is niet veel, en het is ook nog eens een mooie pen.. Dat wordt bieden Merlino Ow nee, dit soort dingen is (nog) niet aan mij besteed. Heb ooit een mooie vulpen gekocht, was ik denk ik binnen een maand kwijt.
Vulpen uitlenen
http://www.ioffer.com/ncat/Autographs-Paper-Writing-152500Deze Montblanc's zullen wel allemaal nep zijn zeker? 32 dollar voor zo'n pen is verschrikkelijk weinig.
Grappig zeg, hoe moet ik me dat schudsysteem voorstellen? Gewoon flinke zwaai geven en de vulling komt eruit? (Incluis een lading inkt op je hemd? )
Citaat van: "Nexus"Grappig zeg, hoe moet ik me dat schudsysteem voorstellen? Gewoon flinke zwaai geven en de vulling komt eruit? (Incluis een lading inkt op je hemd? )valt reuze mee hoor. een klein twist van de pols is voldoende. gewoon een korte schud beweging maken. zit een ballpoint vulling in dus inkt eruit zal niet gebeuren