Nou kijk, er zitten hier luitjes met behoorlijk wat geld die rijen Santoni's en C&J hebben staan. Als ik daar dan tussendoor mijn van Gils schoenen laat zien vind ik het niet zo passend. Ik hou gewoon mn mond en geniet van al die schitterende schoenen die hier voorbij komen.
Da's overigens wel een lichte handicap op dit forum. Je hebt 2 soorten hier, zij met veel geld en zij met weinig geld (altijd studenten). Maar ik moet als Jan modaal met gezin, hypotheek, 2 auto's e.d. zien rond te komen. Mijn budget voor kleding is dan net zo groot als de doorsnee Nederlander. Met dat budget probeer ik dus stijlvoller en netter gekleed te gaan dan die doorsnee Nederlander.
En dat zit hem vooral in details die ik hier op het forum leer. Daarvoor zit ik hier voornamelijk, om te lezen en te leren. Wat dat betreft baal ik enorm dat ik het forum niet eerder gevonden heb. Want vorig jaar maart ben ik getrouwd en dan geef je toch het geld met bakken uit. Had ik dit forum van te voren gekend dan had ik dus een duur shirt van NvN besteld en was ik bij Sir Max langsgegaan voor dure schoenen.