Auteur Topic: Horloges  (6759428 keer gelezen)

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Horloges
Reactie #18120 Gepost op: 15 augustus 2013 - 09:49:36
Vinnik ook niet duur voor zo'n bijzonder horloge (voor een retailprijs dan, zou het zelf nooit willen betalen). Probleem is natuurlijk dat vrijwel iedereen het zal aanzien voor een quartzhorloge in staal, maar goed  :twisted:

Geo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18121 Gepost op: 15 augustus 2013 - 09:52:22
Vind dunne horloges een beetje gay.

Als je een beetje zeker van jezelf bent, heb je dat probleem niet.
Kan me niet voorstellen dat zo'n plat horloge een vent een gay look geeft.

Geo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18122 Gepost op: 15 augustus 2013 - 09:55:43
Lang over een Jacquet Droz gedacht vanwege het uurwerk en de mooie lay-out. Helaas zijn ze de laatste jaren totaal de verkeerde kant op gegaan met het uiterlijk van de horloges. Jammer.

Er zitten veel niet interessante horloges tussen, ben ik met je eens, toch maken ze erg mooie dingen,
alleen vaak wel wat gecompliceerder, dan wat jaren terug. Blijft altijd een risico met een nieuw klein merk,
welke richting ze uiteindelijk uitgaan. M'n lesje heb ik wel geleerd met Daniel Roth en Gerald Genta.
twee werkelijk prachtige merken, totdat Bvlgari beide collecties totaal uitwoonde en verkrachtte en er nu
het eigen merk op plakt. Ben blij dat Richemont dat niet doet, als ze weer een merk bij kopen.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18123 Gepost op: 15 augustus 2013 - 10:04:35
Als je een beetje zeker van jezelf bent, heb je dat probleem niet.
Kan me niet voorstellen dat zo'n plat horloge een vent een gay look geeft.

Ik ben al meerdere keren op dat dunne horloge aangesproken door bepoederde types, vandaar mijn gevoel. Vroeger was het een ring in je linkeroor en een portemonnee met ketting in je rechterkontzak o.i.d., maar de hedendaagse tekenleer heb ik nog niet onder de knie. Sinds een flesje Jillz op een verjaardag ben ik ook vrij confuus. Het was een gekke zomer.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18124 Gepost op: 15 augustus 2013 - 10:12:36
Het is die twinkeling in je ogen, Swann.

Miles

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18125 Gepost op: 15 augustus 2013 - 10:47:22
Blijft lastig, in de jaren '80 gaven de bebaarde gays in houthakkerslook elkaar een met Knize Ten besmeurde, gigantische Rolex Sub en droeg de swingende hetero de ultraplatte Piaget of Tank. Nu loopt de smoothie gay met ultraplat en de bebaarde houthakker staart naar de dames en z'n Sub. Maar een twinkeling in 't oog is inderdaad wel tijdloos ; )

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18126 Gepost op: 15 augustus 2013 - 10:59:10
Dat Knize Ten moest ik even googlen.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18127 Gepost op: 15 augustus 2013 - 11:00:59
lekker geurtje wel.
wist niet dat het in die scenes populair is, ruikt een beetje leerachtig, dus snap het wel
Be yourself no matter what they say

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Horloges
Reactie #18128 Gepost op: 15 augustus 2013 - 11:01:04

Nee.

Het is 13,5k voor een horloge. In mijn boekje is dat nog steeds duur, ongeacht merk, techniek of materiaal.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18129 Gepost op: 15 augustus 2013 - 11:07:29
Blijft lastig, in de jaren '80 gaven de bebaarde gays in houthakkerslook elkaar een met Knize Ten besmeurde, gigantische Rolex Sub en droeg de swingende hetero de ultraplatte Piaget of Tank. Nu loopt de smoothie gay met ultraplat en de bebaarde houthakker staart naar de dames en z'n Sub. Maar een twinkeling in 't oog is inderdaad wel tijdloos ; )

Ik moest lachen bij de eerste 'Sub', en ben me ervan bewust dat ik nu aangeef het taaltje wel onder de knie te hebben.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18130 Gepost op: 15 augustus 2013 - 11:12:56
Misschien kan zo'n ultadun horloge omgehouden worden? bedacht ik me net. Weet niet waarom. Visualiseerde het ook eventjes. Dat deed al pijn. Poeh, nee, vooral niet visualiseren, mannen.

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18131 Gepost op: 15 augustus 2013 - 11:13:53
Ik dacht dat gays in de 80's er allemaal uitzagen als de heren in de Blue Oyster Bar.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18132 Gepost op: 15 augustus 2013 - 11:14:58
alleen de eerste keer doet het een beetje pijn Swann, daarna is het best lekker zeggen ze.
Ik spreek niet uit ervaring, dus pin me er niet op vast. :mrgreen:
Be yourself no matter what they say

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18133 Gepost op: 15 augustus 2013 - 11:15:51
Het is 13,5k voor een horloge. In mijn boekje is dat nog steeds duur, ongeacht merk, techniek of materiaal.
Duur in algemene zin, zeker. Maar vergelijk de prijzen (m.n voor platina) bij veel andere merken dan dan valt het heel erg mee.

Miles

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18134 Gepost op: 15 augustus 2013 - 11:20:00
Ik zwijg nu over het consequent mijden van hoofdletters, qua taaltje